Feyenoord

Ik ben kabouter Slot en samen met mijn vriendjes, loop ik de hele week te janken en te tieren.

Ik had het artikel nog niet gezien, maar wat is dat toch een jankmuil zeg. Gaat het goed, dan gaat hij op zijn knieën voor het altaar met foto's van zichzelf. Verliest hij, dan ligt het altijd aan een ander. Deze man wordt nooit een toptrainer, die jankerd houdt het nog geen half jaar vol in het buitenland
Jammer dat zijn voornaam niet Wesley is.
 

Wat gebruikt die Wieffer joh, PSV won telkens met 1 doelpunt verschil?? We hebben welgeteld 1 wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen, die tegen Feyenoord. Maar blijf lekker feitenvrij wauwelen joh.
 

Wat gebruikt die Wieffer joh, PSV won telkens met 1 doelpunt verschil?? We hebben welgeteld 1 wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen, die tegen Feyenoord. Maar blijf lekker feitenvrij wauwelen joh.

Wieffer zat waarschijnlijk tijdens die wedstrijden bij Slot op zn knieën. Jankzak
 

Wat gebruikt die Wieffer joh, PSV won telkens met 1 doelpunt verschil?? We hebben welgeteld 1 wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen, die tegen Feyenoord. Maar blijf lekker feitenvrij wauwelen joh.
Sec gezien hebben zij buiten die 10 punten tegen RKC uit (1-2 na 1-0 achter) en Volendam thuis late overwinning nog dichter bij puntenverlies gezeten dan wij. Maar goed, tis prima. Het is duidelijk dat het in Rotterdam nog langzaam moet indalen dat ze niet zo heel goed zijn.
 
Sec gezien hebben zij buiten die 10 punten tegen RKC uit (1-2 na 1-0 achter) en Volendam thuis late overwinning nog dichter bij puntenverlies gezeten dan wij. Maar goed, tis prima. Het is duidelijk dat het in Rotterdam nog langzaam moet indalen dat ze niet zo heel goed zijn.

Ze zoeken daar vooral herkenning bij die sneue club. En dat lukte ze vorig jaar aardig, want alles wat bij Feyenoord ook maar n bal over n halve meter in de voeten kon spelen was geweldig. Nu wij die 16 wedstrijden achter elkaar winnen gaat het nog steeds over het ongelukkige Feyenoord en die biljartbal die de beste trainer in jaren is. Daarna komt de Titanic en hun kapitein, die sinds november bovenaan staan. En ohja PSV, 16 wedstrijden gewonnen. Maar nooit echt getest. Dus, Slot, die doet het echt geweldig he.
 

Wat gebruikt die Wieffer joh, PSV won telkens met 1 doelpunt verschil?? We hebben welgeteld 1 wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen, die tegen Feyenoord. Maar blijf lekker feitenvrij wauwelen joh.
Ook deze Feyenoordspelers weten blijkbaar niet waar de kracht van PSV zit.

PSV is een rare ploeg. Ze zijn mijns inziens het beste te analyseren aan de hand van de speler van de week-topic. Een ploeg dus met steeds verschillende uitblinkers, steeds een ander die in de spotlight staat.
Blijkbaar kunnen ze tijdens de wedstrijd kleine nuances aanbrengen. En als dat gebeurt, pakt desbetreffende speler het ook nog eens prima op.

Een duidelijk voorbeeld uit het SvdWeek-topic:
Wie staat er hoog in het dagklassement na Heracles, 0-6, vroeg rood?
Teze!
Dat is verrassend, maar eigenlijk het is ook zo logisch als wat. De back met ruimte tegen 10 man.

Dest staat niet eens in de ploeg zoals je in het staatje van Mikasa (dank daarvoor) kan lezen.

De winterstop is aangebroken. Tijd voor wat korte feitjes....

  • Meeste speler van de week titels: Joey Veerman en Jerdy Schouten (beide 3 stuks), maar niet op het podium.
  • Geen speler van de week titel, maar wel op het podium: Luuk de Jong
  • Hoogste gemiddelden: Noa Lang (31,2), Jerdy Schouten (26,3), Ismaël Saibari (26,1)
  • De basis (met Walter Benitez pas op plek 16 in de stand met 4,7 punten per wedstrijd):
Benitez
Teze - Ramalho - Schouten - Boscagli
Saibari - Lang - Veerman
Bakayoko - De Jong - Lozano”


Feyenoord is meer een one trick pony.
 
Sec gezien hebben zij buiten die 10 punten tegen RKC uit (1-2 na 1-0 achter) en Volendam thuis late overwinning nog dichter bij puntenverlies gezeten dan wij. Maar goed, tis prima. Het is duidelijk dat het in Rotterdam nog langzaam moet indalen dat ze niet zo heel goed zijn.
Ach, dit is een praatje voor de eigen fans.
“We zijn net zo goed als vorig jaar”
“PSV heeft wat meer mazzel gehad”
“We geloven er nog in”

Tuurlijk niet. Deze jongens zijn ook niet gek maar als ze in dit interview zeggen:

“Onze tegenstanders weten ons nu te bestrijden en we hebben voetballend gezien geen plan B dus ja, dan verlies je wat meer”
“PSV? Dit seizoen een niveau apart in Nederland. Knap hoor.”
“De titel? Nee joh. Ja, als ze in Eindhoven instorten. Maar als ze een beetje op niveau blijven zullen ze kampioen worden. Wij gaan voor plek 2, ook mooi”

Dan krijg je naast een Arena-bestorming een Kuiprevolutie. Dus begrijp ik de teksten van de heren.
 

Wat gebruikt die Wieffer joh, PSV won telkens met 1 doelpunt verschil?? We hebben welgeteld 1 wedstrijd met 1 doelpunt verschil gewonnen, die tegen Feyenoord. Maar blijf lekker feitenvrij wauwelen joh.
Mooi, onderschatting.
Dan krijg je naast een Arena-bestorming een Kuiprevolutie. Dus begrijp ik de teksten van de heren.
Maar verzin dan geen feitjes.
 
Ach, dit is een praatje voor de eigen fans.
“We zijn net zo goed als vorig jaar”
“PSV heeft wat meer mazzel gehad”
“We geloven er nog in”

Tuurlijk niet. Deze jongens zijn ook niet gek maar als ze in dit interview zeggen:

“Onze tegenstanders weten ons nu te bestrijden en we hebben voetballend gezien geen plan B dus ja, dan verlies je wat meer”
“PSV? Dit seizoen een niveau apart in Nederland. Knap hoor.”
“De titel? Nee joh. Ja, als ze in Eindhoven instorten. Maar als ze een beetje op niveau blijven zullen ze kampioen worden. Wij gaan voor plek 2, ook mooi”

Dan krijg je naast een Arena-bestorming een Kuiprevolutie. Dus begrijp ik de teksten van de heren.
Ik denk ook dat dat de gedachte is, maar zijn de supporters daar in de haven zo dom ze tolereren dat hij feiten verdraaid in de vorm van uitslagen die makkelijk te controleren zijn.
 
Ach, dit is een praatje voor de eigen fans.
“We zijn net zo goed als vorig jaar”
“PSV heeft wat meer mazzel gehad”
“We geloven er nog in”

Tuurlijk niet. Deze jongens zijn ook niet gek maar als ze in dit interview zeggen:

“Onze tegenstanders weten ons nu te bestrijden en we hebben voetballend gezien geen plan B dus ja, dan verlies je wat meer”
“PSV? Dit seizoen een niveau apart in Nederland. Knap hoor.”
“De titel? Nee joh. Ja, als ze in Eindhoven instorten. Maar als ze een beetje op niveau blijven zullen ze kampioen worden. Wij gaan voor plek 2, ook mooi”

Dan krijg je naast een Arena-bestorming een Kuiprevolutie. Dus begrijp ik de teksten van de heren.
Een feitenvrij praatje. Nee hij hoeft ons niet de hemel in te prijzen, maar dit feitenvrij downplayen is gewoon sneu.
 
Terug
Bovenaan Onderaan