Feyenoord

Goed gelachen weer om die badmuts. Het zit Feyenoord allemaal tegen dit seizoen:


Ah, ze domineren. Wie weet dat ze ergens in de komende jaren gaan leren dat scoren de kern van het spelletje is.
 

:ROFL::ROFL::ROFL:

Really?
Heb het fragment gezien, maar lijkt meer als grapje bedoeld; hij zegt het al met een glimlach en de rest gaat er ook niet serieus op in, maar de media maakt er graag een item van, voor de clicks.
 

:ROFL::ROFL::ROFL:

Really?
"Ik denk dat Bosz voordat hij definitief weet dat hij kampioen is, Vertessen niet gaat verhuren."

Heeft Feyenoord geluk, eind januari mogen ze Yorbe wel huren dan
 

Zielig mannetje is het
Dit is inderdaad treurig.

Werd wel mooi benoemd tijdens de analyses door El Ahmadi (“hij benoemt niet de voordeeltjes uit het kampioensjaar”) en door Perez (“enige minpunt van Slot tov scheidsrechters…dat gedrag langs de lijn…”).
 
‘Utrecht won met 3-2 van RKC voor de beker. De 3-0 was uit een strafschop. De arbitrage gaf die pingel makkelijk. Uiteraard is er dan weer eens geen VAR. Geen pingel, dan wordt het een hele andere wedstrijd. En dan loten wij uitgerekend die ploeg uit de 2e ronde met de meeste arbitrale mazzel: Utrecht. De knvb gaf dat ook aan ons door.’
 
Ik kan in ene niet meer kijken naar die pleisters op die neuzen. Treurig gezicht.
Het is net als met die gaten in de sokken. Het zal vast iets schelen, en als het tussen de oren zit dan kan het alsnog helpen. Lekker laten doen als ze denken dat ze er beter door presteren toch? Placebo is ook een hoop waard
 

"Het zit soms niet alleen in fysieke, maar ook geestelijke vermoeidheid. We hebben spelers die voor het eerst in de Champions League hebben gespeeld en die hun debuut hebben gemaakt in het Nederlands elftal. Dat moet je niet onderschatten."

Toch maar fijn dat wij als PSV daar helemaal geen last van hebben :rolleyes:
 

"Het zit soms niet alleen in fysieke, maar ook geestelijke vermoeidheid. We hebben spelers die voor het eerst in de Champions League hebben gespeeld en die hun debuut hebben gemaakt in het Nederlands elftal. Dat moet je niet onderschatten."

Toch maar fijn dat wij als PSV daar helemaal geen last van hebben :rolleyes:
De enige speler van Feyenoord die dit seizoen zijn debuut heeft gemaakt in het Nederlands elftal is Hartman. Interland tegen Frankrijk op 13 oktober. Dat moet je niet onderschatten. :ROFL: :lmao:
 

Analyse: Spanning tussen Feyenoord en Stadion Feijenoord bereikt kookpunt​


Dat er bijna een rechtszaak aan te pas kwam voor het bekerduel met FC Utrecht, biedt weinig hoop. De vraag is of beide partijen elkaar weten te vinden in een structurele oplossing die voor beiden aanvaardbaar is, voordat het zinkende schip onder water zakt.
 
Ik ben kabouter Slot en samen met mijn vriendjes, loop ik de hele week te janken en te tieren.

Ik had het artikel nog niet gezien, maar wat is dat toch een jankmuil zeg. Gaat het goed, dan gaat hij op zijn knieën voor het altaar met foto's van zichzelf. Verliest hij, dan ligt het altijd aan een ander. Deze man wordt nooit een toptrainer, die jankerd houdt het nog geen half jaar vol in het buitenland
 
De enige speler van Feyenoord die dit seizoen zijn debuut heeft gemaakt in het Nederlands elftal is Hartman. Interland tegen Frankrijk op 13 oktober. Dat moet je niet onderschatten. :ROFL: :lmao:
De tweede trainer, na RvN, die het alleen over zichzelf heeft tijdens een kerstinterview, maar niet reflecteert, daarentegen projecteert.

De spelers zijn wellicht niet fris meer, maar vooral de trainer Slot is niet fris meer.
Er is geen ruimte voor euforie, het is vooral heel veel frustratie en vermoeidheid.
Bij hem.

Dat er een tweede trainer in NL is die tactisch zo mogelijk nog beter is dan hijzelf. Daar heeft hij de kerst voor om het een plaatsje te geven.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan