En is hoofd jeugdopleiding geweest bij PSV.Yup. Heeft Jong getraind, voordat hij assistent werd bij AZ. Daar is hij doorgeschoven toen Slot ontslagen werd (toen zijn transfer naar Feyenoord bekend werd).
Kom maar op met die Poké-feitjes. Ik wist ze geen van allen en transfers lijken toch niet te komen
Overigens sluit ik me hier helemaal bij aan. Ik krijg net pas mee dat dat publiek bij de blessure van Anwar, toen hij langs de lijn het veld af liep, de naam van Nouri ging scanderen (waarschijnlijk omdat het goede vrienden waren en Anwar heeft laten weten nog wel eens bij hem en de familie langs te gaan).Bah verschrikkelijke tokkie club…
Zo, moest ik nog even apart kwijt hier…![]()
Helemaal eens. Voor de goede wou ik nog wel even een oproep doen. Ik ben al stamceldonor. Doen mijn PSV vrinden mee?Overigens sluit ik me hier helemaal bij aan. Ik krijg net pas mee dat dat publiek bij de blessure van Anwar, toen hij langs de lijn het veld af liep, de naam van Nouri ging scanderen (waarschijnlijk omdat het goede vrienden waren en Anwar heeft laten weten nog wel eens bij hem en de familie langs te gaan).
Wat een zieke geesten daar. Als we het dit seizoen verprutsen dan is het helemaal onze eigen schuld, maar dan hoop ik dat de titel naar Eindhoven of desnoods Alkmaar of Enschede gaat. Feyenoord blijft voor mij een walgelijke club.
Mond spoelen en een kwartier in de hoek.Hup Ajax!
Vast n binnenbrandje
Je hebt gelijk hoor, voor mij is alleen iig het kutste scenario dat Fey kampioen wordt, ook al zijn alle andere scenario’s anders dan PSV ook gewoon kut…maar alles nog om voor te spelen, 4 punten met 14 wedstrijden is niks…Echt, zeg, de race is nog lang en dan al de ik gun het die, of die of die. Heel simpel, ik gun het PSV en als een ander kampioen wordt is het sowieso kut.
Zo is het. En als een ander kampioen wordt heeft PSV de kut en het kutgevoel over zichzelf afgeroepen.Echt, zeg, de race is nog lang en dan al de ik gun het die, of die of die. Heel simpel, ik gun het PSV en als een ander kampioen wordt is het sowieso kut.
Heeft dus toch kennelijk geen invloed op hun spel en resultaten. Tegen AZ misten ze Kökcü, Bijlow, Zymanski en de al eerder geblesseerde Trauner.Slot gaat voor het Roger Schmidt effect met die constante blessures, nu is het schijnbaar weer Hancko
Dat is het, he? Ze zijn een collectief. Want noem je een paar uitblinkers uit de Eredivisie, kom je wellicht uit bij Xavi, Kudus, nu weer Tadic en eerder Cody. Kokcu of Trauner zijn natuurlijk ook echt prima spelers, maar bij hun is het veel minder afhankelijk van de individuele poppetjes. Het is eerder dat je dan maar de beste speler van de koploper op wil noemen.Heeft dus toch kennelijk geen invloed op hun spel en resultaten. Tegen AZ misten ze Kökcü, Bijlow, Zymanski en de al eerder geblesseerde Trauner.