Feyenoord

Echt, zeg, de race is nog lang en dan al de ik gun het die, of die of die. Heel simpel, ik gun het PSV en als een ander kampioen wordt is het sowieso kut.
Je hebt gelijk hoor, voor mij is alleen iig het kutste scenario dat Fey kampioen wordt, ook al zijn alle andere scenario’s anders dan PSV ook gewoon kut…maar alles nog om voor te spelen, 4 punten met 14 wedstrijden is niks…
 
Echt, zeg, de race is nog lang en dan al de ik gun het die, of die of die. Heel simpel, ik gun het PSV en als een ander kampioen wordt is het sowieso kut.
Zo is het. En als een ander kampioen wordt heeft PSV de kut en het kutgevoel over zichzelf afgeroepen.
 
Slot gaat voor het Roger Schmidt effect met die constante blessures, nu is het schijnbaar weer Hancko
 
Heeft dus toch kennelijk geen invloed op hun spel en resultaten. Tegen AZ misten ze Kökcü, Bijlow, Zymanski en de al eerder geblesseerde Trauner.
Dat is het, he? Ze zijn een collectief. Want noem je een paar uitblinkers uit de Eredivisie, kom je wellicht uit bij Xavi, Kudus, nu weer Tadic en eerder Cody. Kokcu of Trauner zijn natuurlijk ook echt prima spelers, maar bij hun is het veel minder afhankelijk van de individuele poppetjes. Het is eerder dat je dan maar de beste speler van de koploper op wil noemen.

Net zoals in Cocu tijden. Toen waren wij het collectief, zonder echte uitblinkers. Daar word je kampioen mee.
 
Feyenoord wordt echt met gemak kampioen vrees ik…weet niet of iemand het resterende programma van ze heeft bekeken maar dat is muv de wedstrijd in de Bijlmer echt een lachertje…

😒
 
Feyenoord wordt echt met gemak kampioen vrees ik…weet niet of iemand het resterende programma van ze heeft bekeken maar dat is muv de wedstrijd in de Bijlmer echt een lachertje…

😒
Tja, uiteindelijk heb je iedereen gehad. Maar het is wel wat raar verdeeld. PSV had tot het WK juist het zwaarste programma en in 2 maanden heeft Feyenoord ineens iedereen gehad.
 
Feyenoord wordt echt met gemak kampioen vrees ik…weet niet of iemand het resterende programma van ze heeft bekeken maar dat is muv de wedstrijd in de Bijlmer echt een lachertje…

😒
En toch zeg ik dat ajax kampioen gaat worden. Ik wijk lekker niet af van mijn voorspelling aan het begin. En als het niet uit komt ben ik deze post gewoon vergeten..
 
Feyenoord wordt echt met gemak kampioen vrees ik…weet niet of iemand het resterende programma van ze heeft bekeken maar dat is muv de wedstrijd in de Bijlmer echt een lachertje…

😒
Dat dacht PSV ook toen ze de uitwedstrijden tegen FC Groningen, SC Cambuur en FC Emmen op het programma hadden.
Een lachertje. :eek: :oops:
 
Quinten Timber heeft op de training een knieblessure opgelopen. Volgens trainer Arne Slot is Timber 2 tot 4 maanden uit de roulatie.
Dat is dus einde seizoen voor Timber en een tegenvaller voor Feyenoord.
 
Terug
Bovenaan Onderaan