Feyenoord

Verkeerde topic? :confused:
Feyenoord wordt niet kampioen.
Staan 1-0 voor bij Twente en gaan die pot vast winnen. AZ heeft punten verspeelt, dus ze staan straks helemaal los. Ik zie het ze eigenlijk niet meer weggeven gezien de staat van Ajax en PSV, en gezien AZ sowieso gewoon niet de selectie heeft om een hele seizoenshelft top te blijven presteren.
 
Staan 1-0 voor bij Twente en gaan die pot vast winnen. AZ heeft punten verspeelt, dus ze staan straks helemaal los. Ik zie het ze eigenlijk niet meer weggeven gezien de staat van Ajax en PSV, en gezien AZ sowieso gewoon niet de selectie heeft om een hele seizoenshelft top te blijven presteren.
Volgende week kan het weer anders zijn. ;) In de 2e helft van deze wedstrijd al.
Er gebeuren zoveel gekke dit seizoen en er zijn nog veel wedstrijden te spelen.
 
Staan 1-0 voor bij Twente en gaan die pot vast winnen. AZ heeft punten verspeelt, dus ze staan straks helemaal los. Ik zie het ze eigenlijk niet meer weggeven gezien de staat van Ajax en PSV, en gezien AZ sowieso gewoon niet de selectie heeft om een hele seizoenshelft top te blijven presteren.
Bewuste jinx? :grin:
 
Die Bijlow he, die mag van mij tot het einde van het seizoen geschorst worden met z'n smerige actie met die bal. Wat een enorme kudthufter.
Die speler van FC Twente had gewoon moeten ingooien en een andere speler de bal die Bijlow in het veld gooide weg moeten trappen.
Als er dan een goal van FC Twente uitgekomen was dan was die niet afgekeurd.
 
  • Leuk
Reactions: Bas
Die Bijlow he, die mag van mij tot het einde van het seizoen geschorst worden met z'n smerige actie met die bal. Wat een enorme kudthufter.
Ook het type dat bij een opstootje in de 16 van de tegenstander het veld over rent om zich er mee te bemoeien. Lul met vingers.
 
Die Bijlow he, die mag van mij tot het einde van het seizoen geschorst worden met z'n smerige actie met die bal. Wat een enorme kudthufter.
Ook het type dat bij een opstootje in de 16 van de tegenstander het veld over rent om zich er mee te bemoeien. Lul met vingers.
Hahaha. Ik moest er eerlijk gezegd enorm om lachen en vond het stiekem best een bazenactie, om dat even zo opzichtig te doen :ROFL: Had er zeker een kaart of zo voor mogen krijgen (zelfde categorie als tijdrekken), maar ik kon het wel waarderen. Weer eens wat anders dan het afgezaagde, georkestreerde opstootje.
 
Hahaha. Ik moest er eerlijk gezegd enorm om lachen en vond het stiekem best een bazenactie, om dat even zo opzichtig te doen :ROFL: Had er zeker een kaart of zo voor mogen krijgen (zelfde categorie als tijdrekken), maar ik kon het wel waarderen. Weer eens wat anders dan het afgezaagde, georkestreerde opstootje.

Slim en verrassend was het zeker, net als het handje van Maradona. Beiden hadden van het veld gestuurd moeten worden. Maar goed. Eerst maar eens een espressootje halen en rustig in- en uitademen :)
 
Hahaha. Ik moest er eerlijk gezegd enorm om lachen en vond het stiekem best een bazenactie, om dat even zo opzichtig te doen :ROFL: Had er zeker een kaart of zo voor mogen krijgen (zelfde categorie als tijdrekken), maar ik kon het wel waarderen. Weer eens wat anders dan het afgezaagde, georkestreerde opstootje.
Hij kreeg ook een gele kaart. Volgens de regels natuurlijk goed, maar van mij mag je hier ook rood voor geven.
 
En wat liep die Slot weer eng te doen in de media hè omdat ze een keer geen goedkope penalty mee krijgen zoals ongeveer elke wedstrijd in de Kuip…bah ik merk dat ik het Feyenoord gewoon nog minder gun dan ajax en dat is erg knap…
Ik vond dat Twente goed wegkwam. Bernet duwt degene die tegen Propper aankwam.
 
En wat liep die Slot weer eng te doen in de media hè omdat ze een keer geen goedkope penalty mee krijgen zoals ongeveer elke wedstrijd in de Kuip…bah ik merk dat ik het Feyenoord gewoon nog minder gun dan ajax en dat is erg knap…
Als Slot niet wint komt er vaak een heel cynische kant van hem naar boven ja. Beetje een Engelse manier van kritiek leveren; passive aggressive, indirect. Sir Hamilton stijl.
 
Laatst bewerkt:
Die Bijlow he, die mag van mij tot het einde van het seizoen geschorst worden met z'n smerige actie met die bal. Wat een enorme kudthufter.

Die speler van FC Twente had gewoon moeten ingooien en een andere speler de bal die Bijlow in het veld gooide weg moeten trappen.
Als er dan een goal van FC Twente uitgekomen was dan was die niet afgekeurd.

Het spel mag niet doorgaan met een tweede bal in het veld.

Het gebeurt anders geregeld dat er 2 ballen in het veld zijn en het spel wel doorgaat. Als die 2e bal snel het veld uitgetrapt wordt gaat het spel gewoon door.
In dit geval zou de scheidsrechter het spel gewoon door laten gaan na zo'n debiele maar wel sluwe actie van Bijlow.

Bas Nijhuis zei vandaag in Vandaag Inside dat vroeger de regel was dat als er een extra bal in het veld lag het spel stilgelegd moest worden, maar die regel geldt niet meer. Die is enkele jaren geleden gewijzigd. Als de bal niet hinderlijk in de weg ligt kan het spel gewoon doorgaan. Als Misidjan dus gewoon ingegooid had dan had FC Twente kunnen scoren.
:unsure: Nu moet het wel zo zijn dat die regel ook algemeen is en dat het niet alleen een regel is van Bas Nijhuis. :cautious: :lmao:
 
Wat Bijlow deed is juist goed in een topwedstrijd. Ze moeten bij PSV dit ook wekelijks doen als het even niet loopt. Ik mis de tijden van Toivonen, Mertens, Strootman, van Bommel. Alles voor het resultaat.
 
Terug
Bovenaan Onderaan