Ex Libris
Routinier
Dat betekent juist dat het geen ezels zijn, want die stoten zich maar 1 keer.Goh. Ook niet de eerste keer dit. Iets met ezel en steen..

Dat betekent juist dat het geen ezels zijn, want die stoten zich maar 1 keer.Goh. Ook niet de eerste keer dit. Iets met ezel en steen..
Doordenkertje.. het is ook een lange dag geweest..Dat betekent juist dat het geen ezels zijn, want die stoten zich maar 1 keer.![]()
Ja dat is een sterkhouder gaan ze zeker missen.
Die gaan ze wel missen.
Dat omslagpunt was sowieso gekomen, denk ik.Oei dat is een flinke aderlating. Ze hebben tot nu toe weinig tegenslag; omslagpuntje dit?
De belangrijkste tegenstander is PSV zelf. Vooral als Gakpo vertrekt en er geen versterking komt in de verdediging.Dat omslagpunt was sowieso gekomen, denk ik.
Ondanks hun 3 punten voorsprong zal toch niet Feijenoord maar Ajax onze voornaamste rivaal blijven verwacht ik.
Ik hoor Slot nog zeggen dat het wk voor hun een zegen was en spelers volledig fit aan de tweede seizoenshelft kunnen beginnen. Zulke dingen moet ie ook niet jinxen natuurlijk..Ja dat is een sterkhouder gaan ze zeker missen.
Mag toch hopen dat Gakpo, zelfs als hij nu al elders tekent, het seizoen hier afmaakt?De belangrijkste tegenstander is PSV zelf. Vooral als Gakpo vertrekt en er geen versterking komt in de verdediging.
PSV heeft al te vaak van zichzelf verloren de laatste jaren.![]()
This didn't age well...Mag toch hopen dat Gakpo, zelfs als hij nu al elders tekent, het seizoen hier afmaakt?
Je gooit toch niet je kans na 5 jaar eindelijk weer eens kampioen te worden opzettelijk weg?
Net nu onze concurrent dit seizoen een keertje kwetsbaar en dus te pakken blijkt.
Unfortunately you are right.This didn't age well...
Mocht die ook voor langere tijd uitvallen dan hebben ze wel flink pech ja.
Nog een belangrijke speler die ze moeten missen.
Nee, want daar gingen ze toch al vanuit.Zouden ze bij Feyenoord nu ook massaal lopen jammeren dat ze nu echt geen kampioen meer kunnen worden?
Haha dit idd!! Hopelijk nemen ze nu bij de concurrentie ons blessurespook overIk hoor Slot nog zeggen dat het wk voor hun een zegen was en spelers volledig fit aan de tweede seizoenshelft kunnen beginnen. Zulke dingen moet ie ook niet jinxen natuurlijk..
Die hebben een incapabele coach.. geen zorgenHaha dit idd!! Hopelijk nemen ze nu bij de concurrentie ons blessurespook over
Vorig seizoen een van hun beste spelers. Dit seizoen doffe ellende, een van de minsten. De vraag is welke versie ze kopen.CNG MrKrateos is die Kadanwirjo die van Groningen naar Feyenoord gaat een goede speler met potentie?
Ze hebben kennelijk wel de potentie gezien bij hem en weten dat elke jonge speler na een geweldig seizoen een dip krijgt. De vraag is alleen of ze hem bij Feyenoord de tijd gunnen om zijn oude vorm terug te krijgen.Vorig seizoen een van hun beste spelers. Dit seizoen doffe ellende, een van de minsten. De vraag is welke versie ze kopen.