Feyenoord

Zelfs op wintersport kom je dat kut volk tegen. Een grote knok partij en dan als reden noemen "ja wij komen uit Rotterdam" dus blijkbaar genoeg reden om onschuldige mensen te gaan meppen.

Ik had een eindhvnr shirtje aangetrokken, want match day. En iedereen op wintersport is heel chill, dus ik dacht dat kan makkelijk. Maar dat resulteerde na die knok partij ook in een uitdaag sessie van die gasten achter het raam, want ze hadden blijkbaar nog niet genoeg klappen gegeven. Sta je dan lekker onschuldig n biertje te drinken. Helemaal klaar met dat volk.
 
Zelfs op wintersport kom je dat kut volk tegen. Een grote knok partij en dan als reden noemen "ja wij komen uit Rotterdam" dus blijkbaar genoeg reden om onschuldige mensen te gaan meppen.

Ik had een eindhvnr shirtje aangetrokken, want match day. En iedereen op wintersport is heel chill, dus ik dacht dat kan makkelijk. Maar dat resulteerde na die knok partij ook in een uitdaag sessie van die gasten achter het raam, want ze hadden blijkbaar nog niet genoeg klappen gegeven. Sta je dan lekker onschuldig n biertje te drinken. Helemaal klaar met dat volk.
Cumulatief 4.5 breincel, dat volk.
 
Ik zag spandoeken met een geweer scoop op Berghuis, "Rotterdam moordstad Nr. 1" wat er ook vast mee te maken zal hebben. Wat een ongelooflijke sneue kut club blijft dat toch ook. Dat zijn gewoon letterlijk doodsbedreigingen, maar daar mag je als club natuurlijk niks van zeggen want dan overdrijf je weer.

En dan straks wel lekker juichen voor Danilo. Of Kasanwirjo, die ook uit de jeugd van Ajax komt. Nee er is een dag gekomen dat ik morgen blij zou zijn als Ajax wint.
Ik gun Ajax wel de winst, niet alleen omdat Feyenoord dan weer een beetje bijgehaald wordt door de rest, maar ook omdat ik Feyenoord geen kampioen wil zien worden in dit seizoen dat zo voor het oprapen ligt.
 
Ondanks dat het een goed weekend was (qua resultaat), heb ik helemaal geen goed gevoel eraan overgehouden. Eerst maar eens het spel van PSV verbeteren, voordat we gaan kijken naar de concurrenten.

En daar kunnen we morgen mee beginnen :biceps::biceps::PSV:
Ook het spel was nog niet eens zo slecht, tot het penalty moment in elk geval. Alleen viel de goal niet. Na de gemiste penalty stopte het spel ook in.
 
Feyenoord hanteert een beetje de transfertactiek die Bas opperde. De Kasanwirjo's, Van den Belten en Mijnansen ophalen voordat ze bij subtop spelen. Ben benieuwd wat ze dat gaat brengen.
 
Feyenoord was een tijdje voor de winterstop niet zo goed en verdedigend zag het er niet uit.
Maar Slot komt natuurlijk van ver met Feyenoord en werd niet gezien als titel kandidaat. Dat Ajax en PSV in een crisis zitten komt ze goed uit.

Ik vroeg me af of 41 punten veel is. Het zegt niet zoveel want we hebben nog erg veel wedstrijden te gaan.
Het is geen onderzoek maar Feyenoord zou er in voorgaande jaren zo voorstaan na 18 wedstrijden:

16/17, 2e

17/18, 3e achter Ajax dat evenveel punten heeft.

18/19, 3e en koploper PSV heeft 8 punten meer.

19/20, 3e op doelsaldo achter AZ dat evenveel punten heeft.

20/21, 2e op doelsaldo boven Vitesse dat evenveel punten heeft

21/22, 3e plek.
 
Feyenoord hanteert een beetje de transfertactiek die Bas opperde. De Kasanwirjo's, Van den Belten en Mijnansen ophalen voordat ze bij subtop spelen. Ben benieuwd wat ze dat gaat brengen.
Is dat niet precies wat ze eerder al deden, vooral in de eredivisie kijken? Zij waren de definitie van boord op schoot. Ze werden juist beter nadat ze meer spelers van buiten de grenzen haalden. Betekent niet dat dit slechte spelers zijn, maar van deze spelers word ik niet bang.
 
Feyenoord was een tijdje voor de winterstop niet zo goed en verdedigend zag het er niet uit.
Maar Slot komt natuurlijk van ver met Feyenoord en werd niet gezien als titel kandidaat. Dat Ajax en PSV in een crisis zitten komt ze goed uit.

Ik vroeg me af of 41 punten veel is. Het zegt niet zoveel want we hebben nog erg veel wedstrijden te gaan.
Het is geen onderzoek maar Feyenoord zou er in voorgaande jaren zo voorstaan na 18 wedstrijden:

16/17, 2e

17/18, 3e achter Ajax dat evenveel punten heeft.

18/19, 3e en koploper PSV heeft 8 punten meer.

19/20, 3e op doelsaldo achter AZ dat evenveel punten heeft.

20/21, 2e op doelsaldo boven Vitesse dat evenveel punten heeft

21/22, 3e plek.
Dank.
Dus niet zozeer uitzonderlijk goed van Feyenoord, maar vooral bedroevend van de andere clubs.
 
Is dat niet precies wat ze eerder al deden, vooral in de eredivisie kijken? Zij waren de definitie van boord op schoot. Ze werden juist beter nadat ze meer spelers van buiten de grenzen haalden. Betekent niet dat dit slechte spelers zijn, maar van deze spelers word ik niet bang.
Verschil is hier dat het al voordat ze 'bekend' worden gescout worden. Ipv Strootman en Mertens bij Utrecht scouten, bij Sparta/AGOVV al ophalen. En Veerman bij Volendam etc.

Risico is wel dat je aan de Falkenburg, Troupee en Nunnely poule begint.
 
Verschil is hier dat het al voordat ze 'bekend' worden gescout worden. Ipv Strootman en Mertens bij Utrecht scouten, bij Sparta/AGOVV al ophalen. En Veerman bij Volendam etc.

Risico is wel dat je aan de Falkenburg, Troupee en Nunnely poule begint.
Ja en ook dat ze inmiddels voor erg veel geld hebben geïnvesteerd. Dit seizoen voor 40 miljoen. Nou, ga er maar aanstaan. Ik zie de briljanten er nog niet tussen zitten. Dat wordt ze uiteraard vergeven als ze kampioen worden dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan