Penalty
Internationale Legende
De cellen op het politiebureau in Rome worden al in gereedheid gebracht.Ik zou er niet van opkijken als er alsnog een aantal naar Rome gaan en voor problemen gaan zorgen.![]()

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
De cellen op het politiebureau in Rome worden al in gereedheid gebracht.Ik zou er niet van opkijken als er alsnog een aantal naar Rome gaan en voor problemen gaan zorgen.![]()
PSV pak je kans! Kijk hoe Arnesen met minimale middelen een volwaardig elftal heeft neergezet waar men op kan voortborduren, zowel sportief als financieel.
Ik zie het ook niet gebeuren inderdaad. Gerbrands was veel te gemoedelijk en aardig en waarschijnlijk te bevriend met JdJ om hem de laan uit te sturen, en met Brands zit het volgende maatje van JdJ er voor weet ik veel hoe lang. Wat een gemiste kans om een professionele TD binnen te halen die er dus wel verstand van heeft; maar ja, kansen missen hoort nu eenmaal bij PSV.Misschien over een jaar of 25, wanneer John met pensioen gaat.
Hij is dus geblesseerd en niet voor zijn taken inzetbaar?PSV pak je kans! Kijk hoe Arnesen met minimale middelen een volwaardig elftal heeft neergezet waar men op kan voortborduren, zowel sportief als financieel.
Dan is ie bij de juiste club beland. Daar konden zo ooit een 10-0 ook niet geloven.Zie artikel "Giménez schrok om 04.00 uur wakker: 'Ik bevroor, kon het niet geloven'" op VI - https://www.vi.nl/nieuws/gimenez-schrok-om-0400-uur-wakker-ik-bevroor-kon-het-niet-geloven
#JeSuisGimenez![]()
Die willen ook kampioen worden.De volgende met verlies gaat goed hoor.
![]()
Feyenoord ondanks miljoenenverlies optimistisch over financiële toekomst
Feyenoord heeft over het boekjaar 2021-2022 een nettoverlies van 4,5 miljoen euro geleden. Aangezien grote transfers pas na 1 juli werden gerealiseerd, telden ze niet mee voor het afgelopen boekjaar, waardoor het spelersresultaat 10 miljoen euro negatief was. Na rente en belastingen stond...www.ad.nl
Het is heel simpel, wil hij de band vandaag niet dragen dan hoeft hij de rest van het seizoen ook niet meer te dragen. En hem naar een lesje inclusiviteit sturen. Als PSV zo'n speler in de selectie heeft dan hoeft hij wat mij betreft nooit meer ons shirt te dragen.
Ik vind het verrassend dat minstens 3/4 van de reagluurders het besluit van Kokcu toejuichen.
Ik niet.
Ik vind het maar een matig signaal naar zijn religie-achterban.
Juist tav zijn geloofsovertuiging (geloof is een keuze, homosexualiteit niet) lijkt mij het belang van het aankaarten van inclusiviteit voor iedereen redelijk van belang in een land als Nederland. Juist door deze actie van Kokcu, schiet het complete weekend zijn doel voorbij.
Effe snel doorgekeken die reacties.. Wat een kansloos volk zeg
Ik vind het verrassend dat minstens 3/4 van de reagluurders het besluit van Kokcu toejuichen.
Ik niet.
Juist tav zijn geloofsovertuiging (geloof is een keuze, homosexualiteit niet) lijkt mij het belang van het aankaarten van inclusiviteit voor iedereen redelijk van belang in een land als Nederland. Juist door deze actie van Kokcu, schiet het complete weekend zijn doel voorbij.
Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.Het is heel simpel, wil hij de band vandaag niet dragen dan hoeft hij de rest van het seizoen ook niet meer te dragen. En hem naar een lesje inclusiviteit sturen. Als PSV zo'n speler in de selectie heeft dan hoeft hij wat mij betreft nooit meer ons shirt te dragen.
Hij staat er dus niet voor. Dat kan en mag ook, vind ik. Ik kan dat ook wel waarderen; iemand die niet buigt onder de grote sociale druk voor iets wat hem van buitenaf aan alle kanten wordt opgedrongen om te doen terwijl hij er niet achter staat.
Ik niet.
Ergens is het op deze manier meer een marketing-instrument waarmee bedrijven zich op de borst kunnen slaan van hoe inclusief ze bezig zijn etc..Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.
Terwijl al die acties toch wel mede ervoor zorgt dat het tegenwoordig allemaal steeds normaler is. Ik vind het prima dat er -net als acties mbt racisme- op deze manier aandacht voor komt en ik vind dat een aanvoerder hier gewoon aan mee hoort te doen omdat je nou eenmaal representatief bent voor je club.Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.
Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.