Feyenoord

Mooi, breng het fruit maar snel binnen, want de patiënt PSV is behoorlijk ziek...
Voordeel is dat we het hoogtepunt al hebben bereikt. Kan iedereen weer normaal gaan doen terwijl wij gaan aanklooien in het tweede tournooi en tegen beter weten in mogen hopen op een kampioenschap.

Ach, plek 2 is ook heel mooi.. en het went..
 
Och, hebben we mister "ik reageer alleen zodra ik het PSV beleid af kan kraken" weer hoor. Serieus, ik heb je bijdragen vaak gewaardeerd maar de laatste tijd reageer je alleen zodra je weer het beleid af kan zeiken.

Misschien een open sollicitatie doen, aangezien je het allemaal zo perfect weet.
Tja het kan ook dat soms extra kritisch is omdat hij om de club geeft?
Hij ziet het in ieder geval anders dan jij, dat kan. Ik ben een fan van inhoudelijk reageren. Feyenoord durft de transfermarkt op en tot nu toe spenderen wij niet zo veel, dat vind ik een hekel punt.
 
Laatst bewerkt:
Ja, alleen heb je daar geen klap aan als je zelf niet scoort. Vooralsnog zijn wij nog zonder verliespunten en zij niet.
FN is blijkbaar heilig verklaard, hoewel ze vorig seizoen niets hebben gewonnen en nu dus ook al op verliespunten zijn.

Maar ze kopen veel blijkbaar, dus dan is het goed.. of zoiets..
 
FN is blijkbaar heilig verklaard, hoewel ze vorig seizoen niets hebben gewonnen en nu dus ook al op verliespunten zijn.

Maar ze kopen veel blijkbaar, dus dan is het goed.. of zoiets..
Er is in ieder geval zichtbaar dat er gescout is bij hun, ik ken in ieder geval geen een van hun nieuwe spelers (of ten minste bijna niet). Of het goed is, is inderdaad afwachten en ik denk niet dat ze dit jaar al mee kunnen doen(teveel wisselingen). Ik denk dat de jaloezie er vooral uit bestaat dat zij überhaupt spelers scouten.
 
Er is in ieder geval zichtbaar dat er gescout is bij hun, ik ken in ieder geval geen een van hun nieuwe spelers (of ten minste bijna niet). Of het goed is, is inderdaad afwachten en ik denk niet dat ze dit jaar al mee kunnen doen(teveel wisselingen). Ik denk dat de jaloezie er vooral uit bestaat dat zij überhaupt spelers scouten.
Ze zijn daar gewoon de b en c garnituur goedkoop aan het binnen harken. Als jdj dit zo zou doen had ie (terecht) hier afgefikt.
 
Feyenoord zet alsnog door voor Zerrouki. Wel apart want ze lijken al een overvol middenveld te hebben. Ze moesten zelfs die Pool die het goed deed laten banken. Ik vind Zerrouki trouwens wel een hele interessante speler, daar niet van. Zelfs goed genoeg voor PSV. Lijkt mij beter dan Guti, al maak ik daar geen vrienden mee met Der Muzikant 😄
 
Nog niets over gepost hier, maar vind het wel wonderlijk dat ze afscheid nemen van Arnesen gezien de stijgende lijn die ze hebben ingezet de laatste 2 seizoenen.
 
Nog niets over gepost hier, maar vind het wel wonderlijk dat ze afscheid nemen van Arnesen gezien de stijgende lijn die ze hebben ingezet de laatste 2 seizoenen.
Zeker. En hij wordt nu gewipt vanwege gezondheidsproblemen. Niet erg netjes.
 
Je vraagt je dan af hoe het zit bij Feyenoord met het salarishuis... die trekken spelers aan bij de vleet. Het houdt maar niet op, elke 2-4 dagen een aankoop. En die komen echt niet allemaal voor een appel en een ei voetballen.

Zojuist onderstaande speler
En vervolgens weer door naar Zerrouki...

https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=407644
Zijn ook heel wat spelers kwijt. De bekendste:

Uit:
Til, Malacia, Senesi, Dessers, Aursnes, Linssen, Toornstra, Hendrix

In:
Timber, Rasmussen, Danilo, Dilrosun, Hancko, Idrissi, López en Giménez, Bjorkan
 
Nog niets over gepost hier, maar vind het wel wonderlijk dat ze afscheid nemen van Arnesen gezien de stijgende lijn die ze hebben ingezet de laatste 2 seizoenen.

Sukkelt met zijn gezondheid is nog steeds last van baceteriele infectie. Die man wil denk ik gewoon rust wat te begrijpen is.
Mischien beter zo dat ze naar iemand anders op zoek gaan.

Soms moet een mens ook is aan zichzelf denken en rust nemen.
Hij nam zelf eventjes een stap opzij.
 
Terug
Bovenaan Onderaan