Feyenoord


Ik vind het verrassend dat minstens 3/4 van de reagluurders het besluit van Kokcu toejuichen.
Ik niet.
Ik vind het maar een matig signaal naar zijn religie-achterban.
Juist tav zijn geloofsovertuiging (geloof is een keuze, homosexualiteit niet) lijkt mij het belang van het aankaarten van inclusiviteit voor iedereen redelijk van belang in een land als Nederland. Juist door deze actie van Kokcu, schiet het complete weekend zijn doel voorbij.
Effe snel doorgekeken die reacties.. Wat een kansloos volk zeg
 
Het is heel simpel, wil hij de band vandaag niet dragen dan hoeft hij de rest van het seizoen ook niet meer te dragen. En hem naar een lesje inclusiviteit sturen. Als PSV zo'n speler in de selectie heeft dan hoeft hij wat mij betreft nooit meer ons shirt te dragen.
Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.
 

Ik vind het verrassend dat minstens 3/4 van de reagluurders het besluit van Kokcu toejuichen.
Ik niet.
Ik vind het maar een matig signaal naar zijn religie-achterban.
Juist tav zijn geloofsovertuiging (geloof is een keuze, homosexualiteit niet) lijkt mij het belang van het aankaarten van inclusiviteit voor iedereen redelijk van belang in een land als Nederland. Juist door deze actie van Kokcu, schiet het complete weekend zijn doel voorbij.
Hij staat er dus niet voor. Dat kan en mag ook, vind ik. Ik kan dat ook wel waarderen; iemand die niet buigt onder de grote sociale druk voor iets wat hem van buitenaf aan alle kanten wordt opgedrongen om te doen terwijl hij er niet achter staat.
 
Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.
Ergens is het op deze manier meer een marketing-instrument waarmee bedrijven zich op de borst kunnen slaan van hoe inclusief ze bezig zijn etc..
Acceptatie voor lgbht krijg je niet met een mediacampagne, dat zit voor 90% in de opvoeding door ouders zelf.
 
Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.
Terwijl al die acties toch wel mede ervoor zorgt dat het tegenwoordig allemaal steeds normaler is. Ik vind het prima dat er -net als acties mbt racisme- op deze manier aandacht voor komt en ik vind dat een aanvoerder hier gewoon aan mee hoort te doen omdat je nou eenmaal representatief bent voor je club.
 
Die jongen is toch vrij om dit niet te willen? Ik vind die hele regenboogband ook onzin. Verkeerde manier van aandacht vragen.

Hij draagt hem natuurlijk niet omdat hij homoseksualiteit verwerpelijk vindt, niet omdat hij de band onzin vindt.

Stel je voor je zou eens iets doen voor een groep waar je niet bij hoort, helemaal een bandje om je arm dragen. Nou poe poe wat een moeite en een oplegede druk, als je dat niet kan opbrengen heb ik gewoon 0 respect voor je.
 
Wat? Nee, dat was denk ik niet het punt. Als je homoseksualiteit verwerpelijk vindt en niet wil uitstralen dat je tegen geweld bent tegen homo's en voor acceptatie van homofielen dan pas je misschien met je waarden niet zo goed in een vrij land.
Laten we voorop stellen dat de speler zelf heeft gezegd dat hij het doel an sich steunt en de redenatie die hier een paar posts eerder neergemikt wordt kant nog wal raakt.
 
Laten we voorop stellen dat de speler zelf heeft gezegd dat hij het doel an sich steunt en de redenatie die hier een paar posts eerder neergemikt wordt kant nog wal raakt.

Nee hij zegt dat hij het doel steunt maar doet dat duidelijk niet omdat hij zich achter zijn religie schuilt om zo die band niet te hoeven dragen. Oftewel, hij steunt het doel niet anders had hij die band wel gedragen.
 
Laten we voorop stellen dat de speler zelf heeft gezegd dat hij het doel an sich steunt en de redenatie die hier een paar posts eerder neergemikt wordt kant nog wal raakt.
Oké, dat weet ik verder niet. Ik reageerde op Ralf die zei dat het een prima keuze zou zijn om die band niet te dragen als hij homoseksualiteit verwerpelijk vindt.
 
Nee hij zegt dat hij het doel steunt maar doet dat duidelijk niet omdat hij zich achter zijn religie schuilt om zo die band niet te hoeven dragen. Oftewel, hij steunt het doel niet anders had hij die band wel gedragen.

Dus hij steunt dat hele LGBHDGBTYE gebeuren, zijn geloof niet en hij kiest voor zijn geloof, dus via zijn geloof steunt die het dus toch weer helemaal niet.. :lmao:
 
Wat? Nee, dat was denk ik niet het punt. Als je homoseksualiteit verwerpelijk vindt en niet wil uitstralen dat je tegen geweld bent tegen homo's en voor acceptatie van homofielen dan pas je misschien met je waarden niet zo goed in een vrij land als Nederland.
Dat is de multicul. Je mag zijn wie je bent. Orkan dus ook.
 
Dat is de multicul. Je mag zijn wie je bent. Orkan dus ook.

Neee, als buitenlander word veel door de vingers gezien, multicul blabla, maar als mijn Nederlandse buurman zegt dat hij geen buitenlander als buurman wilt breekt de pleuris uit, dan is er geen vrije woord, mening of keuze uhu
 
Terug
Bovenaan Onderaan