Feyenoord

Der Jaufe

Internationale Legende
Minder dan in de Conference League
Boeiend, dit seizoen hebben ze al 3 punten ivm EL-bonus. het jaar dat gaat vervallen hadden ze 2.0 punten, kortom, zelfs met een mindere EL campagne gaan ze er op vooruit.

Aangepast naar:

Boeiend, dit seizoen hebben ze al 3 punten ivm EL-bonus. het jaar dat gaat vervallen hadden ze 6.0 punten, kortom, zelfs met een mindere EL campagne is er een kans dat ze er op vooruit gaan

Laatst bewerkt:

Mentos

Winnaar Leukste niet-PSV'er 2021
Boeiend, dit seizoen hebben ze al 3 punten ivm EL-bonus. het jaar dat gaat vervallen hadden ze 2.0 punten, kortom, zelfs met een mindere EL campagne gaan ze er op vooruit.
Ja, ik snap die 3 bonuspunten dus niet. Waar komen die vandaan? Ik heb nergens gelezen dat je die krijgt voor de EL-groepsfase, maar op kassiesa staan ze wel ineens.

Dat was ook altijd het grote verschil tussen CL en EL. In de CL kreeg je 4 bonuspunten en EL niet, daardoor zijn de grote competities zo lastig in te halen.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ja, ik snap die 3 bonuspunten dus niet. Waar komen die vandaan? Ik heb nergens gelezen dat je die krijgt voor de EL-groepsfase, maar op kassiesa staan ze wel ineens.

Dat was ook altijd het grote verschil tussen CL en EL. In de CL kreeg je 4 bonuspunten en EL niet, daardoor zijn de grote competities zo lastig in te halen.
Ik zit fout, Feyenoord raakt een 6 punten seizoen kwijt, wij een 1 punt seizoen.

Goed dat het bereiken van de EL en CoL ook bonuspunten gaat leveren, maakt het gat minder groot.

Der Jaufe

Internationale Legende
Ja, maar is dat dus echt zo? Voetbal International zit bovenop de coëfficiëntenstrijd en ze hebben het hier nooit over gehad.
Hijzelf ook niet als je deze pagina bekijkt?

Het zit zo, bereiken van de EL levert je 3.0 punt op, als je met de wedstrijden 2.0 punten haalt heb je dan alsnog 3.0 punten, (1.bonus, 2.0 wedstrijd). Haal je met de wedstrijden 3.0 of meer punten dan vervallen de bonuspunten.

Sneeuwvlok2

Aanvoerder
Wordt een vreemdelingen legioen voor het legioen. Hebben we ook 2 jaar last van gehad is geen fijne ontwikkeling en is een garantie tot mislukking. In de basis altijd minimaal 5 a 6 Nederlanders nodig.

Buitenspelgoal

International
Wordt een vreemdelingen legioen voor het legioen. Hebben we ook 2 jaar last van gehad is geen fijne ontwikkeling en is een garantie tot mislukking. In de basis altijd minimaal 5 a 6 Nederlanders nodig.
Bijlow, Geertruida, Kokcu, Dilrosun, Timber en verder nog in de selectie Toornstra, Jahanbaksh (spreekt Nederlands) en Taabouni. Komt wel goed denk ik.

Retro Willems

Assistent Coach
Moet momenteel heerlijk zijn om scout te zijn bij Feyenoord. Zo wat alle aanbevelingen worden opgevolgd. Heel benieuwd wie het waar gaan maken.

Pijlsnelventje

Basisspeler
Ja, tot dusver zagen de aankopen er buiten Szymanski alleen niet heel goed uit. Das dan wel een beetje jammer. Hancko en Paixao ken ik niet. Iemand hier wel?

Bovenaan Onderaan