J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Ik gooi m erin.Tenzij hij ervoor zorgt dat Feyenoord een keer de CL ingaat.
Hoe dan?
Ik gooi m erin.Tenzij hij ervoor zorgt dat Feyenoord een keer de CL ingaat.
Dit seizoen de 6e plek op de coëfficiëntenlijst vasthouden en volgend jaar tweede worden.Ik gooi m erin.
Hoe dan?
Die kans daarop is met el sowieso klein. Tweede plek zit er met dit materiaal ook niet in..Dit seizoen de 6e plek op de coëfficiëntenlijst vasthouden en volgend jaar tweede worden.
Wat bedoel je? Het feit dat Feyenoord nu EL speelt en minder punten gaat pakken?Die kans daarop is met el sowieso klein.
Minder dan in de Conference LeagueWat bedoel je? Het feit dat Feyenoord nu EL speelt en minder punten gaat pakken?
Minder dan in de Conference League
Ja, ik snap die 3 bonuspunten dus niet. Waar komen die vandaan? Ik heb nergens gelezen dat je die krijgt voor de EL-groepsfase, maar op kassiesa staan ze wel ineens.Boeiend, dit seizoen hebben ze al 3 punten ivm EL-bonus. het jaar dat gaat vervallen hadden ze 2.0 punten, kortom, zelfs met een mindere EL campagne gaan ze er op vooruit.
Ik zit fout, Feyenoord raakt een 6 punten seizoen kwijt, wij een 1 punt seizoen.Ja, ik snap die 3 bonuspunten dus niet. Waar komen die vandaan? Ik heb nergens gelezen dat je die krijgt voor de EL-groepsfase, maar op kassiesa staan ze wel ineens.
Dat was ook altijd het grote verschil tussen CL en EL. In de CL kreeg je 4 bonuspunten en EL niet, daardoor zijn de grote competities zo lastig in te halen.
Ja, maar is dat dus echt zo? Voetbal International zit bovenop de coëfficiëntenstrijd en ze hebben het hier nooit over gehad.Goed dat het bereiken van de EL en CoL ook bonuspunten gaat leveren, maakt het gat minder groot.
Hijzelf ook niet als je deze pagina bekijkt?Ja, maar is dat dus echt zo? Voetbal International zit bovenop de coëfficiëntenstrijd en ze hebben het hier nooit over gehad.
Aha, duidelijk.Hijzelf ook niet als je deze pagina bekijkt?
Het zit zo, bereiken van de EL levert je 3.0 punt op, als je met de wedstrijden 2.0 punten haalt heb je dan alsnog 3.0 punten, (1.bonus, 2.0 wedstrijd). Haal je met de wedstrijden 3.0 of meer punten dan vervallen de bonuspunten.
Bijlow, Geertruida, Kokcu, Dilrosun, Timber en verder nog in de selectie Toornstra, Jahanbaksh (spreekt Nederlands) en Taabouni. Komt wel goed denk ik.Wordt een vreemdelingen legioen voor het legioen. Hebben we ook 2 jaar last van gehad is geen fijne ontwikkeling en is een garantie tot mislukking. In de basis altijd minimaal 5 a 6 Nederlanders nodig.
Dacht je dat Feyenoord met Hancko dan eindelijk klaar is? Nee hoor, komt ook nog een middenvelder aan! Dit laatste zal wel betekenen dat Aursnes verkocht gaat worden aan Benfica voor een miljoen of 15.
![]()
Feyenoord verwacht deze week Hancko-akkoord; ook Bullaude op weg
www.voetbalzone.nl
Ik denk het niet. Ze zullen bijna nooit met 5 Nederlanders kunnen spelen. Tel ik Kokcu mee die met Turkije speelt.Bijlow, Geertruida, Kokcu, Dilrosun, Timber en verder nog in de selectie Toornstra, Jahanbaksh (spreekt Nederlands) en Taabouni. Komt wel goed denk ik.
En MAXDie Hancko lijkt me een goede investering. Maar goed, wij hebben Obeastpo.