Feyenoord

Mikasa

Internationale Legende
Zo dan, die Conference League is echt een goudmijn voor de Nederlandse clubs. Feyenoord had een belachelijk slechte coëfficiënt en nu gewoon wellicht pot 1 in de EL.
Toch wel bijzonder. Uiteindelijk haalde PSV ook de kwartfinale.

Pijlsnelventje

Basisspeler
Ja het lijkt me duidelijk dat die puntentelling voor de Conference League niet helemaal in verhouding staat tot de EL en CL. Hopelijk zowel AZ en FC Twente erin dit jaar.

huez

Aanvoerder
Ik weet niet of het wat is die Paixāo, maar ik weet wel dat die supporters nu lekker kunnen F5ven of die komt. Ik hoop dat scouts ook weer een keer met een exotische verassing komen voor de aanval.
Heb ook wel zin in een avondje F5ven.

Buitenspelgoal

International
Ik weet niet of het wat is die Paixāo, maar ik weet wel dat die supporters nu lekker kunnen F5ven of die komt. Ik hoop dat scouts ook weer een keer met een exotische verassing komen voor de aanval.
Heb ook wel zin in een avondje F5ven.
Nog een reden om te hopen dat we CL halen. Dan gaat er vrijwel zeker iets spannends gebeuren op de markt, want dan is er absoluut geld voor versterkingen.

Feyenoord bevestigt trouwens de komst van Paixao:

Pijlsnelventje

Basisspeler
Die herinvesteren hun transfergeld wel gelijk. Ben benieuwd of ze niet boven hun stand leven ook al is er aardig geld binnen gekomen. Zij zullen toch ook financiële last hebben van Corona. Misschien hoop ik het, is dat het gewoon.
Dat vraag ik mij ook af. Kijk ook naar een club als AZ die ondanks de verkopen van Boadu, Koopmeiners, Stengs, Bizot, Midstjo en Wijndal niet meer hebben geïnvesteerd dan 10-15? miljoen. En PSV na Malen, Dumfries, Rosario, Doan, Bruma, Gotze ook maar een zeer klein deel heeft kunnen investeren.

Heeft Feyenoord minder geleden dankzij Corona ofzo?

Buitenspelgoal

International
Die herinvesteren hun transfergeld wel gelijk. Ben benieuwd of ze niet boven hun stand leven ook al is er aardig geld binnen gekomen. Zij zullen toch ook financiële last hebben van Corona. Misschien hoop ik het, is dat het gewoon.
Valt wel mee. Feyenoord investeert best slim. Zitten een aantal huurdeals tussen (waaronder Szymanski) en ze hebben volgens transfermarkt een positieve transferbalans van 32 miljoen. Dan gaan ze Hancko nog kopen, maar ze gaan waarschijnlijk Aursnes of Kokcu nog verkopen. Die houden dus wel een som geld over.

Dat vraag ik mij ook af. Kijk ook naar een club als AZ die ondanks de verkopen van Boadu, Koopmeiners, Stengs, Bizot, Midstjo en Wijndal niet meer hebben geïnvesteerd dan 10-15? miljoen. En PSV na Malen, Dumfries, Rosario, Doan, Bruma, Gotze ook maar een zeer klein deel heeft kunnen investeren.

Heeft Feyenoord minder geleden dankzij Corona ofzo?

Bij AZ heb ik meer het idee dat die gewoon aan het potten zijn en veel inzetten op jeugd. AZ geeft traditioneel zelden veel geld uit. Die scouten vaak creatief en kopen goedkoop in en vullen de rest op met jeugd.

Jackal06

Winnaar Voorspellingen Eredivisie 2011-2012

Transfersom €6mln + €3mln bonussen + 20% doorverkoop + € zaakwaarnemer (s) = weinig winst op deze transfer waarscheinlijk.

Lijkt mij een bizar bedrag voor een speler van een Braziliaanse laagvlieger maar je weet het nooit

Bovenaan Onderaan