Feyenoord

Wordt een vreemdelingen legioen voor het legioen. Hebben we ook 2 jaar last van gehad is geen fijne ontwikkeling en is een garantie tot mislukking. In de basis altijd minimaal 5 a 6 Nederlanders nodig.
 
Wordt een vreemdelingen legioen voor het legioen. Hebben we ook 2 jaar last van gehad is geen fijne ontwikkeling en is een garantie tot mislukking. In de basis altijd minimaal 5 a 6 Nederlanders nodig.
Bijlow, Geertruida, Kokcu, Dilrosun, Timber en verder nog in de selectie Toornstra, Jahanbaksh (spreekt Nederlands) en Taabouni. Komt wel goed denk ik.
 
Moet momenteel heerlijk zijn om scout te zijn bij Feyenoord. Zo wat alle aanbevelingen worden opgevolgd. Heel benieuwd wie het waar gaan maken.
 
Ja, tot dusver zagen de aankopen er buiten Szymanski alleen niet heel goed uit. Das dan wel een beetje jammer. Hancko en Paixao ken ik niet. Iemand hier wel?
 
Vraag me af hoe financieel safe de herinvesteringen zijn. Inmiddels een tijdje geleden, maar zo ruim had Feyenoord het toch niet?
 
Vraag me af hoe financieel safe de herinvesteringen zijn. Inmiddels een tijdje geleden, maar zo ruim had Feyenoord het toch niet?
Zie mijn vorige reactie hier. Feyenoord huurt een aantal spelers en koopt relatief goedkoop in. Ze hebben voor veel meer verkocht, dus maken dikke winst. Er zal ongetwijfeld een klein risico in zitten en ze hadden kunnen spelen op meer geld oppotten, maar dan heb je kans dat je sportief in de knel komt en in de toekomst dus minder geld genereert uit Europa en spelersverkoop. Ik denk dat ze nu de beste middenweg bewandelen: winst maken op de inkomende/uitgaande transfers balans en toch een competitief team opstellen dat in Europa wat kan bereiken en in de Eredivisie ook meedoet om de bovenste plekken. Daarnaast heeft Feyenoord veel geinvesteerd in jonge spelers, dus staat er ook weer kapitaal op het veld en potentie tot kapitaalgroei.
 
Ja, tot dusver zagen de aankopen er buiten Szymanski alleen niet heel goed uit. Das dan wel een beetje jammer. Hancko en Paixao ken ik niet. Iemand hier wel?
Beetje vroeg om te oordelen. Hancky Spancky mij onbekend net als alle andere versterkingen van Feyenoord op Idrissi, Dilrosun en Taabouni na. Ze hebben ook interesse in Bangura. Vond ik vorig seizoen wel een leuk backie bij cambuur
 
Knap ja. Voor de fans wel jammer, als een basisspeler zo snel weer vertrekt.
Zegt ook wel weer wat over Feyenoord, wel fijn dat wij jongens als Gakpo en Sangare als nog kunnen vast houden ondanks dat er absurde bedragen voor worden geboden. En ook leuk dat er als jongens als Benitez en Simons komen zonder echte grote verkopen.
 

Is de voltallige directie op vakantie ofzo? Lijkt erop dat de scouting daar vrij spel heeft. 14 aankopen!!! Zoveel spelers heeft psv volgens mij niet eens gescout bij elkaar

Ik vraag me vooral af waar al dat geld ineens vandaan komt. Ja positieve transferbalans. Maar je hoort al jaren dat Feyenoord het allemaal moeilijk heeft qua financiën, dan kan het toch niet zo zijn dat iedere euro die binnen komt ook weer de deur uit kan. Zitten die investeerders daar al?
 
Ik vraag me vooral af waar al dat geld ineens vandaan komt. Ja positieve transferbalans. Maar je hoort al jaren dat Feyenoord het allemaal moeilijk heeft qua financiën, dan kan het toch niet zo zijn dat iedere euro die binnen komt ook weer de deur uit kan. Zitten die investeerders daar al?
Maar lang niet elke Euro gaat eruit? Ze hebben bij elkaar voor zo'n 70m verkocht en daar nog niet de helft van uitgegeven.
 
Ik heb PSV niet anders gehoord dan dat er niks geherinvesteerd kan worden (van Malen, Dumfries, Rosario, Doan) omdat Corona zo'n moeilijke periode is. Dan verbaast het mij ook lichtelijk dat Feyenoord met die 70 miljoen voor meer dan 30 miljoen kan uitgeven. Zonder tekenbonussen en dergelijke nog meegerekend. Volgens mij behoorde Feyenoord recent ook nog tot de categorie 1 clubs toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan