Feyenoord

Mikasa

Internationale Legende
Lijkt mij geen paniekaankoop. Hij stond op de radar bij psv als opvolger van Sangaré en ze halen hem op voor de helft van transferbedrag Aursnes. Dan doen ze toch gewoon uitstekende zaken?
Als ik de verhalen mag geloven, is het nagenoeg 1-op-1? 15 miljoen voor Aursnes, nu al 8,5 (dus meer dan 50%) aankoop, dan nog bonussen en 20% doorverkoop.

Retro Willems

Assistent Coach
Als ik de verhalen mag geloven, is het nagenoeg 1-op-1? 15 miljoen voor Aursnes, nu al 8,5 (dus meer dan 50%) aankoop, dan nog bonussen en 20% doorverkoop.
Wie weet zitten er ook bonussen en een doorverkooppercentage in het verschiet voor Aursnes. Vooralsnog krijgen ze een speler met meer potentie terug en houden ze aantal miljoen op zak voor eventueel een extra versterking.

DrJ

Routinier

En wij klagen over de verdediging? :D

Feyenoord heeft maar 4 verdedigers, waarvan 2 met een blessure.

Der Jaufe

Internationale Legende

Feyenoord laat onderuit, bijzonder kop als je het scoreverloop ziet

in de 30e minuut kwam Osasuna op voorsprong. in de 88e minuut maakt feyenoord gelijk en daarna scoort Osasuna weer. Osasuna heeft meer dan de 60% van de speeltijd op voorsprong gestaan. 'Feyenoord verliest ondanks late gelijkmaker' zou de lading meer dekken.

Laatst bewerkt:

Mikasa

Internationale Legende

Feyenoord laat onderuit, bijzonder kop als je het scoreverloop ziet

in de 30e minuut kwam Osasuna op voorsprong. in de 88e minuut maakt feyenoord gelijk en daarna scoort Osasuna weer. Osasuna heeft meer dan de 60% van de speeltijd op voorsprong gestaan. 'Feyenoord verliest ondanks late gelijkmaker' zou de lading meer dekken.
Ach ja,(internet) journalistiek. Kronos heeft daar z’n mening wel eens over gegeven.

Wageninger77

Invaller
Haha, die Bijlow. Hopelijk wordt dat niet zo'n tussenjaartje a la Drommel.
Ergens mag dat ook weer wel, maar hij is wel onze beoogde Oranje-doelman natuurlijk :unsure:

Buitenspelgoal

Assistent Coach
Senesi is verkocht, en nu gaan ze vol voor Hancko van Sparta Praag.

Er komt ook nog een linksback en een aanvaller bij volgens mij. Het valt nog te bezien hoe alle nieuwe spelers gaan renderen, maar ik denk dat in verhouding/naar mogelijkheden Feyenoord de beste window heeft gedraaid van alle Eredivisieclubs. Ze hebben flink geld gevangen voor hun spelers en een aantal goede spelers teruggekocht (Timber, Szymanski). Ook lijkt er best wat breedte in de selectie te zitten.

Ongezouten

Assistent Bondscoach
Senesi is verkocht, en nu gaan ze vol voor Hancko van Sparta Praag.

Er komt ook nog een linksback en een aanvaller bij volgens mij. Het valt nog te bezien hoe alle nieuwe spelers gaan renderen, maar ik denk dat in verhouding/naar mogelijkheden Feyenoord de beste window heeft gedraaid van alle Eredivisieclubs. Ze hebben flink geld gevangen voor hun spelers en een aantal goede spelers teruggekocht (Timber, Szymanski). Ook lijkt er best wat breedte in de selectie te zitten.
Kortom, dat wordt weer als vanouds punten verliezen tegen Feyenoord, dit seizoen.

Bovenaan Onderaan