Feyenoord

Zijn naam is een voorbode van het einde van de club, volgend seizoen wordt het Slot-stuk...

Maar ff serieus, 1 of 2 pagina's terug is al te vinden dat de spelers een loonoffer is opgelegd (niet gevraagd!). Zie wel dat er toch nog wat waarde in de selectie zit (op basis van transfermarkt.nl)
€20 mlj Senesi
€12 mlj Berghuis
€12 mlj Kökcu
€10 mlj Sinisterra
€ 8 mlj Bijlow

Bijlow willen ze verlengen, Berghuis willen ze vanaf, andere spelers is voor mij niet duidelijk wat het plan is en of de waarde een beetje reëel is.
Ik zie niet in dat er een club 20 miljoen gaat aftikken voor senesi. Het is echt niet zo’n bijzondere speler in mijn ogen
 
In de huidige markt vind ik 20 miljoen geen gek bedrag voor Senesi, al moet ik toegeven dat dat is gebaseerd op de hype die om hem heen hing/hangt. Ik kijk vrijwel nooit naar Feyenoord dus ik zou niet zo goed weten hoe hij presteert
 
Ik vind Senesi zeker een goeie speler, maar denk niet dat hij buitencategorie is. Hij heeft ook genoeg matige potten gespeeld, en wil te graag weg. 20 miljoen lijkt me dus overdreven, maar hij kan nog steeds een mooi bedrag opleveren.
 
Feyenoord en 20 miljoen voor een verdediger (!) vangen? :ROFL:

Dat wordt echt maximaal 15, maar eerder 12.
 
EwyA_EjWgAohdYP


Na lekker, zit je al in de shit qua financiën, gaan spelers ook nog eens tof lopen doen.
 
De ignore functie is echt heel irritant als mensen blijven quoten. Ik haal hem er maar weer vanaf. Dit werkt voor geen meter. Ik wacht wel dat ze weer een keer dat woordje @%#$ Jood zegt. Dan zal het zich vanzelf wel oplossen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan