Feyenoord

Dat is jouw mening, oude garde elvisbende alles meegemaakt
waarom zou ik mijn mening niet mogen delen?
het is klaar tussen mij en psv, na 40 jaar, nieuwe liefde gevonden Feyenoord, is dat zo moeilijk te accepteren voor jullie?
Dan zal het op hun forum ook leuker zijn. Probeer het eens een jaar of 12.
 
Dat is jouw mening, oude garde elvisbende alles meegemaakt
waarom zou ik mijn mening niet mogen delen?
het is klaar tussen mij en psv, na 40 jaar, nieuwe liefde gevonden Feyenoord, is dat zo moeilijk te accepteren voor jullie?
Ga dan lekker naar t feyenoordforum joh, beetje hier de huiltrui uithangen.
 
Dat is jouw mening, oude garde elvisbende alles meegemaakt
waarom zou ik mijn mening niet mogen delen?
het is klaar tussen mij en psv, na 40 jaar, nieuwe liefde gevonden Feyenoord, is dat zo moeilijk te accepteren voor jullie?
Totaal geen moeite mee. Voetbal is wat mij betreft maar een spelletje. Voor sommigen betekent het iets meer. Ik zie alleen niet zo goed in waarom je na 40 jaar huwelijk de vrienden van je ex zo graag wilt vertellen dat je een nieuwe liefde hebt. Dat zegt meer over jou dan over de vrienden van je ex.
 
Totaal geen moeite mee. Voetbal is wat mij betreft maar een spelletje. Voor sommigen betekent het iets meer. Ik zie alleen niet zo goed in waarom je na 40 jaar huwelijk de vrienden van je ex zo graag wilt vertellen dat je een nieuwe liefde hebt. Dat zegt meer over jou dan over de vrienden van je ex.
Je bent veel te goedgelovig.
 
Als je naar eigen zeggen 40 jaar supporter bent geweest van een club en deze dan inruilt voor een ander, dan kan je moeilijk anders concluderen dat je geen supporter bent geweest. Bij Feyenoord kan je zelfs concluderen dat je geen liefhebber bent🤪
 
Maar zonder gekheid. Ik denk wel eens wat voor probleem PSV kan krijgen als het geen champions league haalt. Maar Feyenoord zit helemaal in de penarie.

Europees voetbal (en dan heb ik het over EL of CL, niet dat conference league geneuzel) is zeer onzeker en ook nog eens weinig kapitaal op het veld. Dat zonder veel financiële middelen, wat zeg ik? Geen financiële middelen. Waar gaat Slot in hemelsnaam aan beginnen?
 
Maar zonder gekheid. Ik denk wel eens wat voor probleem PSV kan krijgen als het geen champions league haalt. Maar Feyenoord zit helemaal in de penarie.

Europees voetbal (en dan heb ik het over EL of CL, niet dat conference league geneuzel) is zeer onzeker en ook nog eens weinig kapitaal op het veld. Dat zonder veel financiële middelen, wat zeg ik? Geen financiële middelen. Waar gaat Slot in hemelsnaam aan beginnen?
Zijn naam is een voorbode van het einde van de club, volgend seizoen wordt het Slot-stuk...

Maar ff serieus, 1 of 2 pagina's terug is al te vinden dat de spelers een loonoffer is opgelegd (niet gevraagd!). Zie wel dat er toch nog wat waarde in de selectie zit (op basis van transfermarkt.nl)
€20 mlj Senesi
€12 mlj Berghuis
€12 mlj Kökcu
€10 mlj Sinisterra
€ 8 mlj Bijlow

Bijlow willen ze verlengen, Berghuis willen ze vanaf, andere spelers is voor mij niet duidelijk wat het plan is en of de waarde een beetje reëel is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan