Feyenoord

Ik denk dat het voor Feyenoord de laatste kans is. hebben de boot gemist en kunnen op deze manier met een eenmalige impuls aanhaken. nadeel is dat je een speelbal wordt van investeerders die vooral rendement willen hebben.
 
Ja Dick is er helemaal klaar mee met Feyenoord. Die gaat het seizoen niet afmaken.
Stuurt al sinds een paar weken aan op ontslag. Heeft zeker al een lijntje met een land zonder bondscoach voor het EK. Maar goed hij kan ook nog altijd zeggen, dat was ik niet, dat waren de kaboutertjes.
 
Stuurt al sinds een paar weken aan op ontslag. Heeft zeker al een lijntje met een land zonder bondscoach voor het EK. Maar goed hij kan ook nog altijd zeggen, dat was ik niet, dat waren de kaboutertjes.
Dat is inderdaad niet ondenkbaar; en ook snel het zinkende schip verlaten zodat de steeds verslechterende prestaties niet op hem kunnen worden afgeschoven.
 
Arme Slot, heeft hier een mooie carriere weggegooid. Feyenoord is geen eer aan te behalen.
Je hebt gelijk, tenzij hij de garantie gekregen heeft op een handvol directe versterkingen in de zomer. Maar anders is AZ momenteel wel veel beter dan Feyenoord. Wat ook een rol zou kunnen spelen, is dat AZ nu al rekening houdt met het vertrek van minimaal Stengs, Boadu, Wijndal en Koopmeijners. In dat geval begint AZ volgend seizoen helemaal bij het begin en zie ik ze niet binnen een paar jaar in de Top-5 eindigen. Dus, waarschijnlijk heeft Slot "eieren voor zijn geld" gekozen door naar Feyenoord te gaan.
 
Je hebt gelijk, tenzij hij de garantie gekregen heeft op een handvol directe versterkingen in de zomer. Maar anders is AZ momenteel wel veel beter dan Feyenoord. Wat ook een rol zou kunnen spelen, is dat AZ nu al rekening houdt met het vertrek van minimaal Stengs, Boadu, Wijndal en Koopmeijners. In dat geval begint AZ volgend seizoen helemaal bij het begin en zie ik ze niet binnen een paar jaar in de Top-5 eindigen. Dus, waarschijnlijk heeft Slot "eieren voor zijn geld" gekozen door naar Feyenoord te gaan.
Geld. Hij verdient straks een veelvoud van zijn AZ salaris.
 
Je hebt gelijk, tenzij hij de garantie gekregen heeft op een handvol directe versterkingen in de zomer. Maar anders is AZ momenteel wel veel beter dan Feyenoord. Wat ook een rol zou kunnen spelen, is dat AZ nu al rekening houdt met het vertrek van minimaal Stengs, Boadu, Wijndal en Koopmeijners. In dat geval begint AZ volgend seizoen helemaal bij het begin en zie ik ze niet binnen een paar jaar in de Top-5 eindigen. Dus, waarschijnlijk heeft Slot "eieren voor zijn geld" gekozen door naar Feyenoord te gaan.
Feyenoord zit niet echt ruim bij kas en de huidige selectie bevat weinig financiële klappers (zeker in de huidige markt)
 
"De zeventiende toch?”, vertelt Pratto dinsdag in De Telegraaf. De huurling is duidelijk een liefhebber van topwedstrijden."

Nou. Inderdaad. Knap hoor, dat ie weet tegen wie over 2 weken speelt. Zal vast nog niet over gesproken zijn.

Wat een niveau. Chapeau.
Ach, het legion staat alweer op de banken. Elke nieuwe speler hoeft alleen maar "Feyenoord goed, Ajax stom" te zeggen, en iedereen is blij. Zou ik ook doen.

Maar ja, mijn niveau is ook niet altijd super.
 
"De zeventiende toch?”, vertelt Pratto dinsdag in De Telegraaf. De huurling is duidelijk een liefhebber van topwedstrijden."

Nou. Inderdaad. Knap hoor, dat ie weet tegen wie over 2 weken speelt. Zal vast nog niet over gesproken zijn.

Wat een niveau. Chapeau.
Hij gaat naar Feyenoord, daar is dit gewoon een kwaliteitsinjectie op het gebied van intellect
 
Ach, het legion staat alweer op de banken. Elke nieuwe speler hoeft alleen maar "Feyenoord goed, Ajax stom" te zeggen, en iedereen is blij. Zou ik ook doen.

Maar ja, mijn niveau is ook niet altijd super.

Dit is niet aan het legioen toe te schrijven, maar de conclusie van de dienstdoende VZ journalist.
 
Ach, het legion staat alweer op de banken. Elke nieuwe speler hoeft alleen maar "Feyenoord goed, Ajax stom" te zeggen, en iedereen is blij. Zou ik ook doen.

Maar ja, mijn niveau is ook niet altijd super.
Iets met een pot en een zwarte ketel. Roep hier dingen als 'Stomme rotklup' en 'iedereen die anders denkt over corona moet dood' en je wordt forummer van het jaar. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan