Feyenoord

Denk dat er nu een trainer moet komen die wegkomt met scheppen van zeer lage verwachtingen. Die dat aan achterban en intern verkocht krijgt. Die ook geen reputatieschade kan oplopen. Kan alleen maar een ervaren interim zijn, moet goede lijntjes naar de media. Dus Advocaat. Fräser nog even wachten.
Nee Advocaat hebben wij binnenkort nodig als Mark gaat weg ( wat ik niet verwacht ) of ontslagen wordt
 
Jammer dat Stam niet vlak voor de wedstrijd tegen Ajax zijn biezen pakte. Advocaat had in de Arena misschien iets kunnen forceren al was het alleen maar om te laten zien dat je het Ajax heel moeilijk kan maken.
 
Dick Advocaat is nu wel voor de hand liggend.

Maar eigenlijk vind ik dat niet een heel slimme keuze. Met Dick kies je voor korte termijn, hij gaat dan alleen het seizoen afmaken lijkt me. Maar dit seizoen is toch al verloren voor Feyenoord. Waarom zou je dan niet gelijk voor de lange termijn gaan kiezen?
 
Laatst bewerkt:
Dick Advocaat is nu wel voor de hand liggend.

Maar eigenlijk vind ik dat niet een heel slimme keuze. Met Dick kies je voor korte termijn, hij gaat dan alleen het seizoen afmaken lijkt me. Maar dit seizoen is toch al verloren voor Feyenoord. Waarom zou je dan gelijk voor de lange termijn gaan kiezen?
Goed argument! Al begin je dan als trainer niet heel lekker en heb je geen fijne start richting 20/21.
 
Stam had de verwachtingen ook al getemperd.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aar-wij-kunnen-niet-meedoen-om-de-titel-.html

En ja, ik zie het Dick wel doen voor genoeg poen. Nu Kuijt of Fräser inzetten is niet handig voor die jongen.
Goed argument! Al begin je dan als trainer niet heel lekker en heb je geen fijne start richting 20/21.
Als trainer begin je überhaupt niet lekker bij Feyenoord. En Dick zou wel gek zijn als hij dat zou doen. Eindig je je carrière met een plek in het rechterrijtje met Feyenoord.
 
Toch ging het hem bij Reading lange tijd goed af. Op een haar na niet gepromoveerd toen.

Feyenoord is gewoon een wespennest, waar je een sterk karakter voor nodig hebt. Dat elftal zit vol met spelers die zichzelf of heel wat vinden, of moeilijk te managen zijn. Wat dat betreft een veel lastigere club dan Reading om te managen.

Ik heb het gevoel dat Stam gewoon te weinig persoonlijkheid uitstraalt voor een club waar alles, van spelers tot fans doorgaans vrij emotioneel is. Daar moet je boven kunnen staan als coach, en dat kan hij niet. Het is veelzeggend dat hij zelf is opgestapt, ipv ontslagen. Opstappen na een nederlaag uit bij Ajax lijkt mij namelijk niet het meest logische moment. Dat is de lastigste wedstrijd van het jaar waarbij niemand rationeel verwacht dat je die wint als Feyenoord zijnde. Feyenoord blijft echter een emotionele club en de Klassieker daar betekent nogal wat voor de fans en dergelijke. Ik denk dat Stam daarvoor gezwicht is, anders had je het nog wel een wedstrijd aangekeken tegen een matige tegenstander. De Klassieker was een soort ultiem compensatiepunt. Werd die gewonnen, dan was men de andere resultaten al weer grotendeels vergeten.
 
Nou nee, dat gellof ik niet. Hij heeft zelf de handdoek geworpen. dan is het in de voetballerij toch gewoonlijk dat er over een afkoopsom onderhandeld wordt. Rare wereld, die voetballerij
Jaap Stam is in dat opzichte een vrij man. Heeft zijn schaapjes al lang op het drogen dus gaat niet onderhandelen over een paar ton. Vrijheid en voorkomen van gezeik is voor een loaded man meer waard dan die karige ontslagvergoeding bij Feyenoord
 
Jammer dat Stam niet vlak voor de wedstrijd tegen Ajax zijn biezen pakte. Advocaat had in de Arena misschien iets kunnen forceren al was het alleen maar om te laten zien dat je het Ajax heel moeilijk kan maken.

:unsure: Met dezelfde spelers? :confused: Ik denk niet dat dat veel uitgemaakt zou hebben. Dan denk je dat Advocaat buitengewone krachten heeft. Feyenoord had geen schijn van kans. Ook niet met Advocaat als coach.
 
:unsure: Met dezelfde spelers? :confused: Ik denk niet dat dat veel uitgemaakt zou hebben. Dan denk je dat Advocaat buitengewone krachten heeft. Feyenoord had geen schijn van kans. Ook niet met Advocaat als coach.
Precies, Feyenoord verliest
:unsure: Met dezelfde spelers? :confused: Ik denk niet dat dat veel uitgemaakt zou hebben. Dan denk je dat Advocaat buitengewone krachten heeft. Feyenoord had geen schijn van kans. Ook niet met Advocaat als coach.
Precies, al zet je Guardiola bij Feyenoord, het materiaal blijft even kansloos
 
:unsure: Met dezelfde spelers? :confused: Ik denk niet dat dat veel uitgemaakt zou hebben. Dan denk je dat Advocaat buitengewone krachten heeft. Feyenoord had geen schijn van kans. Ook niet met Advocaat als coach.

Advocaat had de bus geparkeerd. Was het misschien 0-2 of 0-3 geworden. Maar wat maakt het inderdaad uit.
 
Denk dat hij een stuk rustiger slaapt de komende periode. Je belandt in bestuurlijke chaos...krijgt een middelmatige selectie...legioen verwacht dat je kampioen wordt...en als het niet lukt...hoor je alleen maar ziektes om je heen...


Wat een bullshit, ga eens naar het feyenoord forum. Ze hopen allemaal dat ze kampioen worden, niemand rekent er op of verwacht het.
Realistischer dan dat kan je het niet maken lijkt mij
 
Terug
Bovenaan Onderaan