Feyenoord

Vind het na een dag als vandaag ongepast en misplaatst.

Ach, komt wellicht enigszins "patronizing" over om je dit als Ajacied op een dag als deze te komen vertellen, maar je weet zelf ook wel dat Feyenoord van een totaal andere orde is. Die club is simpelweg pathetisch, zielig. Jullie verliezen een keer hard omdat twee spelers geschorst zijn en de drie sterren ontbreken, tegen een relatief uitzonderlijk AZ.

Het zal uiteindelijk zoals altijd weer tussen ons gaan tot de laatste competitieronden; dat Feyenoord daarentegen gaat werkelijk nergens meer over.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik snap überhaupt niet dat je op je vrije zondag een bus gaat opwachten omdat mensen een wedstrijd verloren hebben.
Jammer dat ajacied1900 er niet meer is, die had het me vast kunnen vertellen als enige echte supporter hier.
Die "vrije" zondag valt nog te bezien voor die mensen. Gaat die niet over in een net zo vrije maandag? Maar zonder in platitudes te vervallen, zijn dit niet gewoon over het algemeen jonge mensen die hun ziel en zaligheid (en geld) in een club stellen en nog het relativeringsvermogen ontberen dat bij een latere leeftijd past? Ik bedoel, je moet leren omgaan met teleurstellingen en leren dat het leven in pieken en dalen komt. Naarmate je ouder wordt leer je dat.
 
Die "vrije" zondag valt nog te bezien voor die mensen. Gaat die niet over in een net zo vrije maandag? Maar zonder in platitudes te vervallen, zijn dit niet gewoon over het algemeen jonge mensen die hun ziel en zaligheid (en geld) in een club stellen en nog het relativeringsvermogen ontberen dat bij een latere leeftijd past? Ik bedoel, je moet leren omgaan met teleurstellingen en leren dat het leven in pieken en dalen komt. Naarmate je ouder wordt leer je dat.
Het is meer een gebrek aan intelligentie. Ik ken genoeg 18-jarigen die van voetbal houden maar er wel normaal mee om kunnen gaan als hun club er niks van bakt. En die ook beseffen dat er veel belangrijkere dingen in het leven zijn dan voetbal.
 
Die "vrije" zondag valt nog te bezien voor die mensen. Gaat die niet over in een net zo vrije maandag? Maar zonder in platitudes te vervallen, zijn dit niet gewoon over het algemeen jonge mensen die hun ziel en zaligheid (en geld) in een club stellen en nog het relativeringsvermogen ontberen dat bij een latere leeftijd past? Ik bedoel, je moet leren omgaan met teleurstellingen en leren dat het leven in pieken en dalen komt. Naarmate je ouder wordt leer je dat.
Heb je wel eens gekeken wat daar allemaal tussen staat? Dat zijn ook gewoon 50+-ers hoor.
 
Joop houdt er mee op, hij is opgestapt

Ik zet overigens mijn geld in op Dickie die volgende week gepresenteerd wordt
 
Joop houdt er mee op, hij is opgestapt

Ik zet overigens mijn geld in op Dickie die volgende week gepresenteerd wordt

Is het al officieel dan?

Edit: Ik zie het nu op het twitter account van Feyenoord. Tja, hij heeft er gewoon niks van gebakken op de wedstrijd tegen Porto na. Met het materiaal wat Feyenoord heeft moet je toch gewoon meedoen voor de top 3.
 
Terug
Bovenaan Onderaan