Feyenoord

Joop houdt er mee op, hij is opgestapt

Ik zet overigens mijn geld in op Dickie die volgende week gepresenteerd wordt

Tja. Stam is gewoon veel te simpel voor een job als hoofdtrainer. Hij doorziet het niet. Hij hoort thuis in de bouw, de beveiliging, of weet ik veel wat.
 
Ik snap überhaupt niet dat je op je vrije zondag een bus gaat opwachten omdat mensen een wedstrijd verloren hebben.
Jammer dat ajacied1900 er niet meer is, die had het me vast kunnen vertellen als enige echte supporter hier.
Nou hij kon je ook er op wijzen dat ie gelijk had mbt het supertalent Dani de Wit :maniac:
 
Ik geloof nooit dat dit ontslag alleen aan de resultaten ligt. Stam heeft niet de capaciteiten om in een ingewikkelde organisatie te kunnen opereren. Niet zo handig, niet zo slim.
Toch ging het hem bij Reading lange tijd goed af. Op een haar na niet gepromoveerd toen.
 
Toch ging het hem bij Reading lange tijd goed af. Op een haar na niet gepromoveerd toen.

Ik ken de situatie bij Reading niet, maar Feyenoord is bestuurlijk zo'n chaos, en vraagt zo veel verwachtingsmanagement... Daar heb je ook als trainer bijzondere leidinggevende kwaliteiten voor nodig. Met Stam denk je een personality binnen te hebben gehaald - maar spelers prikken daar ook zo doorheen.
 
Maar goed, misschien was iedereen nu wel geslachtofferd. Vernederd door je aartsvijand vraagt om een offer- da's een oude religieuze wijsheid. De kosmos moet worden hersteld. En Feyenoord is een religie.

Anders kan je ook niet verklaren waarom fans blijven geloven - tegen alle feiten in.
 
Denk dat hij een stuk rustiger slaapt de komende periode. Je belandt in bestuurlijke chaos...krijgt een middelmatige selectie...legioen verwacht dat je kampioen wordt...en als het niet lukt...hoor je alleen maar ziektes om je heen...
 
Denk dat er nu een trainer moet komen die wegkomt met scheppen van zeer lage verwachtingen. Die dat aan achterban en intern verkocht krijgt. Die ook geen reputatieschade kan oplopen. Kan alleen maar een ervaren interim zijn, moet goede lijntjes naar de media. Dus Advocaat. Fräser nog even wachten.
 
Denk dat er nu een trainer moet komen die wegkomt met scheppen van zeer lage verwachtingen. Die dat aan achterban en intern verkocht krijgt. Die ook geen reputatieschade kan oplopen. Kan alleen maar een ervaren interim zijn, moet goede lijntjes naar de media. Dus Advocaat. Fräser nog even wachten.

Stam had de verwachtingen ook al getemperd.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...aar-wij-kunnen-niet-meedoen-om-de-titel-.html

En ja, ik zie het Dick wel doen voor genoeg poen. Nu Kuijt of Fräser inzetten is niet handig voor die jongen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan