Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Iedereen zag in december dat de spoeling achterin te dun was; behalve de technisch directeur. Wat een wanbeleid.

Blij dat ze de technische en medische staf helemaal op de kop gaan gooien; wat een aanfluiting is dat zeg.
 
Ik krijg wel de pest in als Feyenoord - na gisteren - zondag met dezelfde 11 start en Schmidt PSV - na een week rust - weer op verschillende plekken gewijzigd heeft om maar fit te blijven.
 
Iedereen zag in december dat de spoeling achterin te dun was; behalve de technisch directeur. Wat een wanbeleid.

Blij dat ze de technische en medische staf helemaal op de kop gaan gooien; wat een aanfluiting is dat zeg.
Bij aanvang werden er al vraagtekens gezet bij vooral de onderbezetting mbt backposities.
 
Iedereen zag in december dat de spoeling achterin te dun was; behalve de technisch directeur. Wat een wanbeleid.

Blij dat ze de technische en medische staf helemaal op de kop gaan gooien; wat een aanfluiting is dat zeg.
Wat dan? Kostte wat het kost of te dure of onder niveau inkopen?

Max (Oppegard) - Boscagli (Obispo) - Ramalho (Teze) - Mwene (Sambo)

Valt verder ook nog wel mee.
 
Mwene, ben alweer vergeten hoe hij überhaupt speelde… En Ramalho tja.. voor de rest hebben we enkel 61 blessure gevallen gehad in 20 maanden tijd. Moet kunnen heb ik mij op dit forum laten vertellen.
Ja.. Komt door onderbelasting las ik in het ED :maniac:
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ramalho is onzeker nog of al definitief er niet bij as zondag?

Gotze en Madueke wel weer terug. Prettig.

Iemand al een suggestie voor een opstelling?

Mvogo
Mauro - Teze - Guti - Max
Veerman - Sangare - Gotze
Doan - Zahavi - Gakpo

Geen slechte opzet zo toch. Dan heb je voorin nog Bruma, Romero en Madueke als reserve.
 
Ramalho is onzeker nog of al definitief er niet bij as zondag?

Gotze en Madueke wel weer terug. Prettig.

Iemand al een suggestie voor een opstelling?

Mvogo
Mauro - Teze - Guti - Max
Veerman - Sangare - Gotze
Doan - Zahavi - Gakpo

Geen slechte opzet zo toch. Dan heb je voorin nog Bruma, Romero en Madueke als reserve.
Gewoon met Romero en Madueke spelen. Doan ipv Götze.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ja.. Komt door onderbelasting las ik in het ED :maniac:
Uit dezelfde koker als waaruit de opmerking kwam dat we mede door de scheidsrechter van Willem II hadden gewonnen?
De enige keer dit seizoen dat daar het woord scheidsrechter werd afgedrukt in een verslag van PSV. :unsure:
Hoe dan ook, als Feijenoord net zoveel "fysiek" mag als gisterenavond zie ik ons niet zo gauw winnen.
Hooguit nog een paar extra blessures oplopen.
Mocht Ajax dan al gewonnen hebben in Alkmaar is een fietstochtje om kwart voor vijf dus misschien een betere keuze dan ESPN kijken.
Dan probeer ik onderweg wel des keizers baard te vinden....
 
Uit dezelfde koker als waaruit de opmerking kwam dat we mede door de scheidsrechter van Willem II hadden gewonnen?
De enige keer dit seizoen dat daar het woord scheidsrechter werd afgedrukt in een verslag van PSV. :unsure:
Hoe dan ook, als Feijenoord net zoveel "fysiek" mag als gisterenavond zie ik ons niet zo gauw winnen.
Hooguit nog een paar extra blessures oplopen.
Mocht Ajax dan al gewonnen hebben in Alkmaar is een fietstochtje om kwart voor vijf dus misschien een betere keuze dan ESPN kijken.
Dan probeer ik onderweg wel des keizers baard te vinden....

Wel een premium artikel
 
Ik begrijp die Angst niet zo voor aankomende zondag. Feyenoord heeft een feestje gevierd, die hebben weinig geslapen, staan vandaag een beetje af te trainen. Morgen pas weer een echte training en dan staat PSV al op de stoep. Die hebben al een top seizoen dus echt 110% geven tegen PSV zie ik niet snel gebeuren.
 
Ik begrijp die Angst niet zo voor aankomende zondag. Feyenoord heeft een feestje gevierd, die hebben weinig geslapen, staan vandaag een beetje af te trainen. Morgen pas weer een echte training en dan staat PSV al op de stoep. Die hebben al een top seizoen dus echt 110% geven tegen PSV zie ik niet snel gebeuren.
Het is geen angst. Het is iedere keer hetzelfde liedje. Of we nou in bloedvorm verkeren, fitter zijn, op titelkoers liggen of Feyenoord wel echt verzwakt moet zijn, eenmaal in de Kuip geven we niet thuis. Feyenoord is voor PSV wat Portugal voor Oranje is.
 
En over iets meer dan 2 weken staat de finale voor Feyenoord op de planning. Denk dat niemand daar het in zijn hoofd haalt om blessures te riskeren zo kort voor die wedstrijd.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan