Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Nu benadelen ze Feyenoord door ze te weinig rust te geven. Hopelijk hebben ze niet te veel van de bekerfinale tegen Ajax geleerd. Ik gok op een 1-2 winst voor PSV. Gebaseerd op niets maar ik hoop dat we hier eindelijk een keer punten pakken.
Als we net zoveel energie en inzet tonen als tegen Ajax kun je 3 punten halen. Dat moet toch op te brengen zijn. Ik verlies liever met het idee dat je er vol voor bent gegaan ipv na een half uurtje weer in te kakken zoals we te vaak hebben gezien. We spelen nog 3 potjes, volle bak gaan voor de maximale score.
 
Als we net zoveel energie en inzet tonen als tegen Ajax kun je 3 punten halen. Dat moet toch op te brengen zijn. Ik verlies liever met het idee dat je er vol voor bent gegaan ipv na een half uurtje weer in te kakken zoals we te vaak hebben gezien. We spelen nog 3 potjes, volle bak gaan voor de maximale score.
Hoe vaak ik dat wel niet gedacht heb bij PSV de afgelopen 4 jaar, en nog veel langer geleden in het geval van wedstrijden tegen Feyenoord of andere angstgegners...
 
Wel raar dat die havenslaven altijd van ons kunnen winnen maar nooit tegen hun grote rivaal "ajax".
Heb ik nooit gesnapt.

Blijf dat een raadsel vinden.

Je zou bijna denken dat wij hun eeuwige rivaal zijn :ROFL:
 
Laatst bewerkt:

Zo hey, wat een bagger was dat destijds. Koevermans, Marcellis, Maza Rodriguez, Pieters, Engelaar, Bakkal, Manolev en Van der Meijde bijvoorbeeld allemaal :ROFL:

Het ziet er ook niet uit hoe er verdedigd werd toen
 

Zo hey, wat een bagger was dat destijds. Koevermans, Marcellis, Maza Rodriguez, Pieters, Engelaar, Bakkal, Manolev en Van der Meijde bijvoorbeeld allemaal :ROFL:

Het ziet er ook niet uit hoe er verdedigd werd toen
Die Van der Meijde heeft toch helemaal nooit in PSV1 gespeeld?
 

Wie weet.. In dat jaar van 10-0 was dat wel de reden idd.
Die (onterechte) rode kaart voor PSV, toen PSV weer in de wedstrijd kwam zal wel niets met het uiteindelijke verlies te maken hebben. :unsure:
 
Die (onterechte) rode kaart voor PSV, toen PSV weer in de wedstrijd kwam zal wel niets met het uiteindelijke verlies te maken hebben. :unsure:
Daar heeft de KNVB bij monde van de heer Dick van Egmond zelfs nog publiekelijk excuses voor aangeboden aan PSV.
Niet dat Bjorn Kuipers of zijn collega's die blunder later ooit hebben "uitgemiddeld".
Dat schijnt tegenwoordig wel te gebeuren lees ik wel eens, dus wie weet.... ;)
 
Daar heeft de KNVB bij monde van de heer Dick van Egmond zelfs nog publiekelijk excuses voor aangeboden aan PSV.
Niet dat Bjorn Kuipers of zijn collega's die blunder later ooit hebben "uitgemiddeld".
Dat schijnt tegenwoordig wel te gebeuren lees ik wel eens, dus wie weet.... ;)
Het woord "uitmiddelen" is ook alleen maar verzonnen om het gepeupel in bedwang te houden...
 
.

Zo hey, wat een bagger was dat destijds. Koevermans, Marcellis, Maza Rodriguez, Pieters, Engelaar, Bakkal, Manolev en Van der Meijde bijvoorbeeld allemaal :ROFL:

Het ziet er ook niet uit hoe er verdedigd werd toen
Als je dan ook nog weet hoe duur dat zooitje qua selectie was...
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan