Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik weet het niet hoor, maar ik heb het gevoel dat we 4 dagen van onze jaarlijkse oorwassing af zitten.
Maar misschien biedt dat wel hoop want mijn gevoel klopt meestal niet. En zeker niet qua PSV.
 
Ik weet het niet hoor, maar ik heb het gevoel dat we 4 dagen van onze jaarlijkse oorwassing af zitten.
Maar misschien biedt dat wel hoop want mijn gevoel klopt meestal niet. En zeker niet qua PSV.
Bedankt voor het toevoegen van de laatste zin, dat geeft me vertrouwen ;)
 
Het moet altijd een motivatie geven, want als Ajax wint, weet je dat je MOET winnen. Dat lijkt me ook een motivatie.
Als Ajax wint in Alkmaar, dan beginnen denk ik zelfs die-hard supporters toch een beetje te twijfelen of we nog wel kampioen kunnen worden.
Dus die vlieger gaat in dit geval niet meer op. Het zou overigens triest zijn als Ajax zondag al kampioen wordt.
Een ontheiliging van moederdag, het belangrijkste feest in dit land sinds die befaamde dag in 2016.

Dus moeten we zondag weer eens winnen in de Kuip zodat rond 19 uur Ajax nog maar 1 of 2 punten op ons voor staat.
En dus bibbert en bibbert en nachtmerries gaat krijgen waarin Cerny, Brian Smeets, Milik en Frank de Boer een hoofdrol spelen.
Daar kunnen wij , als hun nachtmerrie ditmaal niet in Doetinchem maar in Arnhem bewaarheid wordt, optimaal van profiteren.
Wederom in Zwolle. ;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben vooral heel erg bang dat Ajax verliest en wij ook verliezen.. Vind ik op dit moment het meest logische scenario. Probeer altijd positief te zijn, maar dit is zeker de laatste jaren een standaard 0-punten wedstrijd geworden. Hoe goed of slecht Feyenoord ook draait.

Maar kan natuurlijk niet inzetten op verlies PSV. Dus wordt het 2 - 3, winnende goal Romero in de 89e minuut.
 
Nu benadelen ze Feyenoord door ze te weinig rust te geven. Hopelijk hebben ze niet te veel van de bekerfinale tegen Ajax geleerd. Ik gok op een 1-2 winst voor PSV. Gebaseerd op niets maar ik hoop dat we hier eindelijk een keer punten pakken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan