Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Uiteindelijk hebben we nooit gehoord hoe ernstig die blessure van Mwene nou was, behalve dat ie dus zo'n beetje de hele tweede seizoenshelft eruit heeft gelegen lmao.

Mwene waardeloze back voor PSV Hopelijk worden alle Duitse vrienden van RS mee verkocht. Kijk eens wat de 4 man verdediging van Fnoord kost en welk nivo ze zijn dan schieten de tranen in mijn ogen wat RS en JDJ hebben gedaan.
 
Mwene waardeloze back voor PSV Hopelijk worden alle Duitse vrienden van RS mee verkocht. Kijk eens wat de 4 man verdediging van Fnoord kost en welk nivo ze zijn dan schieten de tranen in mijn ogen wat RS en JDJ hebben gedaan.
Bij ons zijn de backposities gewoon onderbezet. Qua niveau is het overigens gewoon plek 3 daar dus laten we niet doen alsof we daar alles mee gaan winnen
 
Mwene waardeloze back voor PSV Hopelijk worden alle Duitse vrienden van RS mee verkocht. Kijk eens wat de 4 man verdediging van Fnoord kost en welk nivo ze zijn dan schieten de tranen in mijn ogen wat RS en JDJ hebben gedaan.
Ze hebben maar 7 goals minder, waarbij wij er al 9 in twee wedstrijden tegen kregen. Die verdediging is niet zo veel beter. Dat het bij ons beter moet ben ik het wel mee eens.
 
Ik snap er nix van
Roger heeft zich het hele seizoen het leblazerus gewisseld om iedereen fit te houden en nu zit zowat iedereen in de lappenmand. Hoe kan dat?
 
Ik snap er nix van
Roger heeft zich het hele seizoen het leblazerus gewisseld om iedereen fit te houden en nu zit zowat iedereen in de lappenmand. Hoe kan dat?
Met een beetje oplettendheid had je gezien dat ondanks de wissels voor fitheid we al het hele seizoen lijden onder veel te veel blessures. Met afstand de meeste binnen de eredivisie. Blijkbaar wordt het in de staf niet raar gevonden. Belachelijk dat dat niet onderzocht is en dat er niet iets veranderd is.
 
Ik snap er nix van
Roger heeft zich het hele seizoen het leblazerus gewisseld om iedereen fit te houden en nu zit zowat iedereen in de lappenmand. Hoe kan dat?
We worden nu al 3 seizoenen belachelijk veel met blessures/corona getroffen. Dit seizoen is het extreem. Ik denk een combinatie van onderbezetting selectie plus zijn roulatie beleid. Als spelers meer moeten spelen vanwege blessures is dat ook vaak weer overbelasting. Etc..
 
Ik snap er nix van
Roger heeft zich het hele seizoen het leblazerus gewisseld om iedereen fit te houden en nu zit zowat iedereen in de lappenmand. Hoe kan dat?
In het ED werd gesteld dat het kwam door onderbelasting; er wordt zo voorzichtig met de spelers omgegaan dat ze juist kwetsbaarder worden en meer vatbaar voor blessures. Gelukkig komt er met Luc van Agt een vakman terug volgend seizoen.
 
Ramalho is onzeker nog of al definitief er niet bij as zondag?

Gotze en Madueke wel weer terug. Prettig.

Iemand al een suggestie voor een opstelling?

Mvogo
Mauro - Teze - Guti - Max
Veerman - Sangare - Gotze
Doan - Zahavi - Gakpo

Geen slechte opzet zo toch. Dan heb je voorin nog Bruma, Romero en Madueke als reserve.
Waar zijn de echte knoepers? De jongens uit de Peel, de Kempen en de Meijerij?
 
Hebben we er zin in vandaag? :PSV:
Zeker! Mooie voetbalzondag; ik ga niet uit van een kampioenschap maar de 2e plek stellen we vandaag veilig. En verder zien we wel; blij als dit irritante blessure seizoen voorbij is. En dan in de komende transferzomer gas geven om het gat met Ajax nog kleiner te maken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan