Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik heb het allemaal maar een beetje vermeden vandaag maar zie net die penalty. Wat een walgelijke vertoning.

Feyenoord fans en clubs niets kwalijk te nemen, die zijn gewoon terecht blij met het punt.
 
Bizar. De var heeft het voetbal helemaal niks gebracht. Het spontane juichen is weg; en als we voor dit soort momenten niet ingrijpen op een cruciaal moment als dit dan is het 1000x frustrerender dan dat een scheids een fout maakt.

Ongelofelijk wat zijn wij genaaid.

Daarnaast heeft Schmidt ons in een topper weer vakkundig uit de wedstrijd (niet) gewisseld. Wat een droeftoeter.

En hoe slecht zijn je conditie trainers als we het afleggen tegen Feyenoord die zo diep heeft moeten gaan. Blij dat het seizoen klaar is.
 
Ik heb het allemaal maar een beetje vermeden vandaag maar zie net die penalty. Wat een walgelijke vertoning.

Feyenoord fans en clubs niets kwalijk te nemen, die zijn gewoon terecht blij met het punt.
Toch vind ik het ook een stomme club met een aantal stomme fans 😋
 
s
Zeker. Maar Guti (2 jaar geleden miskoop)en mauro (afgeschreven)speelde in de verdediging. Dat is een redelijk unieke vondst. Wat nog aardig werkte. Nee iedere coach vind ik te makkelijk geroepen. Schmidt maakt fouten maar de selectie is ook aardig beperkt dit seizoen. Zonder die belachelijke penalty had ie hier gewoon 3 ptn gepakt met verdediging met twee middenvelders.

In de kuip hebben de meeste psv coaches het zwaar. Maar ik ben het wel eens met de claim dat de 2de helft beter moest en het verval groot was.
Ik heb Mauro nooit afgewezen overigens. Guti stond ook niet op letten bij de tegentreffer overigens. Maargoed. Goddank komt er een nieuwe staf en hopelijk eentje zonder een roulatie syndroom. Schmidt is me ernstig tegengevallen daar doet een pingel niets aan af
 
Ben het niet vaak eens met de uitspraken van Herr Schmidt, maar hier valt toch echt geen speld tussen te krijgen, (behalve die van de persiflage site wellicht):

"We zitten in het moderne voetbal met zes scheidsrechters tijdens wedstrijden. En het lukt ze niet om in minuut 95 van een beslissende wedstrijd de juiste beslissing te nemen. Dat vind ik ongelooflijk"

Inderdaad Unglaublich Herr Schmidt.

"Als je een videoscheidsrechter tot je beschikking hebt en je besluit alsnog om niet zelf te gaan kijken – óf de videoscheidsrechter ziet het verschil niet tussen hands en no hand ball – in minuut 94 van zo’n wedstrijd, die de hele competitie kan bepalen… Daar begrijp ik niets van."

Jij en ik allebei niet.
 
Ben het niet vaak eens met de uitspraken van Herr Schmidt, maar hier valt toch echt geen speld tussen te krijgen, (behalve die van de persiflage site wellicht):

"We zitten in het moderne voetbal met zes scheidsrechters tijdens wedstrijden. En het lukt ze niet om in minuut 95 van een beslissende wedstrijd de juiste beslissing te nemen. Dat vind ik ongelooflijk"

Inderdaad Unglaublich Herr Schmidt.

"Als je een videoscheidsrechter tot je beschikking hebt en je besluit alsnog om niet zelf te gaan kijken – óf de videoscheidsrechter ziet het verschil niet tussen hands en no hand ball – in minuut 94 van zo’n wedstrijd, die de hele competitie kan bepalen… Daar begrijp ik niets van."

Jij en ik allebei niet.
Er zullen de nodige mensen blij zijn dat Schmidt weg gaat, maar ik denk dat Schmidt nu ook blij is dat hij weg gaat. Tegen deze corruptie is weinig te doen.
 
Je kan hier niet de foute beslissing maken, je kan het zo vaak mogelijk terugkijken als je wilt, vanuit elke hoek die je maar wilt. Er is geen excuus mogelijk om een foute beslissing te maken. (Ja, ik reageer natuurlijk uit frustratie)
Men kan dus wel de foute beslissing maken, hebben we net gezien. En Serdar heeft dat dondersgoed door gezien die laffe graftak niet voor de camera komt.
 
Ik keek de wedstrijd in een sportclub op de Coolsingel. Ze mogen dan blij zijn geweest in De Kuip, maar hier was de stemming een stuk triester. Niemand gunt 020 de titel, hier al helemaal niet. Er stond voor fnoord toch niks meer op het spel.

Als ze zoveel invloed hebben in de kuip, hadden ze moeten scanderen “naast, naast!” Nu niet gaan huilen dat Klaassen en Berghuis met de schaal staan.
Feyenoord heeft samen met de scheids 020 kampioen gemaakt.
 
We zullen na afloop de wedstrijden eens gaan bespreken waar wij het hebben laten liggen. Ik tel 6 a 7 punten die we door ons slappe spel op de verkeerde momenten hebben laten liggen. Ik kijk liever daar naar. Deze pingel is zuur, maar dit soort excuses weerhouden mij er niet van de vinger op de zere plek te leggen. En dat is dat we deze situatie helemaal, maar dan ook helemaal aan onszelf hebben te danken. Na afloop van dit seizoen ga ik sowieso eens wat terugkijken en dan vooral de wedstrijden waar we het hebben laten liggen. Daar baal ik nog het meeste van.
Willem II uit, is -3 pnt. Heerenveen uit. is -2 pnt., Twente uit is, - 2pnt. 7 punten hebben we aan onszelf te danken. Ajax thuis -3en Feyenoord uit -2, zijn we door de arbitrage genaaid.
Tel maar op 12 punten onnodig verspeeld.
 
Doodziek van…maar we roepen het ook gewoon over onszelf af, ik voelde het al aankomen in die kut verlenging…en keek ze blij zijn in het stadion lekker de zogenaamde grote concurrent helpen gadverdamme nep publiek…
Oh wat waren ze blij in Rotterdam, lekker in de laatste seconde onterecht gelijk gespeeld tegen PSV.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan