Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Willem II uit, is -3 pnt. Heerenveen uit. is -2 pnt., Twente uit is, - 2pnt. 7 punten hebben we aan onszelf te danken. Ajax thuis -3en Feyenoord uit -2, zijn we door de arbitrage genaaid.
Tel maar op 12 punten onnodig verspeeld.
We hebben nauwelijks tot geen punten verspeeld tegen de kleine clubs, veel minder dan anderen. Willem II valt imo in de categorie "dat gebeurt een keer".

Het zijn de wedstrijden tegen de top zes waar we veel te weinig renderen.
 
Willem II uit, is -3 pnt. Heerenveen uit. is -2 pnt., Twente uit is, - 2pnt. 7 punten hebben we aan onszelf te danken. Ajax thuis -3en Feyenoord uit -2, zijn we door de arbitrage genaaid.
Tel maar op 12 punten onnodig verspeeld.
Tegen ajax kwamen we inderdaad ook als een stelletje kleuters aan de aftrap. Niet te geloven..
 
We hebben nauwelijks tot geen punten verspeeld tegen de kleine clubs, veel minder dan anderen. Willem II valt imo in de categorie "dat gebeurt een keer".

Het zijn de wedstrijden tegen de top zes waar we veel te weinig renderen.
Het gegeven dat we nog met 81 punten kunnen eindigen geeft aan dat het qua punten niet zo beroerd is. Zijn meerdere malen met beduidend minder kampioen geworden. Maar man man man, wat was dit vanmiddag zuur.
 
Je verliest de titel door 3 dingen die op dit moment door me hoofd spookt.

De bal over de zijlijn tegen Ajax. De fucking blunder van Mvogo bij de 1-2 van AZ. En nu deze belachelijk tering penalty tegen Feyenooit.

Niet te geloven.
Doe de niet gegeven pingel van Feyenoord tegen Ajax er ook maar bij
 
Dat late en verkeerd wisselen van hem is minstens zo slecht als het fluiten van va middag.

Wat een frustrerende trainer
Hij is echt de laatste die hier iets over mag zeggen als je zo de kleedkamer uit komt wetende dat de tegenstander vol druk gaat zetten. Helemaal klaar met m
 
Gelukkig middelen die scheidsrechterlijke dwalingen zich altijd uit.. In het voordeel van Ajax.
Aantoonbaar 6 punten verschil dit jaar tussen Ajax en PSV vanwege verwijtbare fouten van de scheidsrechters.

Vandaag maken wij twee werkelijk fantastische doelpunten in het hol van de leeuw. Ondanks die tweede helft was er maar 1 ploeg dat verdiende te winnen.
Ik ben niet eens boos.. dat stadium allang gepasseerd. Wat een ellende zeg. Zelden zo teleurgesteld geweest na een wedstrijd.
 
Willem II uit, is -3 pnt. Heerenveen uit. is -2 pnt., Twente uit is, - 2pnt. 7 punten hebben we aan onszelf te danken. Ajax thuis -3en Feyenoord uit -2, zijn we door de arbitrage genaaid.
Tel maar op 12 punten onnodig verspeeld.
Moeten we dan ook op gaan tellen hoeveel punten 020 onnodig heeft verspeeld. Zullen we dan ook even het voordeel erbij nemen betreffende topper psv ajax in leeg stadion en feyenoord ajax ook in leeg stadion en dan nemen we balletje wel of niet over de lijn en deze beslissing van vandaag er bij?

Mijn mening is nog altijd dat 020 ons steeds de kansen heeft blijven geven, want zij zouden qua budget en kwaliteit al lang kampioen geweest moeten zijn, maar het loopt zo zoals het loopt. En als het dan zo loopt kun je maar één ding concluderen... we zijn genaaid. Wanneer hebben zij de scheids tegen gehad? Ik kan t me niet herinneren....
 
Dat we gepakt worden in Nederland, ik kijk er al jaren niet meer van op. Het is raar als het niet gebeurt. Zeker in de Kuip is het elke keer. Wat een belachelijke scheidsrechters hebben we toch.

En natuurlijk wordt zo'n foute strafschop in de Randstad media (daarom zijn ze ook opeens enorm positief over Feyenoord, als het Ajax niet is, dan iig een club uit de Randstad in Europa) amper besproken. Als een enkele keer het tegen Ajax gebeurt, Ja, dan zijn ze er dagen over bezig.

Vroeger was het al lastig voor PSV om kampioen te worden, je speelde tegen 12 man. Nu met de VAR is het 13.

Alleen als we echt beter zijn, en een echt goed team en trainer hebben, is het nog mogelijk. Met onze slechte scouting, te veel blessures en matige trainer dit jaar dus weer niet.
 
Gelul. Aantoonbare fouten mag je altijd over spreken. Pingel sloeg nergens op, hadden gewoon gewonnen als die niet gegeven werd.
Ik bedoel daarmee dat hij zijn tactische keuzes altijd goedpraat en daar blijkbaar geen enkel probleem mee heeft. Het komt nogal dubbel over. Maargoed. 2x en hij is weg
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan