Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik ben klaar met dit seizoen. De laatste 2 potjes ga ik niet kijken. Ik geloof het allemaal wel. Ajax gaat het afmaken in eigen huis tegen Heerenveen. Hopelijk wordt het daar goed gevierd met alle medewerkers van de KNVB erbij.

Daarom wil ik PSV nu al dit jaar bedanken voor hun bewezen dienst. 2 prijzen en een tweede plek in een corrupte competitie, en een pauper van een trainer die er niet zoveel van snapt, is niet eens zo slecht. Ik kan niet wachten totdat Schmidt opgerot is naar Benfica. En dat we onder Ruud met meer idee spelen en hopelijk weet Ruud wel wanneer die moet wisselen. Achterlijk weer om pas te wisselen na de 1-2. Paar spelers zaten er gigantisch doorheen, maar natuurlijk wacht die sukkel van een Schmidt net zolang met wisselen als de problemen er echt komen. Met z'n fucking Bruma.

En Serdar Guzu. Krijg de tering. Ik hoop dat je ontslagen wordt. Ik hoop serieus dat die penalty de wereld over gaat. Belachelijk, belachelijk, belachelijk. Ja, PSV moet zichzelf kijken want hoe kan het dat Feyenooit veel frisser was in de tweede helft terwijl ze donderdag ook nog speelde, en bij ons spelers met kramp hadden? What the fuck? Maar dat betekent niet dat PSV hier terecht zou winnen als die penalty niet was gegeven.

En fucking Feyenooit. Kijk ze vieren alsof de CL is gewonnen. Hoop echt dat Mourinho de cup wint.
 
Komen ze terug naar de Herdgang? Ik ga met een bord tonen dat ze de laatste 2 wedstrijden met jong psv moeten spelen als een soort weigering
 
Ik haat het om meteen naar de scheids te wijzen als het niet lukt, maar deze uitkomst zo is natuurlijk wel erg moeilijk te verdedigen. En dan met met dat balletje van Blind in het achterhoofd...

Verder gewoon erg jammer dat we zover terug zakten.
Scheelt je toch zo 6 ptn. Dan was de titelrace heel anders.

Ja psv moest beter. Maar dit is wel echt schandalig van het scheidsrechters.
 
Iedere andere coach had die 3 punten gewoon meegenomen..
Mjaw. Gezien onze historie in de kuip durf ik wel te stellen dat dat ook niet. We misten ook gewoon een groot gedeelte van de verdediging. En ja psv moest beter in de 2de helft.
 
Ja, hij kan hem geven. Maar wat hebben we ons weg laten blazen in de 2e helft na een heel goede 1ste.
Nee je kan en mag hem niet geven als een bal op nog geen 1.5 met volle vaart tegen je aan wordt geschoten. Aangeschoten hands heet zoiets. Klaarblijkelijk veranderen sommige spelregels als er voordeel voor Ajax bij kan komen kijken, zelfs dus als Ajax niet speelt.

Het is nu toch wel overduidelijk. Kan er niet een onderzoek worden geïnitieerd omtrent deze gang van zaken? Andersom is er namelijk wel altijd van alles mogelijk. Maar als PSV als club zijnde een standpunt gaan innemen omtrent dit hele gebeuren, ik geef ze groot gelijk. Dit kan gewoon niet meer. Normaal gesproken zou ik dit ook echt weglachen maar dit is echt niet geloofwaardig meer.
 
The power of jinx 🫣😬

Ik heb niet gekeken hoor maar ben nu wel erg benieuwd naar de Penalty.

Mocht t inderdaad onterecht zijn dan is dat een manier die niet leuk is. Geeft een smetje op een kampioenschap en zul je nog jaren moeten aanhoren.

Vreselijk irritant dat gezever over Knjb. Alsof Ajax de knvb omkoopt en alsof dat dan ook geheim gehouden kan worden. Dat downgraden voelt voor mij toch als een manier om de prestaties te bagatelliseren. Oftewel Ajax niet kampioen door de kwaliteit maar door de voetbalbond.

Al is de kwaliteit bij Ajax sinds de winterstop ver te zoeken.

Ik geloof dus niet in een omgekochte knvb al moet ik toegeven dat Ajax dit jaar wel een paar keer geluk heeft gehad of jullie wat vaker pech.

Conclusie: mocht de penalty onterecht zijn dan had ik liever niet dat die gegeven is al is het maar om de stempel knjb kwijt te raken.
Te laat 😔
 
Nee, ze zitten daar te proosten op de toekomstig kampioen (en niet de ecl-kampioen) Maar goed, ik ben niet zo sportief ingesteld eerlijk gezegd.
Ze hadden een punt nodig voor de 3e plaats, die hadden ze ook wel tegen twente of go ahead gehaald.
Ik keek de wedstrijd in een sportclub op de Coolsingel. Ze mogen dan blij zijn geweest in De Kuip, maar hier was de stemming een stuk triester. Niemand gunt 020 de titel, hier al helemaal niet. Er stond voor fnoord toch niks meer op het spel.
 
Want daar wordt door Schmidt uitgebreid op getraind? Sorry, je mag hem best afrekenen op tactiek en wisselbeleid, maar wat jij nu benoemt, is niks minder dan de schuld van de spelers.
Als je Schmidt de krediet kan geven wanneer spelers beter worden, dan zie ik niet waarom het zo raar is om hem nu de schuld te geven voor het weer verzaken van de ploeg door domme fouten. Elke keer leren de spelers zogenaamd van de wedstrijden volgens onze coach..
 
Ja, je moet de hand in eigen boezem steken. Blunderende keepers, vreemde wissels, falende spitsen... het klopt allemaal. Maar Ajax heeft het op het sportieve vlak ook laten liggen, het verschil is niet voor niets maar 4 punten. Dan mag je best naar de arbitrage/VAR wijzen, die dit seizoen minimaal 10 punten in het voordeel van Ajax heeft veroorzaakt. Werkelijk alles viel hun kant op, dus is dat gewoon beslissend.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan