Feyenoord-PSV | Zondag 8 mei | Eindstand: 2-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
De man die een elftal heeft neergezet wat slechts door meerdere arbitrale dwalingen de 1e positie aan een andere club moet laten :sneaky:.

Wie weet wordt het beter met Brands erbij.
Als hij weet dat we ook backs nodig hebben.. of ach, waarom eigenlijk zou John zeggen
 
Nu al zin in woensdag! God wat hoop ik op 90 min lang spreekkoren tegen de var, en de scheidsrechters! Veel spandoeken en blijven zingen
 
Nu al zin in woensdag! God wat hoop ik op 90 min lang spreekkoren tegen de var, en de scheidsrechters! Veel spandoeken en blijven zingen
Nee joh het is gespeeld. Plek 2 hebben we, dus het zal een gezapig geheel worden. Uitzwaaien en op naar volgend seizoen.
 
Dat we gepakt worden in Nederland, ik kijk er al jaren niet meer van op. Het is raar als het niet gebeurt. Zeker in de Kuip is het elke keer. Wat een belachelijke scheidsrechters hebben we toch.

En natuurlijk wordt zo'n foute strafschop in de Randstad media (daarom zijn ze ook opeens enorm positief over Feyenoord, als het Ajax niet is, dan iig een club uit de Randstad in Europa) amper besproken. Als een enkele keer het tegen Ajax gebeurt, Ja, dan zijn ze er dagen over bezig.

Vroeger was het al lastig voor PSV om kampioen te worden, je speelde tegen 12 man. Nu met de VAR is het 13.

Alleen als we echt beter zijn, en een echt goed team en trainer hebben, is het nog mogelijk. Met onze slechte scouting, te veel blessures en matige trainer dit jaar dus weer niet.
En zo speelt Ajax (uit) 8 vd 10 x tegen een club die “de wedstrijd van het jaar” spelen. Utrecht, ADO, Groningen etc. Voetballen allemaal beter en meer gemotiveerd als Ajax op bezoek komt. Utrecht het grootste voorbeeld. Tegen Ajax met schuim op de kaken vreten ze het gras op. Week ervoor of erna verliezen ze kansloos van een Pec Zwolle oid.

En waarom was het vroeger al lastig?
Jullie hebben ook vaak zat geluk hoor.
Middelt allemaal uit, hooguit dit jaar wat vaker pech als anders.
 
Hij is echt de laatste die hier iets over mag zeggen als je zo de kleedkamer uit komt wetende dat de tegenstander vol druk gaat zetten. Helemaal klaar met m
Hoe frustrerend het ook is: die uitbal van Blind en deze waanzinnige penalty, we moeten kritisch blijven op Schmidt.

Hij speelt het klaar om niet te wisselen, terwijl we weggespeeld worden. Door een team dat een zware partij gespeeld heet enkele dagen terug
En dan brengt hij eerst focking Bruma en Noni pas later....

Blij dat hij snel weg gaat!!!
 
Kunnen we volgend seizoen Ajax niet met 25 punten voorsprong laten beginnen, en dan gewoon eerlijke wedstrijden gaan spelen?
 
En zo speelt Ajax (uit) 8 vd 10 x tegen een club die “de wedstrijd van het jaar” spelen. Utrecht, ADO, Groningen etc. Voetballen allemaal beter en meer gemotiveerd als Ajax op bezoek komt. Utrecht het grootste voorbeeld. Tegen Ajax met schuim op de kaken vreten ze het gras op. Week ervoor of erna verliezen ze kansloos van een Pec Zwolle oid.

En waarom was het vroeger al lastig?
Jullie hebben ook vaak zat geluk hoor.
Middelt allemaal uit, hooguit dit jaar wat vaker pech als anders.
Komt ie weer hoor 5 seconden na de wedstrijd proberen te nuanceren na opnieuw een controversiele beslissing in ons nadeel in een topwedstrijd
 
Hoe frustrerend het ook is: die uitbal van Blind en deze waanzinnige penalty, we moeten kritisch blijven op Schmidt.

Hij speelt het klaar om niet te wisselen, terwijl we weggespeeld worden. Door een team dat een zware partij gespeeld heet enkele dagen terug
En dan brengt hij eerst focking Bruma en Noni pas later....

Blij dat hij snel weg gaat!!!
Die uitbal en pingel zijn klote maar zeker niet de reden voor de ellende. Begrijp me niet verkeerd. Totaal op het conto te plaatsen van vooral Schmidt. Maargoed, na afloop komen de pijnpunten hier uitgebreid naar voren... had meer van Schmidt verwacht zeker Europees..
 
En zo speelt Ajax (uit) 8 vd 10 x tegen een club die “de wedstrijd van het jaar” spelen. Utrecht, ADO, Groningen etc. Voetballen allemaal beter en meer gemotiveerd als Ajax op bezoek komt. Utrecht het grootste voorbeeld. Tegen Ajax met schuim op de kaken vreten ze het gras op. Week ervoor of erna verliezen ze kansloos van een Pec Zwolle oid.

En waarom was het vroeger al lastig?
Jullie hebben ook vaak zat geluk hoor.
Middelt allemaal uit, hooguit dit jaar wat vaker pech als anders.
En dat doen die clubs niet tegen psv? Laat me niet lachen. En vorig seizoen was het ook al prijs met dat uitmiddelen…
 
Ja.. we speelden 2de helft ruk... ja doan had al lang eraf gemoeten.... ja tactisch was het ruk in de 2de helft... maar dat geeft zo een scheids NIET het recht om zo een beslissing te nemen. Fnoord dat de vrienden uit Amsterdam dolgraag wil helpen en het viert alsof het kampioen geworden is. Ben nog steeds zo woest gewoon. Kei en kei hard verliezen in Tirana en ik hoop dat de ajacieden bij de huldiging fnoord gaat narren door Feyenoord bedankt te zingen.
 
Kunnen we volgend seizoen Ajax niet met 25 punten voorsprong laten beginnen, en dan gewoon eerlijke wedstrijden gaan spelen?
Kunnen we niet gewoon beginnen met een coach die niet pas na anderhalf jaar weet hoe ie het gaat doen? Als ik toch mag kiezen
 
Ja.. we speelden 2de helft ruk... ja doan had al lang eraf gemoeten.... ja tactisch was het ruk in de 2de helft... maar dat geeft zo een scheids NIET het recht om zo een beslissing te nemen. Fnoord dat de vrienden uit Amsterdam dolgraag wil helpen en het viert alsof het kampioen geworden is. Ben nog steeds zo woest gewoon. Kei en kei hard verliezen in Tirana en ik hoop dat de ajacieden bij de huldiging fnoord gaat narren door Feyenoord bedankt te zingen.
Nou dat heb ik in ene ook.
Ik ben in ene voor Mourinho.

Het is nog geen Tiranadag, maar ik ben vrij verrast, nee zeer verrast door mijn eigen sentiment op dit moment.
Hup AS Roma.

Had ik never nooit van mezelf verwacht.
Toch is het zo.
 
Die uitbal en pingel zijn klote maar zeker niet de reden voor de ellende. Begrijp me niet verkeerd. Totaal op het conto te plaatsen van vooral Schmidt. Maargoed, na afloop komen de pijnpunten hier uitgebreid naar voren... had meer van Schmidt verwacht zeker Europees..
Ik denk dat een hoop mensen het met je eens zijn dat er een hoop dingen zijn misgegaan door Schmidt, waaronder ik, maar ook bij Ajax zijn er een aantal dingen misgegaan waardoor het nog lang spannend bleef. Dat er dan arbitraire beslissingen zijn die dit seizoen behoorlijk in ons nadeel uitvallen is niet DE reden dat we de schaal hoogstwaarschijnlijk niet winnen, maar je kunt niet ontkennen volgens mij dat dit wel het verschil maakt tussen plek 1 en 2. Of kun jij je beslissingen herinneren in het nadeel van Ajax in de onderlinge duels die een dergelijk effect hadden?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan