Feyenoord - PSV | Zondag 25 februari 2018 | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Goed dat van Ginkel er weer is. Nu het seizoen goed afmaken, snel vergeten, en komend seizoen opnieuw beginnen met een nieuwe coach die durft te voetballen. Vandaag was goed, maar kijk al weer wantrouwend naar de volgende wedstrijd.

Aan welke coach denk jij? Bosz?
Ik zie graag van Marwijk met van Bommel.
 
Je ziet wel.. PSV met meer lef en naar voren voetballend is een stuk dreigender. Daarmee kunnen ze alles winnen. Hopelijk ziet Cocu dat ook de resterende wedstrijden.
 
verrassend resultaat, ik had echt ingezet op een nederlaag voor PSV.
Dus petje af voor de mannen vandaag.
En met het puntverlies van Ajax, ook al verrassend thuis tegen ADO, staan we weer comfortabel op 7 punten. :)
 
verrassend resultaat, ik had echt ingezet op een nederlaag voor PSV.
Dus petje af voor de mannen vandaag.
En met het puntverlies van Ajax, ook al verrassend thuis tegen ADO, staan we weer comfortabel op 7 punten. :)

En volgende week kan je weer de zondag in met 10 punten voorsprong + Ajax speelt op die dag uit tegen Vitesse, al doen die het niet zo best de laatste tijd, maar ze wonnen wel van Feyenooit in eigen huis. Dus wie weet.
 
Erg sterk gespeeld en een zeer verdiende overwinning met een geweldige Pereiro.Jammer dat Gakpo niets kon laten zien maar dat hij erin kwam was toch verrassend.Luckassen had ook niet erin hoeven komen ten faveure van Gakpo. Beste wedstrijd van PSV dit seizoen. :cool::cool::cool:

O.T. Waar zijn al die smilies gebleven???
 
Laatst bewerkt:
En volgende week kan je weer de zondag in met 10 punten voorsprong + Ajax speelt op die dag uit tegen Vitesse, al doen die het niet zo best de laatste tijd, maar ze wonnen wel van Feyenooit in eigen huis. Dus wie weet.

Vitesse is zeer wisselvallig, uitslag zal waarschijnlijk ergens tussen de 3-0 en 0-3 eindigen. Maar een gokje wagen op een uitslag van die wedstrijd is gewoon gekkenwerk.
 
Ik heb vannacht toen ik kapot ging van de buikkrampen een klein schiet gebedje (voor het eerst in mijn leven) gedaan dat vandaag Ajax puntverlies zou oplopen en wij zouden winnen in De Kuip. Je zou toch bijna denken.... :D

Dit is echt een van de lekkerste overwinningen van de afgelopen paar jaar. Goed voetbal, gewonnen wanneer je het niet verwacht en onze Godenzonen weer een flinke deksel op de neus gegeven (vooral die vieze grashapper). Na deze week had ik me niks beter kunnen wensen, klasbakken dat jullie zijn! Vanavond voel ik me eindelijk weer trots op mun club! :)
 
Ohja, ik zit nog te wachten op de punten van Der Muzikant :D Als na een tevreden Bacchus zelfs Der Muzikant een voldoende geeft voor Ramselaar dan ga ik alvast met een tree bier op het Stadhuisplein staan :D
 
Ik heb vannacht toen ik kapot ging van de buikkrampen een klein schiet gebedje (voor het eerst in mijn leven) gedaan dat vandaag Ajax puntverlies zou oplopen en wij zouden winnen in De Kuip. Je zou toch bijna denken.... :D

Dit is echt een van de lekkerste overwinningen van de afgelopen paar jaar. Goed voetbal, gewonnen wanneer je het niet verwacht en onze Godenzonen weer een flinke deksel op de neus gegeven (vooral die vieze grashapper). Na deze week had ik me niks beter kunnen wensen, klasbakken dat jullie zijn! Vanavond voel ik me eindelijk weer trots op mun club! :)

Schiet- of scheetgebedje? ;):poop::ROFL:
 
Je zou denken dat het een mentale kwestie is dat PSV bijna nooit zo speelt als vandaag in de Kuip.... Of was de opdracht van de trainer vandaag anders? :unsure:
 
Hele mooie overwinning. Lef tonen, jagen en veel energie in de wedstrijd leggen. Een genot om naar te kijken.

Zelfs Ramselaar vond ik best aardig bij tijd en wijle

Mooi om te zien dat Pereiro zich ook weer liet zien.

Even azijnzeiken: als PSV in december op deze wijze en met deze tactiek tegen Ajax had gespeeld, dan hadden die Amsterdammers al maanden het woord kampioenschap niet durven te gebruiken.
PSV had al veel verder voor moeten staan dan nu het geval is.

Zeven punten is veel. En het moet genoeg zijn, maar mochten die vervelende Amsterdammers winnen in Eindhoven ontstaat er weer druk.

Dus Zeer tevreden. En goede vooruitzichten. Maar nog wel scherp blijven en niet te veel met ons hoofd bij de platte kar zijn.

Hard blijven werken en niet verslappen!
 
Hele mooie overwinning. Lef tonen, jagen en veel energie in de wedstrijd leggen. Een genot om naar te kijken.

Zelfs Ramselaar vond ik best aardig bij tijd en wijle

Mooi om te zien dat Pereiro zich ook weer liet zien.

Even azijnzeiken: als PSV in december op deze wijze en met deze tactiek tegen Ajax had gespeeld, dan hadden die Amsterdammers al maanden het woord kampioenschap niet durven te gebruiken.
PSV had al veel verder voor moeten staan dan nu het geval is.


Zeven punten is veel. En het moet genoeg zijn, maar mochten die vervelende Amsterdammers winnen in Eindhoven ontstaat er weer druk.

Dus Zeer tevreden. En goede vooruitzichten. Maar nog wel scherp blijven en niet te veel met ons hoofd bij de platte kar zijn.

Hard blijven werken en niet verslappen!

Je moet de klasbakken in Betondorp ook een beetje hoop geven, anders wordt het ook zo saai :rolleyes:
 
Hele mooie overwinning. Lef tonen, jagen en veel energie in de wedstrijd leggen. Een genot om naar te kijken.

Zelfs Ramselaar vond ik best aardig bij tijd en wijle

Mooi om te zien dat Pereiro zich ook weer liet zien.

Even azijnzeiken: als PSV in december op deze wijze en met deze tactiek tegen Ajax had gespeeld, dan hadden die Amsterdammers al maanden het woord kampioenschap niet durven te gebruiken.
PSV had al veel verder voor moeten staan dan nu het geval is.

Zeven punten is veel. En het moet genoeg zijn, maar mochten die vervelende Amsterdammers winnen in Eindhoven ontstaat er weer druk.

Dus Zeer tevreden. En goede vooruitzichten. Maar nog wel scherp blijven en niet te veel met ons hoofd bij de platte kar zijn.

Hard blijven werken en niet verslappen!

Veel verder voorstaan... das n gewaagde uitspraak als je maar 8 verliespunten hebt. Zeker omdat we een aantal keer met de hakken over de sloot de punten haalden.
Aangaande de wedstrijd in Amsterdam, helemaal gelijk. enne verder welkom op t forum
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan