Feyenoord - PSV | Zondag 25 februari 2018 | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
AiJIIuC.png
 

Bijlagen

  • Feyenoord - PSV (25 Feb 2018).pdf
    490,2 KB · Weergaven: 5
Feyenoord is een tegenstander die dit seizoen in de Kuip niet zo geweldig gepresteerd heeft. Van de 12 wedstrijden slechts 7 x gewonnen. En dan ook nog vooral tegen laagvliegers.
Waar maken we ons eigenlijk druk om? Heracles heeft exact dezelfde cijfers in thuiswedstrijden.

Feyenoord thuiswedstrijden (met voor de club de plaats in de stand)

Gewonnen
16 FC Twente 2-1
14 Willem II 5-0
7 Vitesse 1-0
17 Roda JC 5-1
8 ADO Den Haag 3-1
13 Groningen 3-0
12 Heracles 1-0

Gelijk
6 PEC Zwolle 0-0
10 VVV Venlo 1-1
9 Heerenveen 1-1


Verloren
13 NAC 0-2
2 Ajax 1-4

PSV gaat deze wedstrijd gewoon winnen. :)
 
Tja, op een of andere manier ligt Feyenoord PSV niet. Daarbij lijkt Feyenoord tegen PSV wel de motivatie te hebben en tegen de mindere teams (VVV, NAC om maar iets te noemen) niet. Of ligt het aan de angst van PSV voor de Kuip. Dat zouden de kleinere teams toch ook moeten hebben.
 
Verandering van dit Forum....ziet er mooier uit....maar waar zijn de eerdere reacties bij deze Topic over de wedstrijd Feyenoord- PSV...? Volgens mij waren er reeds 3-4 pagina's , terwijl ik er nu maar eentje zie ( de huidige pagina ).
 
Verandering van dit Forum....ziet er mooier uit....maar waar zijn de eerdere reacties bij deze Topic over de wedstrijd Feyenoord- PSV...? Volgens mij waren er reeds 3-4 pagina's , terwijl ik er nu maar eentje zie ( de huidige pagina ).

De dump met reacties was al iets eerder gemaakt volgens mij, vandaar dat berichten van de afgelopen dagen niet mee zijn gegaan naar het nieuwe forum.
 
Nou, bij deze post ik het nog een keer.
Misschien kunnen de statistiekaanbidders uitzoeken hoevaak PSV onder onze Supercoach Cocu in De Kuip gewonnen heeft van Feyenoord , inclusief bekerwedstrijden.....te pas en te onpas worden namelijk statistieken erbij gehaald om het eigen gelijk te verstevigen/ onderbouwen en dat resultaten uit het verleden de kansen zouden vergroten ( haast een garantie !) voor PSV om in De Kuip te winnen van Feyenoord . Maar, de bal is rond en het enige constante van de afgelopen jaren is het laffe en inspiratieloze spel van Cocu...dus, als je op basis daarvan nu een voorspelling zou moeten maken, dan acht ik de kans erg klein dat PSV zondag in De Kuip wint van Feyenoord. En dan ook nog het Legioen als 12e man tegenover PSV en tot slot ook nog een scheidsrechter die mogelijk een Feyenoord liefde koestert (nog net niet in een Feyenoord -pyjama slaapt. ! Vandaar mijn voorspelling van een eindstand van 3-1...PSV gaat zondag geheid punten verspelen, omdat Lozano er niet bij is en Van Ginkel niet voor de volle 90 minuten ingezet zal worden, als hij überhaupt fit genoeg is om te starten.
 
Nou, bij deze post ik het nog een keer.
Misschien kunnen de statistiekaanbidders uitzoeken hoevaak PSV onder onze Supercoach Cocu in De Kuip gewonnen heeft van Feyenoord , inclusief bekerwedstrijden.....te pas en te onpas worden namelijk statistieken erbij gehaald om het eigen gelijk te verstevigen/ onderbouwen en dat resultaten uit het verleden de kansen zouden vergroten ( haast een garantie !) voor PSV om in De Kuip te winnen van Feyenoord . Maar, de bal is rond en het enige constante van de afgelopen jaren is het laffe en inspiratieloze spel van Cocu...dus, als je op basis daarvan nu een voorspelling zou moeten maken, dan acht ik de kans erg klein dat PSV zondag in De Kuip wint van Feyenoord. En dan ook nog het Legioen als 12e man tegenover PSV en tot slot ook nog een scheidsrechter die mogelijk een Feyenoord liefde koestert (nog net niet in een Feyenoord -pyjama slaapt. ! Vandaar mijn voorspelling van een eindstand van 3-1...PSV gaat zondag geheid punten verspelen, omdat Lozano er niet bij is en Van Ginkel niet voor de volle 90 minuten ingezet zal worden, als hij überhaupt fit genoeg is om te starten.

Het was al uitgezocht. ;)
PSV heeft 1 x gewonnen.
17 januari 2016 Feyenoord - PSV 0-2
49' 0-1 Doelpunt: H. Moreno assist: G. Pereiro
84' Doelpunt: L. Narsingh assist: A. Guardado

Deze speler doen allemaal niet meer mee. Feyenoord spaart zich voor de bekerwedstrijd van woensdag en zal PSV niet al teveel tegenstand bieden.
Gemakkelijke overwinning voor PSV. :)
 
Deze speler doen allemaal niet meer mee. Feyenoord spaart zich voor de bekerwedstrijd van woensdag en zal PSV niet al teveel tegenstand bieden.
Gemakkelijke overwinning voor PSV. :)

PSV is zo beroerd dat makkelijke wedstrijden niet meer bestaan, of je nou tegen de hekensluiter speelt of in een overvolle kuip, we maken het ons zelf altijd moeilijk.
 
PSV is zo beroerd dat makkelijke wedstrijden niet meer bestaan, of je nou tegen de hekensluiter speelt of in een overvolle kuip, we maken het ons zelf altijd moeilijk.

Een moeilijke wedstrijd en een gemakkelijke overwinning. :) ;)
 
Nou, bij deze post ik het nog een keer.
Misschien kunnen de statistiekaanbidders

Volgens mij ben jij de grootste statistiekaanbidder. Want jij komt de hele tijd met allerlei resultaten uit het verleden.

Maar goed, soms komt een voorspelling op basis van statistiek uit. Zo beweerde ik, op basis van de resultaten van PSV en Heerenveen dit seizoen, dat PSV als PSV pech had, gelijk zou spelen tegen Heerenveen. En PSV had pech, namelijk een onterechte rode kaart, en PSV speelde gelijk tegen Heerenveen.

Op basis van hetzelfde soort statistiek (resultaten in de competitie dit seizoen, met name sinds de winterstop) voorspel ik dat PSV wint van Feyenoord. Die voorspelling kan ik kracht bij zetten met de volgende argumenten:

1. PSV heeft iets goed te maken vanwege het zure puntenverlies in de laatste wedstrijd
2. PSV heeft iets goed te maken vanwege het eerdere verlies in de bekerwedstrijd
3. PSV speelt weer met 11 man
4. Feyenoord heeft woensdag een bekerwedstrijd en dat is hun enige kans om nog wat van dit seizoen te maken.
5. PSV deelt bij winst op Feyenoord een mentale tik uit aan Ajax
6. De vorige keer dat Makkelie Feyenoord-PSV floot won PSV met 0-2
 
Aan de openingspost hebben we een bestandje toegevoegd. Daar kunnen jullie alles over eerdere edities van deze wedstrijd terugvinden.
 
6. De vorige keer dat Makkelie Feyenoord-PSV floot won PSV met 0-2

Dit argument is wel geruststellend. :)

Ik verwacht jammer genoeg een matig PSV, een zwak Feyenoord en een wedstrijd waar veel tegen gaat zitten (zoals tegen alle angstgegners dit jaar). Een saai gelijkspel of een zenuwslopende overwinning. Op naar zondag!
 
Eerlijk gezegd vind ik PSV vaak matig in De Kuip, dus ik heb er ook niet veel vertrouwen in. Helaas. Maar goed, we wachten het af.
 
Goed, Lozano wordt morgen dus veroordeeld tot 4 wedstrijden bankzitten, maar als je hoopt tegen zekerbeter weten in, zou de verontwaardiging die er daardoor binnen de PSV gelederen uit ontstaat er voor kunnen zorgen dat het elftal opstaat en getergd een overwinning uit het vuur sleept.
Anderzijds, als in sprookjesland Lozano vrijgesproken zou worden, komt er misschien wel een soort van druk op PSV en met name Lozano te liggen wat dan wellicht geen goede uitwerking heeft op het elftal. Dus misschien is een schorsing van Lozano nog niet gelijk het einde van de wereld. Met v.Ginkel terug, Malen voor Lozano en Ramselaar eruit voor een creatieve speler, zoals Pereiro of Gudmundsson, moet het ook kunnen.
 
Goed, Lozano wordt morgen dus veroordeeld tot 4 wedstrijden bankzitten, maar als je hoopt tegen zekerbeter weten in, zou de verontwaardiging die er daardoor binnen de PSV gelederen uit ontstaat er voor kunnen zorgen dat het elftal opstaat en getergd een overwinning uit het vuur sleept.
Anderzijds, als in sprookjesland Lozano vrijgesproken zou worden, komt er misschien wel een soort van druk op PSV en met name Lozano te liggen wat dan wellicht geen goede uitwerking heeft op het elftal. Dus misschien is een schorsing van Lozano nog niet gelijk het einde van de wereld. Met v.Ginkel terug, Malen voor Lozano en Ramselaar eruit voor een creatieve speler, zoals Pereiro of Gudmundsson, moet het ook kunnen.
Ik apprecieer je positieve 'draai' en zou er graag in meegaan, maar Ramselaar er uit halen zie ik Cocu niet zomaar doen.:confused:
 
Ik apprecieer je positieve 'draai' en zou er graag in meegaan, maar Ramselaar er uit halen zie ik Cocu niet zomaar doen.:confused:

Tegen die houthakkers zou ik ook eerder Ramselaar opstellen dan slaapwandelaar Perreiro.

Maar ik zou vooral oefenen in vasthouden met het hoofd naast een arm. En de toneelacademie bezoeken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan