Feyenoord - PSV | Zondag 25 februari 2018 | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
En zo zijn we qua verschil t.o.v. Ajax weer waar we een week geleden waren.

Netjes!
 
Ach Leo ga lekker wat eten, neem een warme douche en kruip lekker onder je Feyenoord dekbed, komt allemaal weer in orde.
 
OK...hierbij bied ik mijn excuses aan voor mijn negativiteit rond deze wedstrijd....PSV heeft verdiend gewonnen en staat weer 7 punten voor op Ajakkes...als PSV deze lijn weet vast te houden in de komende weken, dan is er geen vuiltje aan de lucht en zal ik een stuk minder negatief zijn....dus, Forza PSV, Viva PSV....PSV ki Jai Hoh...!!!
 
Feyenoord - PSV 1-3
Ajax - ADO Den Haag 0-0

Wat een mooie zondag :love:

Ja genieten. In plaats van de door menigeen voorspelde 2 punten voorsprong, de voorsprong uitgebouwd en een van de lastigste wedstrijden achter de rug. Daar in 020 zullen er een paar wel de moed verliezen. :)
 
Eindelijk weer eens een mooie pot van de mannen, hopelijk trekken ze deze lijn door. Chapeau! (Y)
 
Heerlijke wedstrijd. Gestreden, gevoetbald en gewonnen. (Relatief) opvallend was Ramselaar. Bergwijn en Pereiro natuurlijk beslissend. Rendement lijkt steeds meer aan Bergwijn besteed.
 
OK...hierbij bied ik mijn excuses aan voor mijn negativiteit rond deze wedstrijd....PSV heeft verdiend gewonnen en staat weer 7 punten voor op Ajakkes...als PSV deze lijn weet vast te houden in de komende weken, dan is er geen vuiltje aan de lucht en zal ik een stuk minder negatief zijn....dus, Forza PSV, Viva PSV....PSV ki Jai Hoh...!!!

Mooi, dit was eindelijk een hele wedstrijd goed, fel, niet naar achteren gelopen, mooie passjes, goed met de kansen omgesprongen, middenveld in handen. Feyenoord maar 4 x op goal geschoten, op het doelpunt na (wat een opeenstapeling was van foute keuzes van PSVers) heeft feyenoord geen realistische kansen gehad.
 
Je vraagt je weer af waarom dit niet wekelijks valt te bewonderen, het lijkt of bij andere wedstrijden de rem er op staat
 
Deze zondag bevestigt wederom dat er geen tussenweg bestaat dit seizoen. Het is óf alles, óf niets. Punten inlopen, of uitlopen. De zondag tegen Twente stond nog op m'n netvlies gebrand, maar deze is toch minstens zo mooi. Op naar het kampioenschap (tegen Ajax thuis!) :')
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan