FC Volendam - PSV | Donderdag 26 oktober 2017 | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gek genoeg is dit het PSV wat wij helaas veel te goed kennen.

En gek genoeg staat PSV met dit soort spel toch op de 1e plek in de competitie....het moet niet nog gekker worden om met dit soort spel over een half jaar landskampioen te worden ....
 
-Toch alle credits voor Volendam. Ze rekken tot nu toe niet op een Zuid europese manier tijd.

-Mooie goal zeg!

-Hehe, eindelijk eens alleen een kaart voor degene die de schofterige, geniepige overtreding maakt en niet degene die het overkomt en reageert. Lang leve de videoref.
En hehe de verslaggever heeft het eindelijk door dat het toch wel normaal is dat het slachtoffer reageert.

Even een soort van Der Muzikant puntentelling voor de voorhoede:

Lozano: zwerft en is meer met de scheids bezig dan met PSV. Goaltje meegepikt. Haalt als enige een echte voldoende. 7

Lammers: doet die mee dan? 4

De Jong: kan gewoon niet voetballen. Echt slecht. Puntje erbij van me vanwege De Assist, echt het enige wat hem nog in de ploeg houdt, maar ik heb geen idee waarom, want elke spits die niet scoort zal net zoveel assists hebben als hij. Geef mij Siem de Jong maar. 2

Mauro: fysiek te licht. 5

Gudmundsson: Laat hem toch staan, Cocu! 6
 
Wel een tegenvaller dat Lozano 120 minuten nodig had om 1x tot scoren te komen tegen zo'n bout team. Zo lang onzichtbaar dat ik letterlijk dacht dat hij gewisseld was. Ik houd een beetje een Olisjek gevoel over aan deze wedstrijd...
 
Laatst bewerkt:
Wel een tegenvaller dat Lozano 120 minuten nodig had om 1x tot scoren te komen tegen zo'n bout team. Zo lang onzichtbaar dat ik letterlijk dacht dat hij gewisseld was. Ik houd een beetje een Olisjek gevoel over aan deze wedstrijd...

:unsure:Hij scoort dan nog. :re: Luuk de Jong kan weer 120 minuten bijschrijven op zijn lijstje van gespeelde minuten zonder goal. :shifty: :(
 
:unsure:Hij scoort dan nog. :re: Luuk de Jong kan weer 120 minuten bijschrijven op zijn lijstje van gespeelde minuten zonder goal. :shifty: :(

Nadat Volendam met 10 man kwam te staan en er wat meer ruimte lag. De Jong hoeven we het niet eens over te hebben. Ik houd Lozano aan een hogere standaard. Dit was gewoon zeer matig.
 
-Toch alle credits voor Volendam. Ze rekken tot nu toe niet op een Zuid europese manier tijd.

-Mooie goal zeg!

-Hehe, eindelijk eens alleen een kaart voor degene die de schofterige, geniepige overtreding maakt en niet degene die het overkomt en reageert. Lang leve de videoref.
En hehe de verslaggever heeft het eindelijk door dat het toch wel normaal is dat het slachtoffer reageert.

Even een soort van Der Muzikant puntentelling voor de voorhoede:

Lozano: zwerft en is meer met de scheids bezig dan met PSV. Goaltje meegepikt. Haalt als enige een echte voldoende. 7

Lammers: doet die mee dan? 4

De Jong: kan gewoon niet voetballen. Echt slecht. Puntje erbij van me vanwege De Assist, echt het enige wat hem nog in de ploeg houdt, maar ik heb geen idee waarom, want elke spits die niet scoort zal net zoveel assists hebben als hij. Geef mij Siem de Jong maar. 2

Mauro: fysiek te licht. 5

Gudmundsson: Laat hem toch staan, Cocu! 6

Dit weegt allemaal niet op tegen het dramatische spel van Ramselaar. Ik vond Mauro overigens wel goed invallen.
 
Goed, toch nog 0-2 geworden. Blij dat we door zijn. Moest er niet aan denken dat we penaltys moesten nemen, en daar uitgeschakeld zouden worden.

Hele slechte wedstrijd. Snel vergeten. Lekker dat Lozano nog zijn doelpuntje meepakt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan