FC Volendam - PSV | Donderdag 26 oktober 2017 | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat is PSV toch aardig, ik dacht ik niks zien van de wedstrijd want ik ben te laat thuis maar gelukkig kwam er nog verlenging en scoorde PSV pas toen ik net thuis was. Super. :dt:;)
 
Wel een tegenvaller dat Lozano 120 minuten nodig had om 1x tot scoren te komen tegen zo'n bout team. Zo lang onzichtbaar dat ik letterlijk dacht dat hij gewisseld was. Ik houd een beetje een Olisjek gevoel over aan deze wedstrijd...

Iedereen kan wel eens een mindere dag hebben.
 
Een mindere dag tegen Vitesse...OK...maar niet een mindere dag tegen een club uit de JL, die daar zelfs bijna onderin staan....dat mag een Topclub niet gebeuren, maar dat gebeurt Cocu al bijna 5 jaar achtereen...voortijdig uit de Beker geknikkerd worden....dat is dus veelzeggend over de wijze waarop Cocu deze bekerwedstrijden voorbereidt en op welke wijze hij zijn mannen het veld opstuurt....dit is geen incident meer, maar een structureel probleem bij Cocu....!!
 
Een mindere dag tegen Vitesse...OK...maar niet een mindere dag tegen een club uit de JL, die daar zelfs bijna onderin staan....dat mag een Topclub niet gebeuren, maar dat gebeurt Cocu al bijna 5 jaar achtereen...voortijdig uit de Beker geknikkerd worden....dat is dus veelzeggend over de wijze waarop Cocu deze bekerwedstrijden voorbereidt en op welke wijze hij zijn mannen het veld opstuurt....dit is geen incident meer, maar een structureel probleem bij Cocu....!!

Ik heb liever een mindere dag tegen een JL club, die we alsnog (onnodig later) winnen, dan tegen Vitesse wanneer het er echt om gaat. De gehele wedstrijd was er eigenlijk weinig aan de hand, PSV had het lastiger met zichzelf dan met Volendam en het was gewoon wachten op de 0-1. Tegen Vitesse ben je met een mindere dag gewoon klaar en wordt het wel afgestraft. Dus nee liever vanavond minder dan zondag.
 
Overigens viel het me op dat die videoscheids weer verdomd goed zijn werk doet en veel ongeziene dingen alsnog bestraft, van de week ook al bij NEC. Genoeg gestest, invoeren die hap!
 
Lamlendig potje, waarin PSV natuurlijk wel terecht won. Waarom wisselde Cocu niet in de rust Lammers of Mauro voor Isimat? Vier verdedigers tegen dat Volendam. Hendrix iets naar achteren...

Ik heb liever een mindere dag tegen een JL club, die we alsnog (onnodig later) winnen, dan tegen Vitesse wanneer het er echt om gaat. De gehele wedstrijd was er eigenlijk weinig aan de hand, PSV had het lastiger met zichzelf dan met Volendam en het was gewoon wachten op de 0-1. Tegen Vitesse ben je met een mindere dag gewoon klaar en wordt het wel afgestraft. Dus nee liever vanavond minder dan zondag.

Eens.

Overigens viel het me op dat die videoscheids weer verdomd goed zijn werk doet en veel ongeziene dingen alsnog bestraft, van de week ook al bij NEC. Genoeg gestest, invoeren die hap!

Dus er is wel een videoscheids bij de relatief onbelangrijke bekerwedstrijden, maar niet bij de competitie? Hoe verzinnen ze het toch....
 
Ik heb liever een mindere dag tegen een JL club, die we alsnog (onnodig later) winnen, dan tegen Vitesse wanneer het er echt om gaat. De gehele wedstrijd was er eigenlijk weinig aan de hand, PSV had het lastiger met zichzelf dan met Volendam en het was gewoon wachten op de 0-1. Tegen Vitesse ben je met een mindere dag gewoon klaar en wordt het wel afgestraft. Dus nee liever vanavond minder dan zondag.

Het was een slappe wedstrijd die je alsnog met 0-4 had gewonnen als die keeper niet de wedstrijd van zijn leven speelde. Tja...
 
"Ik noem geen namen, dat doe ik wel intern. Als het aan de instelling ligt, is dat een slechte zaak. Of ik denk dat het daaraan ligt? Nou, dat ga ik nog wel even met ze bespreken..."

Instelling? Dat woord hoor je niet vaak als het over PSV gaat.:FP:
 
"Ik noem geen namen, dat doe ik wel intern. Als het aan de instelling ligt, is dat een slechte zaak. Of ik denk dat het daaraan ligt? Nou, dat ga ik nog wel even met ze bespreken..."

Instelling? Dat woord hoor je niet vaak als het over PSV gaat.:FP:

Als ie maar niet alleen Gudmundsson en Brenet de schuld geeft.
 
Als ie maar niet alleen Gudmundsson en Brenet de schuld geeft.

Brenet krijgt sowieso de schuld. Die krijgt bij Cocu altijd de schuld. :D
Maar Willems -drie vingers in de lucht- die het structureel verrekte om zijn werk te doen, wegens gebrek aan inzet, die werd beschermd. Zo is Cocu...Fijne vent, waar je van op aankunt.
 
Ik noem geen namen. Nou, Ramselaar zit er sowieso tussen. Wat een drama was hij gisteren. Ook Isimat mag een schop onder zijn kont krijgen. Man man, geeft zomaar 2-3 corners simpel weg.
 
Brenet krijgt sowieso de schuld. Die krijgt bij Cocu altijd de schuld. :D
Maar Willems -drie vingers in de lucht- die het structureel verrekte om zijn werk te doen, wegens gebrek aan inzet, die werd beschermd. Zo is Cocu...Fijne vent, waar je van op aankunt.

Nu denk ik dat vast ook wel meespeelt dat Wilems nog verkocht moest worden. En Brands zal Cocu wel duidelijk hebben gemaakt dat als Willems niet meer speelt hij (nog) moeilijker te verkopen is. En Gerbrands zal Brands wel weer gemeld hebben dat da kas leeg is, en hij eerst Willems maar eens moet verkopen.

Wat dat betreft had Bosz het makkelijker. Niet alleen zit daar de kas vol, ook worden de Mahers en Engelaars van jaks nog voor topbedragen verkocht. Een geluk is dat ze daar met hun geld en mogelijkheden zo weinig doen.
 
Samenvatting even gekeken. Wedstrijd niet gezien als geheel (en achteraf blijkbaar een goede keuze) maar als ik de samenvatting kijk is het vooral door de doelman van Volendam dat het lang 0-0 bleef.
Hoe het ook is. Dit soort bekerpotjes zijn altijd vervelend, zeker tegen amateur/JL laagvliegers die de wedstrijd van het seizoen spelen. Ook de doelman dus die aankomend weekend waarschijnlijk weer ergens een blunder gaat maken.

Ronde verder. Niet meer aan denken en op naar Vitesse
 
Samenvatting even gekeken. Wedstrijd niet gezien als geheel (en achteraf blijkbaar een goede keuze) maar als ik de samenvatting kijk is het vooral door de doelman van Volendam dat het lang 0-0 bleef.
Hoe het ook is. Dit soort bekerpotjes zijn altijd vervelend, zeker tegen amateur/JL laagvliegers die de wedstrijd van het seizoen spelen. Ook de doelman dus die aankomend weekend waarschijnlijk weer ergens een blunder gaat maken.

Ronde verder. Niet meer aan denken en op naar Vitesse

Niet te zwaar aan tillen inderdaad, zolang ze tegen (bijvoorbeeld) Vitesse wel wat beter voor de dag komen.
 
Samenvatting even gekeken. Wedstrijd niet gezien als geheel (en achteraf blijkbaar een goede keuze) maar als ik de samenvatting kijk is het vooral door de doelman van Volendam dat het lang 0-0 bleef.
Hoe het ook is. Dit soort bekerpotjes zijn altijd vervelend, zeker tegen amateur/JL laagvliegers die de wedstrijd van het seizoen spelen. Ook de doelman dus die aankomend weekend waarschijnlijk weer ergens een blunder gaat maken.

Ronde verder. Niet meer aan denken en op naar Vitesse

Het feit dat het heel vaak de doelmannen zijn die tegen PSV kunnen schitteren, begint ook wel op te vallen. Misschien wordt er wel gewoon structureel |(technisch) zwak ingeschoten.
 
De kans voor Volenda in de 38e minuut was trouwens ook wel weer een typische 'even aan de aandacht van de PSV-verdediging ontsnapt'-kans. Dat zie je elke wedstrijd een paar keer.
Je kunt het spel van onze verdediging niet meer met goed fatsoen verdedigen.
 
Het feit dat het heel vaak de doelmannen zijn die tegen PSV kunnen schitteren, begint ook wel op te vallen. Misschien wordt er wel gewoon structureel |(technisch) zwak ingeschoten.

Doelmannen schitteren altijd tegen aanvallende ploegen. Het kan altijd beter, maar vooralsnog vind ik de laatste wedstrijden met vlagen best te pruimen. Ondanks de ruimte die er (dat is het risico en het logische gevolg van veel aanvallen) achterin ontstaat. Prima dat ondanks het feit dat er veel ballen niet ingingen, toch uiteindelijk gewonnen wordt. Het is vaak genoeg anders geweest. Dat je wel de kansen hebt, maar de wedstrijd verliest. Gewoon van wedstrijd tot wedstrijd leven. Vitesse uit wordt weer een heel ander verhaal.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan