FC Volendam - PSV | Donderdag 26 oktober 2017 | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wanneer gaat Cocu wisselen..?? Of gokt hij op de verlenging en daarna de penalty's....?? Onze Zoet staat alom bekend als een penaltykiller...
 
Cocu: "In de groep leeft een bekergevoel. De spelers willen zo ver mogelijk komen," zo stelde Phillip Cocu. "Als wij spelen op het niveau dat je van ons mag verwachten, bekeren we door. Dat heb ik tegen mijn ploeg gezegd. Als we dat niet doen, treden we een moeilijke avond tegemoet. Daar moeten de spelers zich van bewust zijn."

Nou, het straalt er inderdaad van af zeg :lol:
 
Deze wanvertoning mogen we toch echt Cocu wel aanrekenen hoor. Jaar in jaar uit dezelfde slappe instelling bij die bekerwedstrijden. Kijkend naar het spel van PSV vanavond maar ook in de competitiewedstrijden dan moet Brands onderhand toch een keer Cocu buitengooien. Droeftoeters
 
Cocu: "In de groep leeft een bekergevoel. De spelers willen zo ver mogelijk komen," zo stelde Phillip Cocu. "Als wij spelen op het niveau dat je van ons mag verwachten, bekeren we door. Dat heb ik tegen mijn ploeg gezegd. Als we dat niet doen, treden we een moeilijke avond tegemoet. Daar moeten de spelers zich van bewust zijn."

Nou, het straalt er inderdaad van af zeg :lol:

Gelul. PSV en KNVB Beker is nooit een goede combinatie geweest.

Laatste 4 jaar onder Cocu: 1 kwartfinale. Zegt genoeg.

Het zal me ook niks verbazen als we uitgeschakeld worden vandaag. Helemaal als je al die kansen niet afmaakt. En dan met ze alle na de wedstrijd huilen dat dit nooit mag gebeuren en al die andere slappe hap teksten. We kennen ze wel inmiddels.
 
Deze wanvertoning mogen we toch echt Cocu wel aanrekenen hoor. Jaar in jaar uit dezelfde slappe instelling bij die bekerwedstrijden. Kijkend naar het spel van PSV vanavond maar ook in de competitiewedstrijden dan moet Brands onderhand toch een keer Cocu buitengooien. Droeftoeters

De spelers kunnen zich blijkbaar zelf ook niet motiveren. :FP::(
 
Kopbal de Jong gaat er ook niet in. Tegen Volendam lukt het ook al niet voor Luuk. :nocheer::cry:
 
Een niet te missen kopkans voor De Jong en toch gaat het er niet in.....is die keeper van Volendam dan zo goed vandaag...???
 
Lekker op 50% voetballen jongens! Straks moet je 120 minuten aan de bak! Eigen schuld, dikke bult. Sukkels.
 
Gelul. PSV en KNVB Beker is nooit een goede combinatie geweest.

Laatste 4 jaar onder Cocu: 1 kwartfinale. Zegt genoeg.

Het zal me ook niks verbazen als we uitgeschakeld worden vandaag. Helemaal als je al die kansen niet afmaakt. En dan met ze alle na de wedstrijd huilen dat dit nooit mag gebeuren en al die andere slappe hap teksten. We kennen ze wel inmiddels.

En dan met zoveel basisspelers spelen op een donderdag avond. Komt er dalijk nog verlenging ook. Zullen ze lekker fris en fruitig zijn voor de ongelooflijk veel belangrijkere wedstrijd tegen Vitesse. Echt te dom dit.
 
Een verlenging kunnen we wel gebruiken voor de wedstrijd tegen Vitesse. :FP:

Nu al een

afgang.jpg
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan