FC Volendam - PSV | Donderdag 26 oktober 2017 | Eindstand 0-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Als de vermoedelijke opstelling klopt, dus Obispo achterin met Schwaab. Dan is dat wel een teken dat men niet tevreden is over Luckassen. Bedoel, hij is wel fit toch? Hij zat wel op de bank tegen Heracles. Ik blijf het nog altijd onbegrijpelijk vinden dat we 5-6 miljoen hebben betaald voor Luckassen. Als centrale verdediger, vind ik het helemaal niks. Maakt meer fouten dan Isimat. En op het middenveld, komt die weinig aan de bak. Alleen tegen Utrecht voor de verdediging, vond ik hem aardig spelen. Maar Cocu gaat niet iedere week zo spelen natuurlijk.

Had Luckassen wel willen zien tegen Volendam op de plek van Hendrix. Zo gun je Hendrix ook rust.

Lucassen raakte in de pot tegen Utrecht geblesseerd en zal verwacht ik nog niet 100% fit zijn geweest afgelopen speelronde. Wellicht dat hij daarom ook vanavond nog niet basis staat. Zou me niks verbazen als in de tweede helft Lucassen voor Hendrix gebracht wordt om de een weer klaar te stomen voor Vitesse en de ander juist wat rust te gunnen. (Overigens wat betreft dat laatste, als Hendrix weer in de flow zit zoals afgelopen weekend zou ik hem gewoon de volle 90 laten staan).
 
Ah, geen Obispo. Maar dezelfde achterhoede. Vrij sterke opstelling nog van Cocu met onder andere Lozano.

Geen excuses dus.
 
Nu hopen dat Luuk weer eens scoort. Als hij ook nog zijn scoringsdrift terugkrijgt, hoeven we ons aanvallend dit seizoen geen zorgen te maken.

 
DNDLuFvWsAA6Il5.jpg

Op naar de volgende ronde. :psv2: Deze wedstrijd moet PSV gemakkelijk winnen. :shifty:
 
Ah, geen Obispo. Maar dezelfde achterhoede. Vrij sterke opstelling nog van Cocu met onder andere Lozano.

Geen excuses dus.

Op zich niet raar, de hoofdprijs van dit seizoen is dit keer de beker en niet de landstitel aangezien je via de beker je rechtstreeks plaatst voor de EL en als kampioen de voorronde CL speelt en eenmaal daar uitgeschakeld in de voorronde speelt voor EL.
 
Zo, net ingeschakeld maar kan iemand me uitleggen waarom Cocu in dit soort wedstrijden niet gewoon eens Lammers, Rigo en Obispo laat spelen? Maher is al 2 jaar afgeschreven, de Jong scoort al anderhalf jaar niet en is al net zo lang uit vorm dus wat wil Cocu hier mee bereiken? Makkelijker wordt het niet dan tegen Volendam schat ik zo.
 
Op zich niet raar, de hoofdprijs van dit seizoen is dit keer de beker en niet de landstitel aangezien je via de beker je rechtstreeks plaatst voor de EL en als kampioen de voorronde CL speelt en eenmaal daar uitgeschakeld in de voorronde speelt voor EL.

Ik meende mij te herinneren dat de beker ook niet meer rechtstreekse plaatsing biedt..
 
Op zich niet raar, de hoofdprijs van dit seizoen is dit keer de beker en niet de landstitel aangezien je via de beker je rechtstreeks plaatst voor de EL en als kampioen de voorronde CL speelt en eenmaal daar uitgeschakeld in de voorronde speelt voor EL.

:unsure:Dat is dit seizoen niet meer. :re: De bekerwinnaar stroomt in de derde kwalificatieronde van de Europa League 2018-2019 in. :shifty:
 
Laatst bewerkt:
Ik meende mij te herinneren dat de beker ook niet meer rechtstreekse plaatsing biedt..

:unsure:Dat is dit seizoen niet meer. :re: De bekerwinnaar stroomt in de derde kwalificatieronde van de Europa League in. :shifty:

Oei, dat wordt tricky dan. Volgend jaar wellicht een scenario dat er geen één Nederlandse ploeg Europees speelt. Tja, die privileges van de Europese top waarover we altijd zeuren hadden we dus blijkbaar ook ten opzichte van landen die wat lager dan ons geklasseerd stonden. Zie nu maar tegen clubs uit Duitsland, Italië en Engeland je nog maar te plaatsen voor één van de eindtoernooien.
 
Op deze manier vraagt PSV om een uitschakeling, dikke simpel.

Dat klote oma tempo weer. Spelers die alleen maar lopen, lopen, lopen met de bal. Waar zijn we in godsnaam mee bezig? Het ergste is nog, dat Volendam de beste kans kreeg. Brenetje die weer eens staat te slapen. Je kan me echt wegdragen als we van de nummer laatst van de JL, verliezen.

Wederom weer dat schijt mentaliteit van, we doen het wel ff op 60 procent. Ramselaar bewijst trouwens dat die nog lang geen basisspeler is. Wat irriteer ik me aan die gozer. Stop eens met denken dat je Isco ofzo bent en ga gewoon normaal voetballen.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan