FC Utrecht - PSV | Zondag 24 september 2017 | Eindstand 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Heb 't idee dat Pereiro toch weer rechtsbuiten speelt, wat ik raar blijf vinden.
 
Dus als het vanmiddag misgaat mogen we jou de schuld geven? ;)

In principe niet gek natuurlijk, al vind ik het erg jammer dat het ten koste gaat van Bergwijn. Ik vind hem steeds beter en dreigender en het zorgt er bovendien voor dat Pereiro's goede passing beter tot z'n recht komt. Nu heeft hij naast Lozano namelijk alleen de statische Locadia voor zich, dus dat gaat niet opschieten. Kortom, een van je beste aanvallende wapens doe je op deze manier teniet.

Desalniettemin benieuwd hoe het gaat uitpakken. Als PSV dit keer wél onder de druk van een subtopper kan uit voetballen, kan het best wel een mooie middag worden.

Ik ben ook heel nieuwsgierig! In principe kan een aanval Pereiro - Lozano - Locadia, met Pereiro op 10, de Utrecht- verdediging helmaal kapot spelen, zeker als er ruimte ligt. Tegen Feyenoord nam Cocu ook een ondertalsituatie op het middenveld op de koop toe, en dat pakte de eerste helft uitstekend uit.
Zou toch best een stunt zijn als PSV wint, bovenaan staat en al AZ, Feyenoord, Heerenveen en Utrecht heeft gehad.

Maar goed - je kan ook in de eerste minuut een penalty tegen krijgen en dan is alles weer anders.

 
Ik hoop wel dat Maher in de 2e helft, indien Pereiro teleurstelt, een halfuurtje mag meedoen van Cocu.....
 
Weer die prutser Schwaab. Zo enorm kwetsbaar in lange ballen. Daar had Dessers al Utrecht op voorsprong kunnen zetten.
 
Hmm, als Arias d'r afgaat is dat toch wel ff een tegenvaller
 
Laatst bewerkt:
Wel jammer dat Lozano ondanks die fraaie aanname niet 1 op 1 weet te scoren. Gelukkig doet Locadia dat wel in de rebound.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan