FC Utrecht - PSV | Zondag 24 september 2017 | Eindstand 1-7

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gözübüyük scheidsrechter bij FC Utrecht - PSV

https://www.ed.nl/psv/gozubuyuk-sche...-psv~ade1a8bd/

Serdar Gözübüyük is door de KNVB aangesteld als leidsman bij de wedstrijd van PSV aankomende zondag. In Utrecht zal hij de wedstrijd tussen FC Utrecht en PSV fluiten.
Twee seizoenen geleden floot Gözübüyük ook de wedstrijd FC Utrecht - PSV. Deze wedstrijd eindigde in een 0-2 overwinningen voor de Eindhovenaren.

Dit seizoen zou 0-2 heel mooi zijn. :) ;)
 
Laatst bewerkt:
Het is eigenlijk wel bizar... Als PSV wint, dat halen we tot dusverre het maximale resultaat tegen 3 geheide top-5 clubs (AZ, Feyenoord, Utrecht), en hebben we Heerenveen-uit ook al gehad. Je kan dan puur op resultaat spreken van een prima start van het seizoen. En dat met de zwakste selectie sinds de Aad de Mos-jaren met Nii Lamptey en Klas Ingesson (hoewel we toen, als ik me goed herinner, ook nog steeds Popescu en Heintze hadden - waarvan bij beide spelers slechts één teen al voldoende zou zijn om de huidige selectie een niveau of drie omhoog te tillen).

Aaahh lekkerrrrr, Nii Lamptey, Popescu, Heintze, dat waren nog eens tijden.

Even opgezocht, maar de verdediging was, vergeleken met nu, wereldtop: Jerry de Jong, Heintze, Van Aerle, Van Tiggelen, Popescu, Numan en Van der Gaag.
 
Aaahh lekkerrrrr, Nii Lamptey, Popescu, Heintze, dat waren nog eens tijden.

Even opgezocht, maar de verdediging was, vergeleken met nu, wereldtop: Jerry de Jong, Heintze, Van Aerle, Van Tiggelen, Popescu, Numan en Van der Gaag.

Hoetie meldde eerder dat Heintze werd verkocht. Wie stond eigenlijk dan vast linksback, Numan of Heintze? Numan ging in 1994 wel mee naar het WK...
 
Hoetie meldde eerder dat Heintze werd verkocht. Wie stond eigenlijk dan vast linksback, Numan of Heintze? Numan ging in 1994 wel mee naar het WK...

Volgens mij Numan. Heintze begon aan zijn nadagen (even opgezocht: in 93-94 was hij 30) en had volgens mij nogal eens fysieke ongemakken in zijn laatste jaar bij PSV. Maar ze hebben volgens mij ook wel samengespeeld: dan schoof één van de twee naar het middenveld.
Numan heeft net als Zenden op alle posities op links gespeeld. Tóen al hadden we een probleem met back en zette we linkervleugelaanvallers daar neer ;)
 
Haha... Geniale zet. Ik herinner me de uitwedstrijd tegen Ajax. Kansloos, maar Meijer speelde niet eens onverdienstelijk, staat me zo bij.

Een kwartier duurde de ellende tegen Leverkusen. Drama. En Arnesen had een heel vreemdelingenlegioen ingekocht, in de hoop dat er iets bijzat. Een spits van 17, die deed het niet onverdienstelijk, maar er zat geen linksback bij.
 
Een kwartier duurde de ellende tegen Leverkusen. Drama. En Arnesen had een heel vreemdelingenlegioen ingekocht, in de hoop dat er iets bijzat. Een spits van 17, die deed het niet onverdienstelijk, maar er zat geen linksback bij.

Heee, dat klinkt bekend. Nu weten wie de grote inspirator van Marcel Brands is!
 
Hoetie meldde eerder dat Heintze werd verkocht. Wie stond eigenlijk dan vast linksback, Numan of Heintze? Numan ging in 1994 wel mee naar het WK...

Toen speelde Numan nog deels als middenvelder (die positie had ie ook bij Twente). Na De Mos' eerste dramaseizoen werd Heintze er uit gegooid (die speelde ook niet echt lekker toen).
 
Heee, dat klinkt bekend. Nu weten wie de grote inspirator van Marcel Brands is!

Nou vind ik Lozano een goede aankoop, maar de aankoop van Ronaldo is wel echt een vrijkaart om de rest van de selectie te mogen opfokken. ;)
 
En alweer Utrecht uit, na Heerenveen uit en Feyenooit thuis. Al met al een hele pittige programma. Zou giga lekker zijn als je hier 3 punten pakt. Maar eigenlijk kan je ervan uit gaan dat PSV het verschrikkelijk moeilijk gaat krijgen in Utrecht. Het is ook weer niet zo dat Utrecht een wereldploeg heeft. Maar je weet gewoon van te voren dat zo team volle bak gaat voor eigen publiek, helemaal na die 4-0 nederlaag in Twente. Mag toch echt hopen dat het anders gaat dan in Friesland.

Denk dat het zaak is om de eerste 15-20 minuten goed door te komen. Gelukkig is Lozano weer terug, dat is by fair onze beste speler. Verdediging blijft wel gigantisch matig. Niet vaak eens met die snor bij VI. Maar hij heeft echt wel gelijk over de verdediging, zo matig als wat.. En hoe komt Cocu in vredesnaam bij dat Schwaab een goede ontwikkeling door maakt? Are u kidding me? Zelfs tegen Putten stond die te schutteren als wat. Man, nog nooit zo onzekere verdediger gezien in een PSV shirt. Het zal me verbazen als we de nul houden zondag.

Speel maar 5-3-2 ofzo zondag. Dicht houden achterin, en met Lozano en Locadia voorin, krijg je altijd wel 2 grote kansen.



 
Ik zag op Soccernews de vermoedelijke opstelling van PSV. Wat bezielt Cocu om Schwaab als CV op te stellen? Nu al na 5 wedstrijden beter bewezen dan Luckassen...? Dan heeft Brands geen ogen in z'n kop om 6 miljoen euro voor hem neer te tellen....en dan Ramselaar op het middenveld? Waarom Maher geen kans gegeven op het middenveld na zijn goede optreden van afgelopen donderdag? En tot slot Locadia in de spits....dan had ik liever Pereiro in de sputs gezien geflankertd door Bergwijn en Lozano....Locadia raakt geen pepernoot, hooguit een verdwaalde afstandsschot die naast gaat of een gevaarlijke vrijetrap die door de keeper gekerrd wordt, maar met Pereiro heb je voorin meer creativiteit en gevaar.....
 
Laatst bewerkt:
Ik ben erg benieuwd welke coach beter beslagen ten ijs komt qua tactiek en strategie: Cocu of Ten Hag ? Ik zelf denk dat Ten Hag beter is dan Cocu .....dus over minder dan 2 uur het moment van de waarheid....let the best coach show and "win" ....
 
Ik zag op Soccernews de vermoedelijke opstelling van PSV. Wat bezielt Cocu om Schwaab als CV op te stellen? Nu al na 5 wedstrijden beter bewezen dan Luckassen...? Dan heeft Brands geen ogen in z'n kop.....en dan Ramselaar op het middenveld? Waarom Maher geen kans gegeven op het middenveld na zijn goede optreden van afgelopen donderdag? En tot slot Locadia in de spits....dan had ik liever Pereiro in de sputs gezien geflankertd door Bergwijn en Lozano....Locadia raakt geen pepernoot, hooguit een verdwaalde afstandsschot die naast gaat of een gevaarlijke vrijetrap die door de keeper gekerrd wordt, maar met Pereiro heb je voorin meer creativiteit en gevaar.....

Ik mag toch niet hopen dat Ramselaar op het middenveld komt.
 

Interessant: 5-3-2. Aangepaste opstelling tegen Utrecht. Ik denk dat dit best een goeie opstelling is. We zullen zien hoe dit gaat uitpakken.
 

Opstelling PSV

Dat is eng. Gisteren zei ik dat Cocu 5-3-2 moet spelen, met Lozano en Locadia voorin. En wat doet die? Precies. Grappig.

Ik denk ook een logische opstelling. Veel mensen kunnen het laf vinden, en roepen van. Daar heb je Cocu weer met zijn 5 verdedigers. Maar Utrecht is de enige team in de Eredivisie die 4-4-2 speelt. Met 4-3-3, kom je telkens een mannetje te kort op het middenveld. Dat zag je vorige jaar ook. In de eerste helft werden we totaal overlopen op het middenveld. Cocu wisselde Bergwijn voor Schwaab. Daardoor gingen Arias en Willems beter spelen en was de tweede helft veel beter en pakte we alsnog de 3 punten.

Dus tactisch gezien wel een logische opstelling, hopelijk gaat het in de praktijk ook werken.
 
Dat is eng. Gisteren zei ik dat Cocu 5-3-2 moet spelen, met Lozano en Locadia voorin. En wat doet die? Precies. Grappig.

Ik denk ook een logische opstelling. Veel mensen kunnen het laf vinden, en roepen van. Daar heb je Cocu weer met zijn 5 verdedigers. Maar Utrecht is de enige team in de Eredivisie die 4-4-2 speelt. Met 4-3-3, kom je telkens een mannetje te kort op het middenveld. Dat zag je vorige jaar ook. In de eerste helft werden we totaal overlopen op het middenveld. Cocu wisselde Bergwijn voor Schwaab. Daardoor gingen Arias en Willems beter spelen en was de tweede helft veel beter en pakte we alsnog de 3 punten.

Dus tactisch gezien wel een logische opstelling, hopelijk gaat het in de praktijk ook werken.

Dus als het vanmiddag misgaat mogen we jou de schuld geven? ;)

In principe niet gek natuurlijk, al vind ik het erg jammer dat het ten koste gaat van Bergwijn. Ik vind hem steeds beter en dreigender en het zorgt er bovendien voor dat Pereiro's goede passing beter tot z'n recht komt. Nu heeft hij naast Lozano namelijk alleen de statische Locadia voor zich, dus dat gaat niet opschieten. Kortom, een van je beste aanvallende wapens doe je op deze manier teniet.

Desalniettemin benieuwd hoe het gaat uitpakken. Als PSV dit keer wél onder de druk van een subtopper kan uit voetballen, kan het best wel een mooie middag worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan