FC Twente

Juist voor die spelers. Want de clubs waar ze heengaan hebben doorgaans veel minder geld. Het zijn transfervrije spelers, kleine transfersommen of jeugdspelers van topclubs die ze aantrekken. De cashflow is echt heel laag bij die laag van clubs.
En dan is het helemaal bijzonder dat ze een deel van die cashflow kwijtraken aan de speler toch?
 
En dan is het helemaal bijzonder dat ze een deel van die cashflow kwijtraken aan de speler toch?
Als je anders die speler niet zover krijgt, niet. Gevalletje Xavi Simons op een ander niveautje toch? Je salarishuis is veel lager, dus je betaalt spelers meer door bonussen, clausules etc. Wanneer ze al wat opgeleverd hebben, ipv vooraf. Maar het hedged wel je toekomstige inkomsten.
 
gelukkig, 25 jaar, mislukt bij Duivendrecht maar harken alsof ie de CL-finale kan beslissen
Kan zijn dat hij eerst niet naar Volendam wilde gaan omdat hij andere aanbiedingen had die hij meer zag zitten en dat ze hem hebben overgehaald met zo'n financiele deal. Ik blijf er wel bij dat Volendam gewoon niet had moeten tekenen als ze het niet eens waren met deze deal
 
gelukkig, 25 jaar, mislukt bij Duivendrecht maar harken alsof ie de CL-finale kan beslissen
Ethiek is natuurlijk wel belangrijk in deze. Wie trek je leeg? Als het een oliesjeik is, zou ik niet moeilijk doen. Maar aangezien het om Twente gaat, weet je dat je eigenlijk de gemeente Enschede leegtrekt. Is toch anders.

:sneaky:
 
Ethiek is natuurlijk wel belangrijk in deze. Wie trek je leeg? Als het een oliesjeik is, zou ik niet moeilijk doen. Maar aangezien het om Twente gaat, weet je dat je eigenlijk de gemeente Enschede leegtrekt. Is toch anders.

:sneaky:
ff voor de duidelijkheid, hij pakt 35% van het bedrag dat Twente naar Volendam overmaakt. Die 10% zou van naar hem ipv Twente gaan bij een volgende transfer. En dat gaat dus weer niet door en dat is dan juist weer jammer.
 
ff voor de duidelijkheid, hij pakt 35% van het bedrag dat Twente naar Volendam overmaakt. Die 10% zou van naar hem ipv Twente gaan bij een volgende transfer. En dat gaat dus weer niet door en dat is dan juist weer jammer.
Ja ik snap de constructie. Ging mij meer om het principe dan dit specifieke voorbeeld.
 

In de zomer gekocht, en nu alweer weg willen. En dan ook nog naar Rusland. Leg mij het maar uit.

Money Money Money.

En Henderson effect.
Van schrik laten alle concurrenten voor plek 3 hun beste spelers gaan.
Is Pavlidis nog niet verkocht?
 
Money Money Money.

En Henderson effect.
Van schrik laten alle concurrenten voor plek 3 hun beste spelers gaan.
Is Pavlidis nog niet verkocht?
Concurrenten voor plek 3? Wat denk jij nou? De jacht op de titel is begonnen hoor. Al 2 punten ingelopen dit weekend.
 
Concurrenten voor plek 3? Wat denk jij nou? De jacht op de titel is begonnen hoor. Al 2 punten ingelopen dit weekend.

Ik vind dit toch pijnlijk om te lezen.
Het Henderson effect uit zich bij Ajax-supporters én spelers als een ernstige aantasting van de hersenen.

Eerst Berghuis met prietpraat bij zn interview, en nu jij met dit.
Ik maak me zorgen!
 
Terug
Bovenaan Onderaan