FC Twente

Noem ze eens... Houd er rekening mee dat Sangare sowieso weg is na dit seizoen en van Ginkel zijn contract afloopt.
Komt even goed uit dat onze vrienden van Brainport een pot klaar hebben gezet van 50 miljoen om buitenkansjes aan te grijpen zodat we niet afhankelijk zijn van eerst een speler verkopen, in dit geval Sangaré......NOT
 

Trainer Jans kondigt verrassend afscheid bij FC Twente aan, ook Streuer vertrekt​

link

Trainer Ron Jans vertrekt na dit seizoen bij FC Twente. De 64-jarige coach heeft de keuze gemaakt om de ploeg uit Enschede niet voor een vierde seizoen onder zijn hoede te nemen. Ook technisch directeur Jan Streuer vertrekt.
 

Trainer Jans kondigt verrassend afscheid bij FC Twente aan, ook Streuer vertrekt​

link

Trainer Ron Jans vertrekt na dit seizoen bij FC Twente. De 64-jarige coach heeft de keuze gemaakt om de ploeg uit Enschede niet voor een vierde seizoen onder zijn hoede te nemen. Ook technisch directeur Jan Streuer vertrekt.
Gaat Jans dan Heitinga overnemen na dit seizoen :unsure:

Overigens kan zoiets vroeg melden ook een negatief effect op de ploeg hebben...
 

Ron Jans zet Joshua Brenet uit wedstrijdselectie FC Twente​


Joshua Brenet maakt tot maandag geen deel uit van de selectie van FC Twente. De rechtervleugelverdediger is om disciplinaire redenen geschorst. „Hij is niet goed met zijn wissel tegen PSV omgegaan”, zegt trainer Ron Jans. Jans wil verder niets kwijt over de disciplinaire straf voor Brenet, die bezig is aan een wisselvallig seizoen. Waar hij in thuisduels vaak een meerwaarde is gebleken, liet hij in het veel uitwedstrijden afweten. De rechtsback trainde de voorbije dagen voor zichzelf.

FC Twente haakt definitief af als ze al niet afgehaakt waren.
 

Ron Jans zet Joshua Brenet uit wedstrijdselectie FC Twente​


Joshua Brenet maakt tot maandag geen deel uit van de selectie van FC Twente. De rechtervleugelverdediger is om disciplinaire redenen geschorst. „Hij is niet goed met zijn wissel tegen PSV omgegaan”, zegt trainer Ron Jans. Jans wil verder niets kwijt over de disciplinaire straf voor Brenet, die bezig is aan een wisselvallig seizoen. Waar hij in thuisduels vaak een meerwaarde is gebleken, liet hij in het veel uitwedstrijden afweten. De rechtsback trainde de voorbije dagen voor zichzelf.

FC Twente haakt definitief af als ze al niet afgehaakt waren.
Die zijn afgehaakt op het moment dat Jans z'n afscheid aankondigde. Dat is zo'n domme zet geweest. Twente had moeten doen zoals AZ dat met Slot deed: wil je weg, ga dan nu maar meteen. Dat is echt de enige manier.
 

Ron Jans zet Joshua Brenet uit wedstrijdselectie FC Twente​


Joshua Brenet maakt tot maandag geen deel uit van de selectie van FC Twente. De rechtervleugelverdediger is om disciplinaire redenen geschorst. „Hij is niet goed met zijn wissel tegen PSV omgegaan”, zegt trainer Ron Jans. Jans wil verder niets kwijt over de disciplinaire straf voor Brenet, die bezig is aan een wisselvallig seizoen. Waar hij in thuisduels vaak een meerwaarde is gebleken, liet hij in het veel uitwedstrijden afweten. De rechtsback trainde de voorbije dagen voor zichzelf.

FC Twente haakt definitief af als ze al niet afgehaakt waren.
Sterallures bij Brenet:lmao:. En dan te bedenken dat sommigen hem terug naar PSV zouden willen halen...:fear:
 
Er staat toch dat hij niet goed is omgegaan met zijn wissel tegen PSV? Dat is niet mijn oordeel. :shrug:
Ik meende te lezen dat jij viond dat hij een lastpost is en daarom dat het goed was dat hiij niet naar PSV is gekomen. Daar zet ik vooralsnog mijn vraagtekens bij.

Overigens prima dat hijk niet naar ons is gekomen, schieten we niks mee op.
 
Ik ben Brenet nog dankbaar want ik vond hem bij PSV een harde werker die uiteindelijk op links en rechts goed van pas kwam in kampioenschappen.
 
Ik meende te lezen dat jij viond dat hij een lastpost is en daarom dat het goed was dat hiij niet naar PSV is gekomen. Daar zet ik vooralsnog mijn vraagtekens bij.

Overigens prima dat hijk niet naar ons is gekomen, schieten we niks mee op.
Nee, ik wil hem niet bij PSV zien omdat hij zwaar tekort komt voor het niveau dat we hier zouden moeten nastreven. Ik moest alleen lachen dat een matige speler als hij sterallures blijkt te hebben.
 
Dus als ik het goed begrijp houden ze bij Zerrouki net zolang hun poot stijf tot ze kregen wat ze wilden en sturen de nu met Eiting en Volendam aan op een arbeidsconflict?
 
Ah, ja, dat is wel typisch. Maar dat ze in Enschede niet altijd even zuiver zijn was toch al bekend, daar schamen ze zich soms zo diep dat ze rood tot op het bot zijn ;)
Geen idee wat er waar van is, maar volgens mij is handel voor een groot deel niet kijken wie zijn hakken het diepst in het zand heeft, maar ook vooral een beetje gunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan