Penalty
Internationale Legende
Inderdaad. Is wel een aanwinst voor PSV.Interview met Zerrouki zojuist. Goeie gozer, lijkt me.
Inderdaad. Is wel een aanwinst voor PSV.Interview met Zerrouki zojuist. Goeie gozer, lijkt me.
Leuke speler. Interview met Tadic overigens in gebroken Engels. Speelt 10 jaar in Nederland.Inderdaad. Is wel een aanwinst voor PSV.
Is de vraagprijs bekend?Inderdaad. Is wel een aanwinst voor PSV.
Nu de transfer naar Feyenoord niet doorgaat zal hij toch wel naar PSV komen.Is de vraagprijs bekend?
Wat moeten wij daarmee. Middenvelders hebben wij genoeg en Veerman is nog beter.Inderdaad. Is wel een aanwinst voor PSV.
En heeft 4 jaar in Engeland gewoond. Het is geen talenwonder.Leuke speler. Interview met Tadic overigens in gebroken Engels. Speelt 10 jaar in Nederland.
Als we heel veel midenvelders hebben komt de tegenstander niet bij de verdediging en onze goal.Wat moeten wij daarmee. Middenvelders hebben wij genoeg en Veerman is nog beter.
Daarom is hij misschien wel voetballer geworden.En heeft 4 jaar in Engeland gewoond. Het is geen talenwonder.
Het zegt wel veel over zijn sociale contacten in het land waar hij woont. Die heeft hij waarschijnlijk niet.Daarom is hij misschien wel voetballer geworden.
Of het is geen talenwonder wat hier al iemand opperde.Het zegt wel veel over zijn sociale contacten in het land waar hij woont. Die heeft hij waarschijnlijk niet.
Ik ken die iemand.Of het is geen talenwonder wat hier al iemand opperde.
Niet mee eens. Heel veel middenvelders zijn beter dan Veerman zolang hij het niet weet op te brengen om zonder balbezit gas te gevenWat moeten wij daarmee. Middenvelders hebben wij genoeg en Veerman is nog beter.
Noem ze eens... Houd er rekening mee dat Sangare sowieso weg is na dit seizoen en van Ginkel zijn contract afloopt.Wat moeten wij daarmee. Middenvelders hebben wij genoeg en Veerman is nog beter.
Precies. Zerrouki is meer een verdedigende middenvelder dan Veerman.Noem ze eens... Houd er rekening mee dat Sangare sowieso weg is na dit seizoen en van Ginkel zijn contract afloopt.
Ik snap je punt niet helemaal. Dus spreekkoren met homo's beter dan spreekkoren over joden? Kunnen toch beide niet doen.Niks tegen homo's. Me beste vriendin is een potje. Samen zijn we het er over eens dat het de mooiste afwijking is die je kan hebben want je kan gewoon net zo gelukkig zijn als een hetero. Het is geen ziekte maar wel een afwijking. Schelden over/tegen homo's is gewoon ongepast maar staat in geen enkel contrast met schelden over Joden met betrekking tot de vernietigingskampen. De Joden spreekkoren die nu van de tribunes neerdalen past wat mij betreft dan ook onder de noemer ongepast omdat er echt maar een enkeling de link legt tussen Joden en een Auschwitz. Spreekkoren dus geen probleem om een klein beetje te legitimeren dat ik jou quote.
Dit is 2 maanden geleden. Dat weet ik ook niet meer hoorIk snap je punt niet helemaal. Dus spreekkoren met homo's beter dan spreekkoren over joden? Kunnen toch beide niet doen.
Haha topic kwam naar bovenDit is 2 maanden geleden. Dat weet ik ook niet meer hoor![]()
Ik ken wel een paar spreekkoren met homo’s. Niks mis mee.Ik snap je punt niet helemaal. Dus spreekkoren met homo's beter dan spreekkoren over joden? Kunnen toch beide niet doen.
Komt even goed uit dat onze vrienden van Brainport een pot klaar hebben gezet van 50 miljoen om buitenkansjes aan te grijpen zodat we niet afhankelijk zijn van eerst een speler verkopen, in dit geval Sangaré......NOTNoem ze eens... Houd er rekening mee dat Sangare sowieso weg is na dit seizoen en van Ginkel zijn contract afloopt.