FC Twente

Vlap zou op het punt staan een transfer te maken naar .... Spartak Moskou...

Eh.... Vlappie? Het nieuws van de afgelopen paar jaar gemist?
o.O
Vreemde keuze. :maniac:

Vlap heeft al meerdere keren aangegeven dat hij nog een keer naar het buitenland wil.
:unsure:Wellicht blijft het dan bij die ene keer en blijft hij daar de rest van zijn leven. :shrug:

o.O
Vreemde keuze. :maniac:

Vlap heeft al meerdere keren aangegeven dat hij nog een keer naar het buitenland wil.
:unsure:Wellicht blijft het dan bij die ene keer en blijft hij daar de rest van zijn leven. :shrug:
Vlap wil zn vleugels uitslaan en wegvlappen

Joseph Oosting is de eerste eredivsie trainer die is ontslagen. Hij won slechts 1x in 4 wedstrijden.

Tja, Oosting heeft goede jaren bij FC Twente gekend, dus ik vind dit wel verassend.

Joseph Oosting is de eerste eredivsie trainer die is ontslagen. Hij won slechts 1x in 4 wedstrijden.

Tja, Oosting heeft goede jaren bij FC Twente gekend, dus ik vind dit wel verassend.
Dan heeft zijn seizoen slechts 2 Ten Hags geduurd...

Maar lekker opportunistisch van Twente

Bizar om een trainer die in het verleden het goed heeft gedaan zo snel te ontslagen, zeker als je gewoon zag dat de selectie op het begin van het seizoen niet in orde was. Benieuwd wie ze nu gaan halen. Misschien Ten Hag?

Bizar om een trainer die in het verleden het goed heeft gedaan zo snel te ontslagen, zeker als je gewoon zag dat de selectie op het begin van het seizoen niet in orde was. Benieuwd wie ze nu gaan halen. Misschien Ten Hag?
Aan de andere kant heeft hij ook Europees voetbal misgelopen

Is ook niet zo gek toch? Ik vind het al heel knap dat ze nu alweer staan waar ze staan. Dat je dan een keertje Europees voetbal misloopt omdat Utrecht een topseizoen had, tsja kan gebeuren.

Dit is gewoon weer zeer opportunistisch inderdaad.
Ho ho, mij maakt het geen reet uit. Maar ik denk dat de Twente directie daar anders over denkt. Daar zal de doelstelling Europees voetbal zijn. Als je dat dan niet haalt en in het nieuwe seizoen verlies je 3 van de 4 wedstrijden dan is de trainer de ***

Verstandige beslissing van Mark van Bommel.
Dat ze Erik ten Hag maar bellen. Maar die wacht waarschijnlijk op het ontslag van Heitinga bij Ajax. :cautious:

Benieuwd wanneer ze bij die Correia van telstar (of hoe die ook heet) aankloppen

John van den Brom is de nieuwe trainer van FC Twente. Contract tot het einde van dit seizoen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan