Of Pleun Strik ooit toen Ehlen van Roda JC onze Dahlqvist uit de wedstrijd had geschopt.Of Gillhaus
Waarna de wedstrijd nog maar kort duurde voor die Limburger.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Of Pleun Strik ooit toen Ehlen van Roda JC onze Dahlqvist uit de wedstrijd had geschopt.Of Gillhaus
Deze winnen is wel extra mooi, want dan ben je voor altijd de eerste winnaar.Als we naast het kampioenschap en de beker grijpen maar we winnen wel de conference cup dan kun je dus wel spreken van: kut met peren
Ja dat. Eeuwige roem.Deze winnen is wel extra mooi, want dan ben je voor altijd de eerste winnaar.
En als we nou zeggen dat de Conference League Europa Cup III is, hebben we Europa Cup I, II en III.Deze winnen is wel extra mooi, want dan ben je voor altijd de eerste winnaar.
Als we naast het kampioenschap en de beker grijpen maar we winnen wel de conference cup dan kun je dus wel spreken van: kut met peren
Was dat destijds geen kopbal, die gelijkmaker in blessuretijd?Yes....
Deze winnen is wel extra mooi, want dan ben je voor altijd de eerste winnaar.
Ja, zou wel bijzonder zijn als psv als eerste club ooit de Europa cup IIII in de wacht sleeptIk verkies een europes beker over de dubbel.
De gloriejaren van PSV met europese bekers waren femonaal en om niet te vergeten.
Ja, zou wel bijzonder zijn als psv als eerste club ooit de Europa cup IIII in de wacht sleept
Eh.......EC2 heeft PSV nooit gewonnen.En als we nou zeggen dat de Conference League Europa Cup III is, hebben we Europa Cup I, II en III.
Oh, ik heb altijd gedacht dat die van 78 de EC2 was.Eh.......EC2 heeft PSV nooit gewonnen.
Jouw vrouw: "wat ik met die lul zou doen"Die van mij heeft het ineens over Tetten. Denk dat ze Teze bedoelt...
Volgens mij ookOh, ik heb altijd gedacht dat die van 78 de EC2 was.
1978 tegen Bastia was de UEFA Cup oftewel Europa Cup IIIOh, ik heb altijd gedacht dat die van 78 de EC2 was.
First loser amongst losers? Liever niet dankjewel. Tenzij er een groot geldbedrag aan gekoppeld is. Dan mogen we wel even voor lul staan.Deze winnen is wel extra mooi, want dan ben je voor altijd de eerste winnaar.
De punten van dit jaar gaan ook weer een keer vervallen.Feyenoord moet wel even de coëfficiënten binnenhalen.
Dat is dus de EC II.Op de wiki heet het de uefacup.