Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Klaar met werk en ben echt in shock! Hoe hebben we ineens de nul gehouden?? En weer 4 goals gemaakt?
Verschilt natuurlijk per persoon, maar in mijn ogen heeft Schmidt hiermee z'n eerste topwedstrijd/top affiche gewonnen! Heel laat, maar goed.
inderdaad een beter ( af en toe ) een lange slechte pas naar voor dan achteraan beginnen "pingelen" met tegendoelpunt tot gevolg .............Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
Jan Heintze met ongeveer zijn enige fout in zijn carrière.Dat vond ik ook zo verschrikkelijk zuur....
Believe BacchusI don't remember his personality. I was 13, 14 years old when he was around here.
Was dat onder Schmidt? Voelt als 5 jaar geledenDe Johan Cruijff schaal 0-4 tegen Ajax.
When in doubt....Believe Bacchus
Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.
Feyenoord moet wel even de coëfficiënten binnenhalen.Dat wordt lastig. Feyenoord vliegt er vanavond uit. Die sparen zich voor de wedstrijd tegen Ajax en verliezen met 0-4.
Dit is te somber geschetst op een avond als deze. Zoveel doms deed hij nou ook weer niet.En daar tegenover zet hij domme ballen naar voren die niemand bereiken, uit gaan of in de voeten van de tegenstander terecht komen. Vergelijk zijn ballen met Teze en je weet gelijk het verschil al is Teze niet eens een wereldverdediger.
Laat ze die maar zondag binnenhalen.Feyenoord moet wel even de coëfficiënten binnenhalen.
Op een avond als deze hebben we al heel veel complementen uitgedeeld… En specifiek over Boscagli iets gezegd over zijn spel in het algemeen. Nou nou poe poeDit is te somber geschetst op een avond als deze. Zoveel doms deed hij nou ook weer niet.
Voor de 2de wedstrijd op rij 0 tegendoelpunten. Ik moet er nog even van bij komen.
Zo zeg, jij bent snel op je pik getrapt.Op een avond als deze hebben we al heel veel complementen uitgedeeld… En specifiek over Boscagli iets gezegd over zijn spel in het algemeen. Nou nou poe poe
Valt mee hoor.Zo zeg, jij bent snel op je pik getrapt.
Teze is ook van de hoge cross ballen. En stuurde vorige seizoen ook wel eens een back weg met een effect balletje.Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
Iedereen was goed. Boscagli ook. Mooie prestatie van PSV. Met een gunstige loting sta je zomaar in de halve finale.