Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Gewoon de knvb vragen om de bekerfinale te verplaatsen. Zouden ze toch ook voor ajax doen?Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.
Op zich ben ik het met je eens, maar als Gotze in de aanval de bal verliest heeft dat wel minder consequenties dan dat in de verdediging gebeurt.Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.
Yes....
Maar Boscagli verliest niet vaak de bal. Soms komen zijn lange passes niet aan. Dat heeft ook niet veel consequenties. De ballen die Gotze verliest, waaruit de tegenstander kan counteren, zijn gevaarlijker.Op zich ben ik het met je eens, maar als Gotze in de aanval de bal verliest heeft dat wel minder consequenties dan dat in de verdediging gebeurt.
And a massive asshole.Van Hooijdonk a Benfica legend.
Dat heb je gezien?And a massive asshole.
And a massive asshole.
Dan wordt de bekerfinale uitgesteld in het belang van het Nederlandse voetbal.Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.
Common knowledge.Dat heb je gezien?
Dit zit mij ook niet lekker.Twee minpunten blessure Gakpo en de ontevreden blijk van Madueke.
Ik ken m van het uitgaan. M.i. best een amicale dude, maar na een paar biertjes is iedereen leuk...Common knowledge.
Bijgelovige teamgenoten gooiden er voor een belangrijke wedstrijd nog wel eens een kwartje in om een wens te kunnen doen.
Zal ook een beetje van de tegenstander afhangen denk ik. Als het een taaie tegenstander is waar je sowieso underdog tegen bent denk ik dat de beker voorrang zal hebben.Ben wel erg benieuwd of Schmidt de Conference League nu serieus gaat nemen. Klinkt gek nu je in de kwartfinale zit. Maar de eerste wedstrijd is 3 dagen voor de bekerfinale, die Schmidt natuurlijk absoluut wilt winnen. Geen ideale positie.
En dat ik iemand een eikel vind, wil niet zeggen dat 'ie dat ook echt is.Ik ken m van het uitgaan. M.i. best een amicale dude, maar na een paar biertjes is iedereen leuk...
Klaar met werk en ben echt in shock! Hoe hebben we ineens de nul gehouden?? En weer 4 goals gemaakt?
Verschilt natuurlijk per persoon, maar in mijn ogen heeft Schmidt hiermee z'n eerste topwedstrijd/top affiche gewonnen! Heel laat, maar goed.
inderdaad een beter ( af en toe ) een lange slechte pas naar voor dan achteraan beginnen "pingelen" met tegendoelpunt tot gevolg .............Dat overkomt hem soms, maar vaker komen ze wel goed aan. Hij durft ze tenminste te geven. Teze doet dat overigens ook goed, maar dat zijn vaak lage strakke passes. Maar wat ik hier vaak zie, is dat als Boscagli 2x een slechte pass geeft en 10x een goeie.... dan heeft hij het slecht gedaan en als Gotze 3x iets moois doet en 5x de bal verspeelt...dan heeft iedereen het al tijd over dat mooie.