FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hier een foto van een mannetjes putter:

Carduelis_carduelis_1_%28Marek_Szczepanek%29_%28cropped%29.jpg

En aangezien hij in het prikkeldraad hangt noemen we deze Johnny.
 
Ik heb iets gelezen over deze mogelijke opstelling:

---------Madueke-------Malen---------

-Gakpo--Thomas--Rosario--Ihattaren-

---Max--Viergever--Teze--Dumfries---

-----------------Mvogo-----------------

...ik kan toch niet zeggen dat ik daar warm van word. Als dit dan blijkbaar het sterkste team is dat Schmidt kan opstellen...
Aanval valt dan nog mee (maar wat als bijvoorbeeld Malen weer geblesseerd uitvalt?), maar een centrum met Viergever en Teze, en daarvoor Rosario, tsja...

Als ik ook kijk naar hoe Teze en Rosario zich tijdens de voorbereiding hebben gemanifesteerd, kan dit best een aardig elftal zijn. Wel héél erg jong; als je Viergever niet meerekent moet de gemiddelde leeftijd net voldoende zijn om een biertje in de kroeg te kunnen drinken. Bij elkaar opgeteld ongeveer zo oud als Robben.
 
Denk je dat het hem om de tegenstander gaat, hij kon gewoon weer ff lekker de zure zeur uithangen over PSV, zijn dag is alweer goed joh.

Dus mijn twijfels over grotendeels onbewezen spelertjes is bullshit :lmao:
Had ik maar 20% van jou hoop vertrouwen en optimisme in zulke situaties :sleep:
 
Robben stevent af op basisplaats bij competitiestart Groningen tegen PSV

link

Ongeveer 20 minuten van het scoren afhouden, want langer houdt hij niet vol en wordt hij gewisseld. ;)

Leuk zo'n onklikbare link!

Dan de wedstrijd, ik zeg een 1-2 overwinning voor PSV.
 
Ik heb iets gelezen over deze mogelijke opstelling:

---------Madueke-------Malen---------

-Gakpo--Thomas--Rosario--Ihattaren-

---Max--Viergever--Teze--Dumfries---

-----------------Mvogo-----------------

...ik kan toch niet zeggen dat ik daar warm van word. Als dit dan blijkbaar het sterkste team is dat Schmidt kan opstellen...
Aanval valt dan nog mee (maar wat als bijvoorbeeld Malen weer geblesseerd uitvalt?), maar een centrum met Viergever en Teze, en daarvoor Rosario, tsja...
Mijn persoonlijke voorkeur gaat dan nog uit naar Boscagli voor Viergever en Mauro voor Thomas.
 
Zeker potentie. Maar net zoals de meeste PSV'ers gewoon nog lang niet constant genoeg. Er moet wat gewicht bij. Geen Zeebuik of Johnny van de Burger King, maar spelers met power, kwaliteit en ervaring. Zowel achterin als op het middenveld naast Rosario. Ik blijf een voorstander van Vlap.

Die vlapdrol? Je geeft aan spelers met power, kwaliteit en ervaring en dan noem je vlap :maniac: :unsure:
 
Screenshot_20200910-213254_Chrome.jpg
Dit gaat het worden aankomende zondag. Misschien dat Thomas speelt i.p.v. Guti, maar ik ben vrij zeker dat de andere 10 kloppen.
 
Ben blij iig dat Robben gaat spelen..hoop ik. PSV is immers een topteam die gaat winnen?? :)
Wat Robben betreft, gewoon nieuwgierig hoe ie t doet met zijn dribbeltjes, altijd naar voren vanaf links. of rechts. .
Kan niet wachten.:unsure:
 
De captains:

1. Dumfries
2. Rosario
3. Malen

''Jongens als Rosario en Malen zijn sleutelspelers'', aldus Schmidt, nadat hij al de waarde van Dumfries had benadrukt. Hij heeft niet de intentie gehad de armband van Dumfries af te nemen. Het kan verkeren, Schmidt is onder de indruk van Rosario, stelt dat hij een uitstekende voorbereiding heeft gehad.
 
1599826897504.png

Dit gaat hem denk ik worden. Zonder deze transferperikelen zou Lammers basisspeler zijn, dus het hangt er puur van af of Schmidt vertrouwen erin heeft dat Lammers er met zijn hoofd bij is (als hij uberhaupt nog PSV'er is), want zo ja dan speelt Lammers. Guti is geblesseerd. Ik verwacht dat voor de balans Thomas zal spelen naast Rosario. Ook verwacht ik dat Schmidt achterin ook wat ervaring wil in het centrum en Viergever dus wel zal spelen, met Teze naast hem.
 
Ik hoop dat ze Teze laten staan, heeft een erg goede voorbereiding gedraaid. Het zou ook geen goed signaal zijn naar de andere jeugd dat wanneer je een goede voorbereiding speelt er competitief meteen langs staat voor een gast die maar weinig heeft laten zien
 
Ik heb er echt zin ik, maar vooral ook omdat ik een goede wedstrijd van ons verwacht. Misschien een beetje naïef na vorig seizoen maar goed..
Het wordt 1-3. Ik zie Robben er maximaal 1 scoren en daar blijft het dan bij voor Groningen. Wij maken 'gewoon' 3 doelpunten, via Gakpo, Malen en Dumfries. Ihattaren en Rosario met lekkere assists.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan