FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Mij ook. Romero zou in een 4-3-3 en een andere speelstijl prima passen, maar ik geloof er niet in dat hij bij Schmidt past.
Hoe weet je dat? Volgens mij hebben we allemaal geen idee wat die jongen nu wel of niet kan.
 
Roger Schmidt over zijn eerste officiële opstelling bij PSV: ‘Ik ben er bijna uit’

link

,,Gelukkig is niemand geblesseerd teruggekomen van de nationale ploegen. Ik ben er bijna uit. Het is altijd moeilijk en een uitdaging om uit te vinden wie nu de beste spelers zijn. Zeker in de eerste wedstrijd, na een lange voorbereiding. Ik moet veel afwegen, maar ik probeer open te zijn naar iedereen.”
,,Armando Obispo en Érick Gutiérrez zijn nog geblesseerd. Armindo Bruma is een twijfelgeval en daarnaast is Maxi Romero weer bijna fit, maar we weten nog niet of hij zondag meegaat.”
 
Robben vs PSV....wie wordt morgen de directe man tegenover Robben? Als Robben niet adequaat gestopt wordt, dan gaan we morgen punten verliezen. Maar ik heb vertrouwen in Mvogo en onze voorhoede met Malen, Mandueke en Gakpo. Dus, ik zeg als eindstand : 1-3 ..!! :cool:
 
Robben vs PSV....wie wordt morgen de directe man tegenover Robben? Als Robben niet adequaat gestopt wordt, dan gaan we morgen punten verliezen. Maar ik heb vertrouwen in Mvogo en onze voorhoede met Malen, Mandueke en Gakpo. Dus, ik zeg als eindstand : 1-3 ..!! :cool:

Robben speelt vermoedelijk rechts, dus tegenover Max. Gelukkig dus maar dat Max gehaald is en er dus daadwerkelijk een back tegenover hem staat.
 
Het zou toch wel een mooi verhaal zijn als Robben gewoon de winnende scoort morgen. Daar zal de (buitenlandse) pers van smullen!
 
In de bus er heen kunnen ze ajaks kijken op tv, die zal wel weer over sparta heen walsen, hopelijk halen ze daar wat inspiratie uit dat je alles moet winnen vanaf dag 1
 
In de bus er heen kunnen ze ajaks kijken op tv, die zal wel weer over sparta heen walsen, hopelijk halen ze daar wat inspiratie uit dat je alles moet winnen vanaf dag 1

Ajax en de eerste competitiewedstrijd..... ik weet het niet. Vaak laten ze puntjes liggen.
 
In de bus er heen kunnen ze ajaks kijken op tv, die zal wel weer over sparta heen walsen, hopelijk halen ze daar wat inspiratie uit dat je alles moet winnen vanaf dag 1

Heb er geen moeite mee als ze een beetje slow starten en dan straks na de wintersport als een geoliede machine alles winnen. 👍
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan