FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Armoedig blijft het, Gakpo/Thomas/Rosario/Teze/Viergever zijn spelers die flink hun best moeten doen wil het op iets lijken of nuttig zijn, dat ze hier op dit forum op handen gedragen worden zegt helemaal niks. Zelfs groningen gaat geen seconde slechter slapen als ze hun op het veld zien
 
Armoedig blijft het, Gakpo/Thomas/Rosario/Teze/Viergever zijn spelers die flink hun best moeten doen wil het op iets lijken of nuttig zijn, dat ze hier op dit forum op handen gedragen worden zegt helemaal niks. Zelfs groningen gaat geen seconde slechter slapen als ze hun op het veld zien

Snap nog steeds niet dat Gakpo in dit rijtje staat. Heeft zich gewoon heel goed ontwikkeld na het vertrek van Bergwijn en heeft een goede voorbereiding gedraaid. Daar verwacht ik veel van.
 
Ik heb iets gelezen over deze mogelijke opstelling:

---------Madueke-------Malen---------

-Gakpo--Thomas--Rosario--Ihattaren-

---Max--Viergever--Teze--Dumfries---

-----------------Mvogo-----------------

...ik kan toch niet zeggen dat ik daar warm van word. Als dit dan blijkbaar het sterkste team is dat Schmidt kan opstellen...
Aanval valt dan nog mee (maar wat als bijvoorbeeld Malen weer geblesseerd uitvalt?), maar een centrum met Viergever en Teze, en daarvoor Rosario, tsja...
Dit lijkt me toch een van de beste opstellingen met het huidige personeel...
Zie jij een andere opstelling voor je met het huidige spelersmateriaal, of doel je op aankopen?
 
Dit lijkt me toch een van de beste opstellingen met het huidige personeel...
Zie jij een andere opstelling voor je met het huidige spelersmateriaal, of doel je op aankopen?

Zie latere post, het is dus vooral de conclusie dat we het vooralsnog hiermee moeten doen:

Ik denk ook dat je er niet veel beters van kan maken, dus het is vooral de conclusie dat dit het dan is, als De Jong niet nog wat binnenhaalt.
En in standaard PSV-stijl wordt dat dan pas op het allerlaatste moment gedaan. Kan je eerst nog een paar verliespartijen meepakken.
 
Armoedig blijft het, Gakpo/Thomas/Rosario/Teze/Viergever zijn spelers die flink hun best moeten doen wil het op iets lijken of nuttig zijn, dat ze hier op dit forum op handen gedragen worden zegt helemaal niks. Zelfs groningen gaat geen seconde slechter slapen als ze hun op het veld zien

Ja want die hebben me toch een top team, goeiendag zeg
 
Snap nog steeds niet dat Gakpo in dit rijtje staat. Heeft zich gewoon heel goed ontwikkeld na het vertrek van Bergwijn en heeft een goede voorbereiding gedraaid. Daar verwacht ik veel van.

Zeker potentie. Maar net zoals de meeste PSV'ers gewoon nog lang niet constant genoeg. Er moet wat gewicht bij. Geen Zeebuik of Johnny van de Burger King, maar spelers met power, kwaliteit en ervaring. Zowel achterin als op het middenveld naast Rosario. Ik blijf een voorstander van Vlap.
 
Zeker potentie. Maar net zoals de meeste PSV'ers gewoon nog lang niet constant genoeg. Er moet wat gewicht bij. Geen Zeebuik of Johnny van de Burger King, maar spelers met power, kwaliteit en ervaring. Zowel achterin als op het middenveld naast Rosario. Ik blijf een voorstander van Vlap.
Je hebt het over gewicht op het middenveld en dan kom je met Vlap echt een lichtgewicht. Beetje tegenstrijdig.

Ik hoop dat Jdj met een nieuwe optie komt met Fernando van BJ Sinobo Guoan .

Een mannetjes sputter puur sang en eentje die ook nog kan voetballen.
 
Je hebt het over gewicht op het middenveld en dan kom je met Vlap echt een lichtgewicht. Beetje tegenstrijdig.

Ik hoop dat Jdj met een nieuwe optie komt met Fernando van BJ Sinobo Guoan .

Een mannetjes sputter puur sang en eentje die ook nog kan voetballen.

Vlap speelde ondanks een heel slecht Anderlecht als enige daar zeer fatsoenlijk. Komt veel voor de goal, maakt veel meters, heeft scorend vermogen en een goede pass in de benen en denkt altijd vooruit. Beetje vergelijkbaar met Van Ginkel, maar dan fit.
 
Je hebt het over gewicht op het middenveld en dan kom je met Vlap echt een lichtgewicht. Beetje tegenstrijdig.

Ik hoop dat Jdj met een nieuwe optie komt met Fernando van BJ Sinobo Guoan .

Een mannetjes sputter puur sang en eentje die ook nog kan voetballen.

Hier een foto van een mannetjes putter:

Carduelis_carduelis_1_%28Marek_Szczepanek%29_%28cropped%29.jpg
 
Ja want die hebben me toch een top team, goeiendag zeg

Je hoeft niet beter te zijn, maar als je totaal niet bang of onder indruk bent van je tegenstander voetbalt het toch echt makkelijker.
PSV komt met een stel halfbewezen spelertjes dus niemand die daar van wakker ligt.
 
Je hoeft niet beter te zijn, maar als je totaal niet bang of onder indruk bent van je tegenstander voetbalt het toch echt makkelijker.
PSV komt met een stel halfbewezen spelertjes dus niemand die daar van wakker ligt.

En Groningen dan? Afgezien van Robben is het toch ook absolute middelmaat?
 
Robben lijkt te starten.

Zul je zien dat Max hem in hun eerste duel 1 tikkie geeft, dan is Robben meteen weer 2 maanden zoet. En is Max weer een reputatie rijker.
 
Robben stevent af op basisplaats bij competitiestart Groningen tegen PSV

link

Ongeveer 20 minuten van het scoren afhouden, want langer houdt hij niet vol en wordt hij gewisseld. ;)
 
Robben stevent af op basisplaats bij competitiestart Groningen tegen PSV

link

Ongeveer 20 minuten van het scoren afhouden, want langer houdt hij niet vol en wordt hij gewisseld. ;)
Ik ga er toch niet om lachen! Robben is wereldtop! En zal gebrand zijn te presteren! Neemt niet weg dat we gewoon moeten winnen. Ik zeg 2-4
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan