FC Groningen - PSV | Zondag 13 september | Eindstand 1-3

Status
Je kunt niet meer reageren.
Maar doet hij zondag mee?

Als hij al meedoet zal dat niet erg lang zijn.

"Ik ben er nog niet, maar dat mag je nu ook nog niet verwachten", aldus Robben, die in de oefenwedstrijd tegen Arminia Bielefeld (1-1) zijn eerste goal ooit maakte in het in 2006 geopende Hitachi Capital Mobility Stadion, tegen FOX Sports. "Het is een proces, een voorbereiding. Het duurt nog even tot ik kan zeggen dat ik echt fit ben."
 
Als hij al meedoet zal dat niet erg lang zijn.

"Ik ben er nog niet, maar dat mag je nu ook nog niet verwachten", aldus Robben, die in de oefenwedstrijd tegen Arminia Bielefeld (1-1) zijn eerste goal ooit maakte in het in 2006 geopende Hitachi Capital Mobility Stadion, tegen FOX Sports. "Het is een proces, een voorbereiding. Het duurt nog even tot ik kan zeggen dat ik echt fit ben."
Alles voor de hattrick tegen Ajax
 
Als hij al meedoet zal dat niet erg lang zijn.

"Ik ben er nog niet, maar dat mag je nu ook nog niet verwachten", aldus Robben, die in de oefenwedstrijd tegen Arminia Bielefeld (1-1) zijn eerste goal ooit maakte in het in 2006 geopende Hitachi Capital Mobility Stadion, tegen FOX Sports. "Het is een proces, een voorbereiding. Het duurt nog even tot ik kan zeggen dat ik echt fit ben."
Kortom graag 4 doelpunten verschil voorstaan voor de 70e minuut
 
Toch fijn dat het weer begint! Na maanden van stilte, en kijken naar wedstrijden die niet boeien(andere teams/landen) weer een echt potje psv! Meteen ook een wedstrijd die er om doet. We zien meteen waar we staan
 
Omdat je uit die paal viel?

Nee, niet eens, maar ben wel een heel stuk van de film kwijt. Ik was daar met vrienden en moest plassen en daarna was ik ze kwijt. Niet dat zij op een andere plek zijn gaan staan, maar ik was helemaal de orientatie kwijt. Met dronken kop de paal in en heb ze ge-smst dat ik bovenin zat. Geloofden ze natuurlijk niet. Daarna ben ik een heel stuk van de huldiging kwijt. En ben er heelhuids uitgekomen.
 
About time. België is bijvoorbeeld al weer een maand onderweg met hun competitie. Benieuwd waar we staan. Ergens wel grappig dat de wedstrijd waar het mee eindigde ook de wedstrijd is waar het allemaal weer mee begint.
 
About time. België is bijvoorbeeld al weer een maand onderweg met hun competitie. Benieuwd waar we staan. Ergens wel grappig dat de wedstrijd waar het mee eindigde ook de wedstrijd is waar het allemaal weer mee begint.

pas maar op, dalijk komt Van Gaal nog vertellen dat de cirkel nu echt rond is.
 
Groningen heeft nog een nieuwe spits aangetrokken, Jørgen Strand Larsen. Stond eergisteren ook nog tegenover Jong Oranje.
 
Ik heb iets gelezen over deze mogelijke opstelling:

---------Madueke-------Malen---------

-Gakpo--Thomas--Rosario--Ihattaren-

---Max--Viergever--Teze--Dumfries---

-----------------Mvogo-----------------

...ik kan toch niet zeggen dat ik daar warm van word. Als dit dan blijkbaar het sterkste team is dat Schmidt kan opstellen...
Aanval valt dan nog mee (maar wat als bijvoorbeeld Malen weer geblesseerd uitvalt?), maar een centrum met Viergever en Teze, en daarvoor Rosario, tsja...
 
Ben eerder bang voor robben.

Ze doen geen vlieg kwaad. :rolleyes: Als vis moet je wel uitkijken. ;)

763
 
Ik heb iets gelezen over deze mogelijke opstelling:

---------Madueke-------Malen---------

-Gakpo--Thomas--Rosario--Ihattaren-

---Max--Viergever--Teze--Dumfries---

-----------------Mvogo-----------------

...ik kan toch niet zeggen dat ik daar warm van word. Als dit dan blijkbaar het sterkste team is dat Schmidt kan opstellen...
Aanval valt dan nog mee (maar wat als bijvoorbeeld Malen weer geblesseerd uitvalt?), maar een centrum met Viergever en Teze, en daarvoor Rosario, tsja...
Zonder Lammers en verdere versterkingen lijkt mij dit ook ongeveer het sterkste team. Hendrix kan nog voor Thomas.

Maar het liefste zie ik Viergever en Thomas nog vervangen worden door aankopen. Madueke lijkt mij nog te jong voor een basisplaats, maar goed genoeg is oud genoeg natuurlijk.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Zonder Lammers en verdere versterkingen lijkt mij dit ook ongeveer het sterkste team. Hendrix kan nog voor Thomas.

Maar het liefste zie ik Viergever en Thomas nog vervangen worden door aankopen. Madueke lijkt mij nog te jong voor een basisplaats, maar goed genoeg is oud genoeg natuurlijk.

Ik denk ook dat je er niet veel beters van kan maken, dus het is vooral de conclusie dat dit het dan is, als De Jong niet nog wat binnenhaalt.
En in standaard PSV-stijl wordt dat dan pas op het allerlaatste moment gedaan. Kan je eerst nog een paar verliespartijen meepakken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan