FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Hoe staat het hier op het forum moet Mark weg of blijven
Mark moet direct wegMark mag blijven
10
 
Echt, wat moet nu het keerpunt worden? Geen noemenswaardig geblesseerde spelers meer die zouden kunnen terugkeren, geen bijzonder tactische ingrepen te verwachten, wisselen Schwaab, Thomas en Unnerstall is het ook niet echt. JdJ of van Bommel ontslaan, en dan? In de winterstop goede zaken doen, met wie? Ik ga voor het dan maar vasthouden aan de huidige selectie, keihard trainen zodat ze een hele wedstrijd va banque kunnen gaan en een heleboel goede gesprekken tussen van Bommel, van Marwijk en Hiddink. En een kaarsje opsteken.
 
Echt, wat moet nu het keerpunt worden? Geen noemenswaardig geblesseerde spelers meer die zouden kunnen terugkeren, geen bijzonder tactische ingrepen te verwachten, wisselen Schwaab, Thomas en Unnerstall is het ook niet echt. JdJ of van Bommel ontslaan, en dan? In de winterstop goede zaken doen, met wie? Ik ga voor het dan maar vasthouden aan de huidige selectie, keihard trainen zodat ze een hele wedstrijd va banque kunnen gaan en een heleboel goede gesprekken tussen van Bommel, van Marwijk en Hiddink. En een kaarsje opsteken.

En Sadilek er uit dan maar gewoon de rest van het seizoen met viergever of Boscagli op linksback knallen
 
Echt, wat moet nu het keerpunt worden? Geen noemenswaardig geblesseerde spelers meer die zouden kunnen terugkeren, geen bijzonder tactische ingrepen te verwachten, wisselen Schwaab, Thomas en Unnerstall is het ook niet echt. JdJ of van Bommel ontslaan, en dan? In de winterstop goede zaken doen, met wie? Ik ga voor het dan maar vasthouden aan de huidige selectie, keihard trainen zodat ze een hele wedstrijd va banque kunnen gaan en een heleboel goede gesprekken tussen van Bommel, van Marwijk en Hiddink. En een kaarsje opsteken.

Afellay moet wel heel slecht zijn als hij in dit team niet mee kan spelen. :rolleyes:
 
Echt, wat moet nu het keerpunt worden? Geen noemenswaardig geblesseerde spelers meer die zouden kunnen terugkeren, geen bijzonder tactische ingrepen te verwachten, wisselen Schwaab, Thomas en Unnerstall is het ook niet echt. JdJ of van Bommel ontslaan, en dan? In de winterstop goede zaken doen, met wie? Ik ga voor het dan maar vasthouden aan de huidige selectie, keihard trainen zodat ze een hele wedstrijd va banque kunnen gaan en een heleboel goede gesprekken tussen van Bommel, van Marwijk en Hiddink. En een kaarsje opsteken.
En toch maak ik me morgen. Ik geef toe dat het zeker een optie is dat onze selectie ondermaats is. Echter presteert deze selectie wel heel ondermaats de afgelopen weken. Echt door een ondergrens. Daardoor vrees ik dat een wisseling van de wacht kan helpen.

Tevens zijn er een aantal rare fouten gemaakt. De keepers wisseling verliep vrij stroef en chaotisch. Waardoor het in de kleedkamer denk ik niet voor een betere sfeer heeft gezorgd. Ook het maken van Afellay als aanvoerder met Rosario als reserve was toch een aparte beslissingen gezien we de eerste nog steeds niet hebben gezien. En als derde het consequent negeren van Pereiro. Tuurlijk hij loopt volgend jaar gratis de deur uit. Dat is prima maar ben dan consequent en zet hem op de tribune. Gooi niet de ene keer een jeugdspeler erin en de wedstrijd erna Pereiro...
 
Afellay moet wel heel slecht zijn als hij in dit team niet mee kan spelen. :rolleyes:

Toch echt een foutje van Van Bommel geweest. Mede door hem eerste aanvoerder te maken, is er een verwachtingspatroon gecreëerd wat Afellay helemaal niet waar kan maken. We zitten, bewust of onbewust, maar te wachten op de redder, onze captain. Dat gaat ie nooit worden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan