FC Emmen - PSV | Zondag 1 december | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Want volgens Van Bommel had zijn ploeg voor rust laten zien hoe er uit het dal geklommen moet worden. 'De technische uitvoering was heel goed, misschien op die vroege kans van Emmen na. We hadden het eigenlijk fantastisch voor elkaar. Eigenlijk moeten we er 3, 4 of zelfs 5-0 maken.'

Tja. En helemaal onwaar is dat niet. Maar hoeveel kansen hebben we nodig om die bal erin te rossen op het moment, acht ofzo?
 
Hij niet, maar hij gokt dat dat was wat MvB waarschijnlijk zou zeggen als hij de pers te woord had gestaan.



Ja, een andere conclusie kun je niet trekken.

Wat mij betreft rest er nu niets anders dan dat zowel Gerbrands, John de Jong als Mark van Bommel (en zijn 2 ja-knikkers) gezamelijk opstappen. Zij moeten alle drie hun conclusies trekken. Minder dan dat volstaat niet.

Wie dan voor de groep? Al gooi je tijdelijk de terreinknecht voor de ploeg; slechter dan dit zal het niet gaan, en het gaat toch nergens meer om. De hele leiding moet vervangen worden, van top tot teen. Er moeten weer mensen met visie komen, die PSV niet provinciaal willen houden zoals Gerbrands, maar er weer een topclub van willen maken. De belangrijkste transfers zullen daar gemaakt moeten worden. Het probleem is natuurlijk wel dat je niemand van PSV erop kan vertrouwen dat ze ook die personen kunnen vinden, maar duidelijk is dat als het zo doorgaat, PSV topclub af is.

Tegelijkertijd je directeur, hoofd TD, en coach plus staf eruit gooien? Dat eh, klinkt een beetje suicidaal Ongezouten..
 
Heerlijk dat Perez los ging op Bommel. Die ziet natuurlijk ook als voetbaliefhebber dat het een 1 grote bende is bij PSV.

Inderdaad. Hoe de fuck kan je iedere keer tevreden zijn als je een keertje een goede eerste helft speelt. Wat boeit dat? De feiten, dat boeien me en dat is dat we 13 & 7 punten achterstaan. Inmiddels komt Feyenooit op 4 punten, en over twee weken is het Feyenooit - PSV, ook die verlies je standaard. Met deze prutser aan het roer, mag je na de competitie play-offs voor Europa League spelen. Lekker strijden tegen Vitesse, Utrecht en Heerenveen's van deze wereld en die verlies je ook doodleuk als het zover komt.

Spelers worden niet beter. Sterker nog, er is amper duidelijkheid. Dan zit die weer op de tribune, dan weer die in de basis, dan weer die niet bij de selectie. Gigantisch klaar ermee. Maar goed, ik kan het wel honderd keer zeggen. Er veranderd toch niks. Volgende week zeker met alle moeite van de wereld 1-0 winnen van Fortuna Sittard, waarbij je in de tweede helft ook weggespeeld wordt? Tief op man. Heel snel. Heel pijnlijk om te zien dat een topclub als PSV, zich zo naar de klote helpt. Het lachertje van Nederland. Wederom weer morgen naar me werk om te horen dat Ajax een mooie comeback heeft gemaakt tegen Twente en PSV weer niet wint. Helemaal top.

Arrogante klootzak. Verlaat me club.
 
Heerlijk dat Perez los ging op Bommel. Die ziet natuurlijk ook als voetbaliefhebber dat het een 1 grote bende is bij PSV.

Inderdaad. Hoe de fuck kan je iedere keer tevreden zijn als je een keertje een goede eerste helft speelt. Wat boeit dat? De feiten, dat boeien me en dat is dat we 13 & 7 punten achterstaan. Inmiddels komt Feyenooit op 4 punten, en over twee weken is het Feyenooit - PSV, ook die verlies je standaard. Met deze prutser aan het roer, mag je na de competitie play-offs voor Europa League spelen. Lekker strijden tegen Vitesse, Utrecht en Heerenveen's van deze wereld en die verlies je ook doodleuk als het zover komt.

Spelers worden niet beter. Sterker nog, er is amper duidelijkheid. Dan zit die weer op de tribune, dan weer die in de basis, dan weer die niet bij de selectie. Gigantisch klaar ermee. Maar goed, ik kan het wel honderd keer zeggen. Er veranderd toch niks. Volgende week zeker met alle moeite van de wereld 1-0 winnen van Fortuna Sittard, waarbij je in de tweede helft ook weggespeeld wordt? Tief op man. Heel snel. Heel pijnlijk om te zien dat een topclub als PSV, zich zo naar de klote helpt. Het lachertje van Nederland. Wederom weer morgen naar me werk om te horen dat Ajax een mooie comeback heeft gemaakt tegen Twente en PSV weer niet wint. Helemaal top.

Arrogante klootzak. Verlaat me club.

Misschien moet PSV Perez eens een plek in de RVC gaan geven ofzo, die ziet en zegt tenminste wél wat wij ook allemaal zien en zeggen :confused:

Waar ik echt helemaal de kriebels van krijg is die goedpraterij van MvB telkens tijdens de interviews, alsof hij pak em beet een club als Cambuur onder zijn hoede heeft.

Ik bedoel, dit zeg je toch niet als coach van PSV?:

"We moeten ons vasthouden aan het goede voetbal dat we twee keer in een helft gespeeld hebben, tegen Heerenveen en nu tegen Emmen. We hadden het fantastisch voor elkaar en hadden al 5-0 moeten maken. We hebben laten zien dat we echt goed kunnen voetballen, maar dan komt het op resultaat aan. Goed voetbal helpt daarbij, maar is duidelijk geen garantie."

:clown::poop::FP:
 
Laatst bewerkt:
Mauro Júnior wist dit seizoen in vijftien eredivisieduels al zes doelpunten te maken en gaf één assits. De PSV-middenvelders met de meeste minuten in de eredivisie waren samen pas goed voor vier doelpunten.

Érick Gutiérrez 10 wedstrijden 1 doelpunt
Jorrit Hendrix 8 wedstrijden 0 doelpunten
Pablo Rosario 14 wedstrijden 2 doelpunten
Mohamed Ihattaren 11 wedstrijden 1 doelpunt
Ryan Thomas 3 wedstrijden 0 doelpunten

Pijnlijk. :sad:
 
Mauro Júnior wist dit seizoen in vijftien eredivisieduels al zes doelpunten te maken en gaf één assits. De PSV-middenvelders met de meeste minuten in de eredivisie waren samen pas goed voor vier doelpunten.

Érick Gutiérrez 10 wedstrijden 1 doelpunt
Jorrit Hendrix 8 wedstrijden 0 doelpunten
Pablo Rosario 14 wedstrijden 2 doelpunten
Mohamed Ihattaren 11 wedstrijden 1 doelpunt
Ryan Thomas 3 wedstrijden 0 doelpunten
Pijnlijk. :sad:
Is inderdaad een pijnlijk lijstje. Enorm gebrek aan scorend vermogen. Alles moet van Bergwijn en malen komen....hopelijk is Lammers er snel weer bij
 
Mauro Júnior wist dit seizoen in vijftien eredivisieduels al zes doelpunten te maken en gaf één assits. De PSV-middenvelders met de meeste minuten in de eredivisie waren samen pas goed voor vier doelpunten.

Érick Gutiérrez 10 wedstrijden 1 doelpunt
Jorrit Hendrix 8 wedstrijden 0 doelpunten
Pablo Rosario 14 wedstrijden 2 doelpunten
Mohamed Ihattaren 11 wedstrijden 1 doelpunt
Ryan Thomas 3 wedstrijden 0 doelpunten
Pijnlijk. :sad:

Conclusie, Ihattaren wegdoen en Mauro terughalen? :unsure: :sneaky:
 
Van Bommel over slechte PSV-reeks

link

Je moet altijd rustig blijven, het heeft geen zin om gek te gaan doen. Ik moet de situatie gewoon uitleggen zoals ik hem zie.
  • Die wedstrijden moet je niet allemaal optellen. Vind ik. Ik zeg hoe ik ernaar kijk. In de eredivisie verspelen we ook punten op rij. Tegen Heerenveen spelen we wel een fantastische eerste helft. Maar je moet ook kijken hoe het komt, dat we in deze situatie zitten.”
  • Je moet goed analyseren hoe het komt dat je in deze situatie zit.
  • Je moet wel kijken hoe we in deze situatie zijn terechtgekomen.
  • Ik gebruik geen excuses, ik zeg alleen wat ik ervan vind.
Tsja ... Je moet ... Je moet ...
Zal ik eens zeggen wat ik ervan vind.
Je moet niet lullen maar poetsen. De juiste spelers opstellen en winnen en niet 1x in 8 wedstrijden. :mad:
 
Laatst bewerkt:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan