Fabio Silva (A), Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

Ik vind het maar een raar gerucht? Die is toch ook voor Ajax te duur? En op de plek van Brobbey? Daar vond ik dan juist wel nog potentie in zitten.
 
Als ik zie hoe Fabio in de groep ligt en hoe hij het hier naar zijn zin heeft en wij spelen WEL voorronde CL dan zie ik alleen maar dat het een kwestie van geld kan zijn waarbij een huurtransfer natuurlijk nooit een hoofdprijs is. Ik geloof ook niet zo snel dat hij zomaar naar Ajax vertrekt maar ik ben benieuwd.
 
Hoezo is 15-20m te duur voor ajax? Lijkt me dat ze dat makkelijk kunnen betalen
Ja misschien wel. Ik zou mijn prioriteit als Ajax elders hebben liggen. Eigenlijk vooral de 2 andere linies. Middenveld is echt belachelijk voor Ajax standaard. En die backs kunnen ook echt niet. Als je gisteren de 1-1 2-1 en 3-1 van Twente nog niet hebt gezien dan moet je echt even kijken. Bizar hoe daar verdedigd wordt.
 
Laat PSV hem nog maar een jaar huren.

En dan basis met Luuk erachter als pinchhitter, vind Xavi vast ook leuk. Kun je v Duiven verhuren en Fofana in jong laten spelen (aangezien ik van Fofana niet meer zoveel verwacht).
 
Ik snap wel dat ze niet teveel willen huren, en zeker niet voorin. Voorin moeten we de groeibriljantjes hebben omdat daar ook de snelste waardeontwikkeling te maken is. Helaas draait het ook daarom.

Jammer omdat ik denk dat Silva ons meer zou brengen dan De Jong als basisspeler. Dus kopen ja maar dat is onhaalbaar lijkt me. Huren nee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan